Много тъпо

Тъй, нали наскоро имах рожден ден.. или поне така мисля,че имах 🙂 Получих смс с пожелания от бившия, сред които се мъдреше и такова за много… любов?!

Е.. позачудих се аджеба това какво значи, за малко, ама ми се наби на очи.. Туй то някой бивш, дето до скоро ти е досаждал със себе си да ти пожелава любов, викам си тоя наглее, обаче мистерията се разкри. Не зная дали съм споменавала, но не бях очарована, когато си направи фейсбук и дори по тая причина изтрих препратката към този блог от там, по същота причина и изтрих него от списъка на тези, от които искам да получавам новини. И връщам си се аз от работа снощи и сестрата, малката, ми пише за някакви снимки негови.. бля викам, какво ме интересува, че да ги гледам. Ама тоя път е малко по-интересно, щот нашия си е намерил жена и мацката нали влюбена, сложила ги как се мляскат, статуси обвързани бла бла.. Аз нищо не знам иначе.. не че трябва де. Ама много тъпо, нашия ми вдига гири що не съм му казала за моментната история с П., не ме бил давал, искал бил пак да се съберем, а той самият напред с материала. После ми се сърди, защото Москва не вярвала на сълзи. Айде моля ви си, стига сте ми се цупили и връткали.. иначе мъже сте били (не визирам само бившия, тъй като не само той ми се е връткал в последно време). Нищо, да са живи и здрави и да се обичат хората, обаче аз не можах да не направя сравнението със себе си. Ако е това, което си мисля, това е история отпреди близо 10 години, която се е възобновила, сетих се за мен и П., как и нашата история е подобна, как понякога и аз съм такава романтичка, как съм изкриивявала истината, как самотата също си е изиграваала ролята при преценките на доста от връзките ми… И да, самотата наистина е лош съветник. Леко говооря като лисицата и киселото грозде, обаче си е така, благодаря на случая за пореден път, че ме опази от по-големи грешки, щото аз по едно време бях готова да се втурна с главата напред и навярно щях да съжалявам, тъй като гледам как се развиха нещата :). От цялата история е много тъпо как общите ни приятели ми пишат в скайпа да ме питат видяла ли съм тия снимки и какво били значели, аз какво се предполага да кажа, не мога да разбера. Не беше от най-приятните неща, които трябваше да науча по този начин, обаче това е добра новина от където и да го погледнем. Доста време се вбесявах от тия кравешки погледи и стремеж отново да се набута там от където отдавна е изгонен, от това че изобщо не ме слуша какво му говоря.. Като това, че намирам за супер глупаво да се въздържа поне секс да прави като не си е намерил гадже , ако наистина не лъже,че каките му се свалят, наистина мисля,че е откачен, или пак ме пързаля. Споменавам го, щото той е обаятелен и има живот, социален живот. Вярно, че не се задържа много на едно място във всякакъв смисъл, защото рано или късноо бива разконспириран колко струва всъщност. Обаче честно на мен падне ли ми пвъзможност, бих се възползвала и окото ми няма да мигне, не че не се е случвало дори още, когато бехме „заедно“, но това едруга тема :)Мисля,че доста време отделих на това..но се замислих колко прекрасна може да изглежда такава картинка, тъпо или не, ама не го познавам онова момиче, обаче ми е мило за него, мисля,че съм слушала за нея, няма как да не я сравня със себе си, щото и моята история с П. беше от много отдавна и ми беше супер невероятно и шашкащо,че отноово сме се намерили, за да се изгубим накрая. Една част от мен смята,че може да му вярва,че е страхотен, но в същото време,че въпреки големите приказки и обиди от неверието ми, на него не може да му се вярва и това как се държи се доказа. Освен това разбрах, че трябва да разчитам само на себе си. Отново. Че рядко второто мнение, което поотърся и преценката, която друг с погледа си отстрани постави е правилната. По-скоро обратното. Тя само подклажда тайните ми надежди, пред здравия разум и интуицията ми, които ми казват всъщност кое е правилно и кой човек заслужава да му се вярва. Пак дръпнах едни размишления рано сутрин, но вчера да си го кажем ми стана тъпо, не мога да определя в какъв смисъл, щото не ревнувам, прекалено ми е отблъскващ бившия, може би се притеснявам от други едни неща, много се надявам мацката да е печена, щото едно време аз както можех да остана с П.,  и щяхме да сме четирима, сега и мацката присъства в картинката, но така е, когато някой създаде дете, трябва да приеме нови и нови шантави ситуации. Искам да си вържа гащите от много време по разни правни въпроси и въпреки,че много хора ме разубеждават, че няма смисъл, изобщо не говоря за издръжка, аз все пак ще го направя, не може да седя разпасана и да се надявам на нечия добра воля да не ме изненада изотзадзе.. Мили хора, простете ми недоверието. Към всички 🙂 Дано само не закъснея, но следващите месеци най-добре да предприема нещо в тая посока, защото сегашното полоожение ме кара да се чувствам несигурна.. или евентуалното положение по-точно. Това беше за днес от мен, мили деца, приятен ден 🙂

Вашият коментар

