Да, точно така, 2 и 46 е

И аз не спя.. май не биваше да заспивам преди осем, не че и сега пак няма да заспя, ама айде да се отчета тук 🙂 Снощи един приятел каза да съм дипломатична и да се обадя на бившия и да му честитя празника… е аз не само,че не съм дипломатична, ами и изобщо нямах идея,че имал бил празник. След третото обаждане за деня снощи знаех, но нарочно не честитих, щото се вбесих. Честно. Аз може да съм много либерте, може да приемам толкова много неща, ама айде моля, не си надскачайте сянката,че видите ли! Значи поредната изцепка на Николай е все на тема имам-нямам кинти, ще идвам-ама няма да идвам, ма толкова съм важен, света се върти около мен и всичко само за мене приказва 🙂

Сутринта рано ми звъни нашия, специално. Не за какво да е, ами комшията ходил в Зарата и го видял с новата му. Е па голям праз.. Обаче, аз да съм била очаквала приказки нам ко нам що. Абе фъшкия такава, ти се мляскаш там с тая „новата“ ти, пускате някви снимки във фейса и после хората идват мен да ме питат кво става тука, а сега се притеснил,че щели да го обсъждат, щото го били видели с новата му. Ем добре, нема дерт, ама чеки, целия свят за тебе ли ще говори, щот па си много важен. Сетил се кога да се притеснява за себе си, или уж за мен.

Освен всичко напоследък разговорите ни се въртят или около парите, или около новото му гадже. Първото е повече. Както и за свободното му време – има ли го, няма ли го. Все едно съм му стъпила на врата и постоянно го цоцам за финикийци и да идва насам. Аз ли съм крива,че той все си намира уж важни причини за незаинтересоваността си към дъщеря си?!

Първо ми звъни – не, няма да ти давам пари, после ама не, що да не ти давам. После пак нямало да има пари, уточнявам, че аз не съм му звъняла нито съм коментирала, това са самоинициативни обаждания от него до мен. Щял да идва към двайсти, ама не, нямало бил да идва. Ма нямам пари, ама после ме пита какъв подарък да вземел на Теди.. За тва бил имал. Обаждам се, вчера му предложих идея.. 25 кинта, човек, 25 кинта и тоя се чуди имал ли, нямал ли, ще му се и невиди дебелия свински гъз, аз ли гафя и плащам все актове за по 200-300 лева или заеми на банки, дет не съм покрил кога им е било времето докато съм дърпал пари от роднини и приятели?!

Еми избеснях. И не толкова парите ме вбесиха, а нежеланието му нито да вземе нещо ей тъй самоинициативно, нито да му спретнем на детето някакво шоу, щото то вече примерно знае кой е Дядо Коледа. Мисля да намирам костюм и да дегизирам в най-лошия случай мене си така, или баща ми. Подозирам,че татко ми ще е по-добър за тая роля. Честно да върви оня да се маха във Варна и да спре да симулира бащински чувства. Сигурна съм, че ги симулира основно пред новата  „жертва“, дето с нея се виждат всяка седмица, а с детото си един път на два месеца.. но това е, щото той няма осем пари за транспорт, а момата му плаща същия до Варна, или тя само идва да го нахрани от там в Зарата. И аз хубаво се каня, но  наистина в скоро време ще предприема едни действия, дето трябваше отдавна да ги предприема, вече поне работя и ми е нужна още малко мобилизация.

Като говорим за подаръци, както ми беше много зор какъв да бъде моят за чавето, така и вчера като минах през универсалния, взех че харесах подаръче и даже го купих. То напоследък Теди се занимава усилено с пластилин и правене на „Чуек“ (разбирай снежен човек), та беше време да се включа и аз в играта. Има интересни щампи на животни и на принципа на едновремешните курабийки могат да се правят различни по форма нещица. пластилинът е леко странен, трябва да е покрит с найлон, иначе изсъхва. Но прекрасно за тая цел е и домашно приготвеният пластилин, тъй че и да се озорим нещо, имам доста боя за яйца, както рецепта за домашно приготвен пластилин. Та ще си имаме нова занимавка. „Подаръкът“ от баща й ще го купя аз и навярно аз ще й го подаря, освен ако не издържа докато се върне той да й го даде сам. Скоро отново съм на работа и нямам идея какво да облека. Започна да си става наистина студенко, а аз толкова много отслабнах, че нищо, ама нищо не ми става, виси та дрънка…

Айде… минава 3.. отивам да спя, така до 6 часа, когато стартира сутрешното кафе и чат с .. там той си знае 🙂

Вашият коментар

