Отдавна вече не е много тъпо :)

Ми да, мина ми предишното нацупване и огорчение, даже точно обратното, чувствам се още по-свободна. Николай беше тук тия дни и смея да кажа,че един път не сме се скарали, поговорих си с него за новата му, казах си и какво ме подразни с тия тъпи снимки, общо взето, да чукна на дърво, нещата май между нас се изглаждат, сега като си има нова жена не му идва на ум да ми вдига гири, или да ми прави физиономии. Вярно дразня се,че не може много да се грижи за Теди, ама това си е разбираемо, тъй като напоследък изобщо не се виждат. Освен това най-накрая малката получи закъснелия си подарък за рождения ден от нас двамата, като смея да твърдя, че по-голямата част от него е по заслуги на татко й.. финансовата част 🙂 Освен това получих закъснял подарък за рождения си ден, да чукна на дърво получавам заплата и дори се скъсах да харча пари, а те все не свършват. Тая седмица май много работих, а и вчера до 13 часа.. но ще почивам и във вторник, получихме много нова стока, а шефът ми имаше нужда от помощ, а и за мен беше по-добре да съм там да я обработим, щото после нали аз съм в тоя магазин и трябва да зная какво има. Днес очаквам още пари и утре все пак ще купя на Теди едно якенце, което много ми хареса, ще има две за зимата, ама ще си ги сменя все пак. Аз ще се подстрижа, ще се отчета на родата за сметки и за бога от кога го чакам тоя звезден миг! Навличам камофлажните гащи и маратонките.. тия гащи предвид това как охърбавях навярно и колана няма да ги спаси от смъкване…, обувам маратонките и аааайде бира на пейка в парка 🙂 Голяяям кеф. Рожденния ми ден беше първия топъл ден и серията продължава вече десет дни и най-сетне ще мога да се възползвам от това. 

Иначе промяната на начинът ми на обличане се отразява добре, харесва ми как изглеждам. Освен това напоследък си чатя с един приятел на сестра ми, всичко ок, ама човекът решил бил да ме провокира, каквото и да значи това. Честно казано много се подразних, дори и да ми е минало, да не съм ядосана или нещо такова, да кажем че почти съсипа това,че бях почти непредубедена към него. Не разбирам защо хората така се мъчат да си играят с другите и то ей тъй още преди да го познават и преди да са им направили нещо. И аз обичам да провокирам, но си избирам и хората, и начините, и да се похваля – правя го с много повече финес, обичам и мен така да ме провокират. Така никой не се чувства нацупен от дадена провокация, а поласкан,че е бил част от нея.. в моя случай изобщо не бях поласкана. Ходих и на театър, беше прекрасен и невероятен, но подозирам,че с нещо съм обидила спътника си, може би щото не исках след това да пия с него.. не зная, ама от тогава никакъв не се е вяскал. Няма лошо, така или иначе явно не си допадаме кой знае колко, разбираме се, но нещо в комуникацията куца от самото начало.

Много съм изморена, но общо взето се чувствам в хармония със себе си, уредих и някой свободен час евентуално, за да заведа малката на театър някоя събота, та какво повече. Дано ни провърви с магазина, хората да забогатеят и да пръскат парите си при нас 🙂 Радвам се на началството си, такова не съм имала от както работих на хамбургерите преди време, тогава нещата приключиха с огорчение, но ми харесва да съм с нормални хора на работа и да сме екип, без да ме тормозят.

Хубав ден от мен !

Вашият коментар

