А трябваше вече да спя

Еми така е, не взех порцията си чат за вечерта 🙂 А и днес нямах никакво време да осмисля новините, които ми тръсна Николайчо. Но да си кажем не знам защо първо като ми звънна и ми каза,че има лоши новини първо си помислих,че нейде се е претрепал. Е, не беше. Светна ме,че по независещи от него причини няма скоро да изпраща пари и освен това ще се мести да живее във Варна при новата изгора. На това отгоре ние с нея си изпращаме задочно благодарности и поздрави, да се.. в либертето и аз дето излезнах 😀

Съвестно ми е.. За мен беше ясно какво ще стане още, когато той ми разказа за това с какво се занимава баща й, с какво се занимава тя и така нататък, ясно ми стана и когато разбрах,че тя му дава парички.

Любов, в крайна сметка парите нали са за това да се споделят и причината да не се виждат заради това е тъпа.. ама все пак.. нали.

До тук с високопарните приказки как искал да е близо до Теди и как искал да живее наоколо, за да можели били да се виждат.

На мен дупе да ми е яко, явно имам още малко време преди да започна с по-сериозните обяснения пред детето защо си няма татко. Отново ще кажа,че всичко случващо се идва да ме улесни в известна степен, ако един ден и аз си грабна парцалките и изчезна от тук. Вече свикнах и не ми стиска, и въпреки това не спирам да гледам на вън в другия възможен свят.

Ясно е, че животът ми тук ме подтиска, преди време Николай си позволяваше да ми мрънка пред възможността да се махнем с малката.. искал бил да е до нея, мрънкаше и по повод евентуалния мъж с който съм, е не ме изненадва причината за това.. Просто аз виждах алтернативи, в които той не фигурира, докато той такива не е виждал.

Сега отново забрави за изявленията си, не е нищо ново.  Да сме живи и здрави наистина.

Диалогичността ми с него върви доста добре, може би е гузен и за това се държи така добре, може би е очаквал скандали, не зная.. Говорим си като първи приятелки с него.

Та това е основното, вече доста ми се спи, може би утре ще продължа да пиша.

Днес денят си го биваше, определено гемиите ми не бяха така потънали като снощи, когато отново носталгията по Шумен се беше върнала. Да, знам,че нямам работа повече там, знам, че при последното ми ходене там разбрах,че не ми е мястото там, че няма с кого да се видя, че просто това не е моето място, но може да бъде отново нашето.

На мен и Теди.

Налегнаха ме спомени колко отвратително ми беше, когато беше наближило време да се изнасяме..

Налегнаха ме и спомени за нещата, които преживях след септември 2004, как следващата година минах през ада, как загубих човек, който обичам и ме обичаше. Твърдя го, въпреки че не бях влюбена в него, нито сексът го биваше. Обаче го обичах, бях се привързала към него и то не щото ми беше първата и последна истинска връзка. Спомних си едни по-специални моменти, когато изживявахме наистина последните си мигове и го знаехме, защото вече бяхме решили да се разделим и аз в същото време имах нов мъж в живота си.. супер минали неща, но ме натъжиха много вчера.

Лека полека се отърсвам от последните около 4 години, когато се запознах с Николай и родих Теди, и станах майка. Подтисканите ми мисли и чувства се завръщат и това наистина ме плаши, защото има много, ама много чернилка в мен. Музата отново да пропиша се завръща с пълна сила, Адашката може да се радва, щото kekla, онази kekla от бглог е съвсем на път да се върне с разказите, врясъците, биенето на главата в стените и струйките кръв в левия ъгъл на устата си от поредното захвърлено сватбено одеяло.

Часът е 1.00 а аз още не спя.

Сутринта ще стана в 6.00 и ще стартирам поредния си ден.

Ще гушна след малко Теди и няма да има следа от загатнатите тук неща.

Човек не се променя.. човек просто се обогатява.

1 отговор към А трябваше вече да спя

  1. Svetlina каза:

    Знаеш ли защо си няма татко? Защото има най-хубавата мама.
    Не мисля, че може да спори по въпроса 🙂

Вашият коментар

