Пак на вълна 15х15

Да, даже и по-малко. Сама съм в момента и мога да пиша, защото дечко не е при мен. Вчера почти не съм я виждала и ми липсва. В същото време имах нужда така да поостана сама. Лакирах си ноктите, след малко ще се изкъпя по-спокойно от друг път, защото няма да се тревожа дали във всеки момент Теди ще нахълта в банята 🙂 Съжалявам,че отново времето не ми достига за почти нищо, дори за Интернет, още повече за чат. Заспивам преди 21.00 и то не е виновна този път щерката,че не ставам когато я приспя, по простата причина,че и аз се приспивам с нея. Измислих да ставам в 6 часа сутринта и да си пия кафето тук, но времето пак не ми стига. На това отгоре имам чувството,че като съм уморена и направо изпускам детето, не ми харесва идеята толкова много време да не се виждаме и когато се видим да съм толкова уморена,че да бързам по-скоро да стане време за спане.

И днес изгубих ценно време докато търсех зарядното на телефона. Така и не го намерих. Днес навярно ще имам не работещ телефон.

Казват, че ще е студено, ама на мен ще ми е топло.

И ще нареждам около стотината шалчета, които получихме, ще нареждам и стената с мънистените бижута, ще пренареждам и полускъпоценните камъни, ще започна с подмяната на стоката, тъй като не е зле малко да подновим нещата 🙂 Общо взето ще си намеря задачки, ако намеря и време да ги наснимам.  Както и да е.

Намерих се с гаджето от детската градина, щяхме да пием бира, но ми спряха нета и нещо се разминахме по трасетата.

Във фейсбук вече имам бузовградчани.

Когато и Николай си направи фейс профил, махнах линка към блога от там. Нещо не ми харесва идеята да ме четат хора от тук, но нищо чудно вече отдавна да го правят. И първата ми псевдо любов, с която почти нищо общо не съм имала, а сега хептен, и  той ми прати покана за приятелство. И жена му. Приех неговата, поздравих го и не ми отговори, следователно го изтрих. Не че нещо, ама никакъв не ми е, с гаджето от детската ми градина поне ме свързват истински спомени 🙂 До тук с мястото, което обитавам.. местата по-точно.

Парите не ми стигат, за да си купя всички дрехи, които искам, явно ще трябва да действам постепенно. Работата ми стана такава,че ща не ща, трябва да се нося малко по-официално и да вкарвам късите поли и плетените блузки в употреба. Ама се оказа,че и те са ми големи, като се има предвид, че съм във фаза слабеене… Мислех си,че съм свалила повече мясо от мен, но не е чак толкова много, въпреки,че дрехите ми отново провиснаха. Вчера получихме страхотен сукман, не зная ще ми стане ми, ама се влюбих, мисля,че ще ми стои страхотно и днес може и да го премеря. Малко е скъпичък, аз по принцип не си купувам нови дрехи, но може и да си го пожелая за подарък за рождения ден. Няма да издържа просто да го гледам по цял ден в магазина, сигурно няма да го преживея и някой друг да го облече преди мен :D.

Вчера една стара любов, за която често съм писала преди, имаше рожден ден.  Мислех,че съм му избутала датата на празника от главата си, ама Цъ 🙂 Докато работех снощи и връзвах разни шалчета се сетих, че някой пораства с една годинка 🙂  А аз скоро ставам на 29 и подкарвам трийсеттака. Та пораснах.

4 Responses to Пак на вълна 15х15

  1. Svetlina каза:

    Хахаха 🙂
    Магаре! Веднага да си купиш сукмана! Или да накараш господин Детска Градина да ти го подари!
    И… снимай шалчетата 🙂

  2. keklanka каза:

    Шалчетата отдавна са снимани, ама като нямаш фейсбук, как да ги покажа 🙂 Ще сложа няколко снимки по-горе в поста 🙂 Сукманът вече ми го купиха аз докато се наканя..На това отгоре ми стана, но това е друга тема, и без това нямаше с какво да го нося 😦 Боже… колко време се чудих кой е тоя господин Детска градина.. чак сега се сетих. Той май нещо се разсърди, хем му бях казала,че ми спират нета, както и да е, не ми пише и май ще бъде брутално изтрит от скайпа ми и фейса, сорка, чакам още малко и действам 🙂

  3. Svetlina каза:

    Аз като ти казвам, че си магаре :-Р

    (напълно подкрепям идеята, че памперсите трябва да бъдат изчиствани от списъците с контакти)

  4. keklanka каза:

    Да, ама утре чакаме още 5-6 сукмана 😀 Ще имам възможност за избор тъкмо :)Голям кеф, нямам търпение, имам право само на един 😛

Вашият коментар

