Дойде време да се разпиша отново тук :)

Страх ме е да погледна от кога за последно писах тук, може и да не е чак толкова отдавна, но на мен ми се струва, че е от цяла вечност.  Случиха се поредица от събития от технически и финансови причини, поради които не можах да блогвам, но вече съм тук.. или сме тук 🙂

Аз хубавея, а Теди расте. На една от последните й снимки ми изглежда ужасно голяма 🙂 Освен това е станала доста непослушна и дива. Майка ми е много притеснена от поведението й и не може да повярва какво се е случило с онова кротко дете. На мен ми се струва нормално, сестра ми все се майтапи,че т’ва дете на нея се е метнало 🙂 Напредва иначе с говоренето, ожулените крака са просто невероятни и това новото поколение, ма много отворени да му се и невиди 🙂 То смешно, смешно, ама чак пък толкова.. 🙂

Относно моя живот.. кретам си някак. Все още съм в „Gang“, но вече съвсем не толкова очарована, с все още ниска заплата, с все по-вбесяващи недоволни клиенти с дребни душици. Време си беше очарованието да си позамине, но ще си налягам парцалките, щото това все пак е някаква работа, а аз все от някъде трябва поне вид да давам, че помагам в изхранването на малката, въпреки че го нямам това чувство. Не ми харесва, че имам само един почивен ден, който е днес и дефакто за нищо не ми стига.. но ето че стига да напиша пост тук 🙂 Есента мисля да стегна малко багаж и да замина към Шуменско и Варненско на пътешествие. Не съм виждала Бонбончо от една година. Като стана дума за нея, явно иска да се жени и честно аз не съм много очарована от това, бъдещият й мъж не ме кефи, но се старая да гледам на нещата от положителната им страна. А и навярно имам изкривено мислене. Отдавна, много отдавна. Относно мъжете и връзките имам предвид.  Мразя улптиматумите, мразя някой да ме изнудва, мразя накой да ме накара да се влюбя в него, а после да се възползва от това, за да ме манипулира. Не , примирението с това не означава компромис. Страхът от самота не означава правене на компромис, означава безизходица, от която някой нагло се е възползвал.

Относно моя живот – все тая си е. Но въпреки, че нетът не ми липсваше толкова много – в един момент не издържах и ето ме.  На работа не издържам до времето, когато ще започне почивката ми, а когато тя дойде няма нито къде да ида, нито на кого да се обадя. Не искам да виждам никакви хора, и без това ми се изреждат в магазина постоянно, не искам като излезна на вън да ги виждам отново. Всичко ми е размазано. Започнала съм много да се самосъжалявам щом някой ме пита как съм или как се забавлявам. Всеки път удържам фронта, нямам проблем да се усмихвам и да работя, да се смея.. но само когато не се сещам за истинското си състояние. И пак казвам държа се, не е нещо което не съм очаквала, не е нищо ново, не е нещо с което не съм живяла преди още да ида да живея извън Казанлък. Но този толкова идиличен и слънчев град за мен си е гробница. Теди расте, но ми убягва, наистина имам чевството,че не я отглеждам аз, а дядо й и баба й. Да, нормално било, да работела съм била, да така било с работещите родители, особено самотни родители. Да ама не ме кефи, да ама не се чувствам нито като майка, нито имам чувството, че играя кой знае каква роля, запомняща се. А би трябвало ролята ми да е такава. Николай за последните 10 месеца ми е дал 8О лева в купони за магазин. Нямал бил горкия. Та тъй де, картинката е пълна, тотално е отписан, защото дори не може да идва да види детето, щото замина да живее във Варна.  Но той е бита карта, ще го обсъждам, когато се появи пак, уж август месец.

Ето малко снимчици за завършек 🙂

1 отговор към Дойде време да се разпиша отново тук :)

  1. Svetlina каза:

    Това дете колкото расте, толкова повече почва да прилича на родителницата си, не на родителя. Пък доста пораснало :)))

Вашият коментар

