Карантината премина

Плануваната ми почивка се проточи повече от предвиденото.

Не се чувствам отпочинала обаче, нито .. не зная и аз.

Пуснах си нета днес и гледам компютъра като полезно изкопаемо цял ден, не ми идва наум какво да го правя. Не съм писала от цяла вечност, нито съм се и опитвала.. освен едно неизпратено писмо по много хубав повод – раждането на малкия Искрен. Не мога да намеря думите, не знам какво ми стана, това не съм аз. Но е факт, факт е че още съм като тресната с мокър парцал по тоя повод, знам че за събитието около появата съм мислила много, и много съм се молела всичко да е наред и когато това стана – настана една тишина, после радост.. и до днес, месец по-късно аз съм лоша и все още мълча.

Това еднона ръка.

В момента съм болна, така да се каже карам втората част от гадния грип, предполгаше се,  че от вчера мога да работя, ама не би. Кофти опит се оказа, след края на деня се прибрах с 39.2 температура. От днес съм на антибиотици, чувствам се добре като цяло, но май съм се разминала с още някое килце, дрехите продължават да се веят около мен.

Та какво стана да последните колко…два месеца?

Работя, постоянно съм на работа,  сега „почивам“ за пръв път и то толкова много дни от доста време насам.  Тоя и навярно другия месец ще продължи едно прословуто намаление на заплата ми, което ме изпълва с допълнителен ентусиазъм, от друга страна вече ми се работи. Относно мъжките все същото. Нищо интересно за коментиране, да кажем, че ми мина беса от новогодишния празник, но ми е като обеца на ухото случилото се тогава.

Теди расте, като гледам с какви темпове научи повечето букви, нищо чудно едновременно да се научи да чете и да говори 🙂 Доста дръпна напред благодарение на баба си и дядо си, които я взеха с тях за близо месец през януари на вилата и се занимаваха доста с нея. Научиха я на много неща, на които аз не я научих. Става прекрасно момиченце и много чувствително. Сега  пиковите дни на грипа като ми се разтекаха очите и малката като помисли, че плача и тя като почна да плаче.. леле мале, себе си ли, нея ли да успокоявам.  Всяка вечер ме посреща след работа с думите :“Диги!“ – тоест да я вдигна на ръце и после почва да минава с пръстче по веждите, носа, челото, главата и ръцете като ги назовава поименно и ме прегръща.

Ами яко е, няма как да си изкривя душата 🙂 Малкия шемет расте и по всички личи, че е много добро същество без следа от всякаква агресия. Може би има необходима доза и от нея, ама то без хич не е желателно.

А аз продължавам да си правя гердани от плат, да си мечтая да ида до Шумен и Варна, да обиколя Стария град, Паметника, Мадара, Кьошковете.. скоро не съм се сещала, не си оставям и време, по Нова година това много ме натъжаваше.  Но да речем, че го контролирам доста упешно.

През последните два месеца сякаш бях катов мъгла. Преди около 2-3 седмици бях доска изнервена и то трябва да се отбележи като се има предвид летаргията, в която бях изпаднала, да ми избият тия ми ти чувства ще да са били доста силни. Първо новината за намалянето на заплатата ми, после от Пловдив дойдоха едни „помагачи“,  от които едната миналия път почти ме докара до нервен психически срив. Много се ядосах и обидих, как не понасям снобарите.. сега пак я видях тая особа, но слава богу нямаше проблеми. Но миналия път .. не ми се пише за това как ме накара да се почувствам.

Може би трябва да го дам малко по-весело, ама някак си мисля вече за възглавница 🙂 Не ми е тъжно, но съм се поизморила. Липсваше ми доста тайфицата от нета, надявам се още да са тук и да си се съберем от там, където прекъснахме 🙂

1 отговор към Карантината премина

  1. Svetlina каза:

    В Шумен са заровили разкопките и пак е идеален за разходки 🙂 Скоро ще кача пресни снимки.
    И веднага се стягай! Някой трябва да пише! Иначе ще ти пратя Яволчо да те научи как се блогва 🙂

Вашият коментар

