Честита нова година

Та.. чувам, че се е изтърколила още една.

Чувам,че и блогът ми расте, още малко и ще чукне три години мисля.. дааам, времето си минава.

Починах си кажи речи и утре отново съм на работа, вече трети месец се изтърколи от както работя там. Времето си върви. Отново се чувствам на изходна позиция и същевременно ми е куцо, наистина ми е куцо.

Нетът ще го спирам в скоро време, за да си събера мислите, за да подишам малко въздух за да правя всичко онова, за което не ми достига времето. Напоследък има някакво безпокойство и тръни около мен, отново се чувствам като в капан и в същото време ми е супер свободно.

Явор беше тук тия дни и наистина много се зарадвах да го видя, беше като слънчев лъч в натоварените ми дни.  Буквално. Интересно как с всеки различен човек обичам и си намирам конкретни места, които искам да посещаваме заедно. 

Николай и той се отби за малко. Донесе подаръчета на малката и си замина.

Аз изкарах един псевдопразник, тъй като ме заболя корема от червеното вино, което изпих .

Купих си нова рокля, не се стърпях просто, още като я облякох и просто се влюбих в нея 🙂

Освен това сега пия вино преди лягане, този път е домашно.. вече много ще се замисля преди да пия купено.

Теди спи. Тя утре е на ясла, а аз трябва да си ударя едно къпане, отново рисуване, контене и на бой 🙂

Починах си може да се каже два дни, не ги усетих, но сега като се замисля, май ми се ходи на работа.

Но вече ме очаква затишие. Просто затишие, повече няма с кого да излизам, няма кой да идва за празниците… оставам си сама.

Знам какво да правя, аз все си намирам какво да правя. Започнах да си пълня компито с неща – книги, самоучители и програми. В един момент се почувтвах пренаситена от интернет, редовно ми се случва и е време за почивка.

Време е да подобря английския си, да направя още малко бижута, вази и други неща. Да правим снежни човеи от пластилин с Теди, дори да излизам в неделните слънчеви дни. Тези дни времето беше невероятно, а аз дори не го забелязах.

Време е  да си почина истински и истински да се наспя. Време е да остана наистина сама и абсолютно никой да не ми се намесва или вяска пред очите, освен сестра ми и малката. Примерно.

Един конкретен човек доста ме издразни тия дни, според малката ми сестра преигравам, но чувствата ми са факт. Дори предишното ми възхищение отиде някъде.. аз също си падам леко простакел, израснала съм в семейство, където всички си говорят на висок глас,почти крещят.. но така и не го заобичах или протърпях това. Наистина много ме вбесяват хора, които имитират излишна веселост и ентусиазъм, говорят все едно всички са глухи, или се смеят супер високо.. или ме ръчкат през пет минути, когато ми е лошо. Главата ми е гръмнала от подобни изпълнения, гръмнала ми е главата от хора които ми напомнят на баща ми, на П., на Н.

Но явно ги привличам и или трябва някой ден да съм  някой такъв, което едва ли ще стане, щото първият опит се оказа неуспешен, или ще си остана с Теди.

Или вече не ми е така самотно или просто съм се пренаситила и от малкото социални контакти, които действително имам. Дори имам чувството,че искам да остана повече от сама, не мога да си събера главата, постоянно препускам нанякъде, постоянно трябва да се съобразявам съде съм, с кого съм, какво казвам, как го казвам, както и да го кажа се разбира на кой както му изнася, изобщо ми е писнало от хората.

Отново.

2 отговора към Честита нова година

  1. Svetlina каза:

    Оф, кога ще свърши карантината 😦
    Идвай си вече 😦

  2. keklanka каза:

    Ам.. ето, завърнах се, грипът ме хвана и щЪ неЩъ пуснах кранчето не нета, скоро отново ще пропиша 🙂

Вашият коментар

