АхахаХ :)

Нищо особено, само си се хиля тук на тъмно преди да хукна да работя. Минавам си и аз през собствения си блог и виждам как някой е дошъл до него чрез търсачка.. и е търсил не какво да е, а „мъж темерут“ 🙂 Драги ми Смехурко, то майтап,майтап, но който и да си, си попаднал на точното място.

Не съм писала от доста време – факт.

Започнах отново работа – факт.

Вали много дъжд и ми е скука – факт.

Разширените ми вени май все повече се разширяват – fuck.

Но да си поговорим за темерутите. Няма и сянка от съмнение,че аз имам особено темерутирал факт от живота си, с който не се гордея и непрекъснато се самобичувам, защото уж съм умна, а не можах да разбера,че мъжете темерути не са това, което съм си мислела 🙂 Явно нахалните мъже преди онзи с главно „З“ като задник са притежавали известно количество гордост в себе си, за да се махнат от мен без да ми нанасят сериозни щети 🙂

За което знайни и незнайни мъже, благодаря ви 🙂

И на теб, Генади 🙂

Какво е месец-два досада пред години?!

Като си говорим за темерути…

Николайчо нещо го скъсват от работа.. уж. За съжаление не мога да кажа,че го съжалявам, нали знаете оная приказка за лъжливото овчарче 🙂 Казва,че много повече работи, а му плащат по-малко. Теди още си чака подаръка за рождения ден. Издръжката на доброволни начала, която е в размер на сто кинта и която трябва да получаваме до 10 число още я чакаме, но няма да е сто, а 50. Но човека работи и не можел да ги внесе, въпреки,че му казах,че съм с два лева, ната ми е спрян, таксата за градината не е платена… Мдам.

Нали съм си имала родители, те ще плащат, както плащаха на него въпреки, че не им е никакъв.

И така мили ми деца, да ми е жив и здрав новия шеф, че той ме спонсорира, защото този месец буля ви Пиклова и бебе Теди, дето вече не е бебе, бяха останали само на едни детски надбавки.

Който знае как се изкарва един месец с 35 лева, нека вдигне ръка 🙂 Но аз съм лошата, че досаждам на татенцето 🙂

Да са ми живи и здрави родителите, които често ме ядосват, ама направо ако не бяха те, жива съм загинала. Добре че и работа започнах, въпреки,че работя и в събота и едва намирам време за малката ми луда принцеса… Единственото ми развлечение през деня е следобедната почивка, в която не почивам, а обикалям разни магазини или сядам на една скрита пейка, за да изям хамбургера си с едни котки. Освен това отново отслабвам стабилно и мязам на манекенка, трябва и стайлингът да сменям, че с тоя нов магазин не може аз да съм като Парцаливко.

Да живеят магазините за втора ръка, където вчера нищо не си харесах, но Теди се облажи.

Нали напоследък се чудя с какво да се занимаваме и попаднах на готини играчки, които ще снимам довечера може би,че сега не са при мен. Едната представлява кубчета пъзел с 6 пъзела, много яки, красиви и качествени, обаче май са за по-големи деца, щото баща ми и сестра ми нещо им се озориха.

Ама те нали са от системата на мвр, може и за това да им е трудно 🙂

А другата игра тренира паметта, кутията й е страшно окъсана, а от вътре си е нова, суперско. Представлява около 20-30 карти с 15 животни, всяка карта се повтаря. Има и едно устройство на батерии, дето като му натиснеш копчето и издава звук на животно. В разбърканите карти, детето трябва да намери двете снимки на животното, чийто глас е чуло. Като ги намери, има още едно копче, което родителя (в случая аз) натиска и се чува „Браво“ 🙂 Голяма зарибявка 🙂 Тая игра я взех за няма и три лева, пък много качествена, скоро майка купи някакъв пъзел на Дисни, обаче картонът не струва, много ме е яд като правят такива некачествени неща за малки деца, еле за такива като Теди, дето като види,че  е мек картон и ходи да гризе 🙂

Това е за сега, мили деца, аз отивам да се приготвям за поредния ден 🙂

Вашият коментар

