Вече ще го раздавам работна

Тъй.. идва време да се похваля и аз с нова работа.. аканЪ нова, защото до сега точно това не съм правила, все съм била в страни от тоя бизнес , ама тоя път си рекох, че ако ще съм продавачка, ще занемаря всякакви бързи закуски, храни и така нататък. Като ще работя това, нека да е в по-различна сфера, а и честно казано ония здравни книжки са ми ужасно смотани да ги правя, да се мотам с часове тук и там и то като си представя,че гоня някакви мижави пари. За сега всичко изглежда добре, тоест има какво да се иска, за да е идеално, но честно казано съм доволна. Леко, много леко ме присвива стомаха заради отговорността, която ми възлагат още от вратата, но от друга страна ми е интересно, както всяко ново нещо, което започвам. И не чак толкова интересно, защото не ме е налегнало притеснение или нещо такова. Вчера цял ден бях в Пловдив… Беше ми странно,нищо не съм видяла, не съм се разхождала почти никъде, само от единия до другия магазин на същата фирма. Ядох пица на място, където съм яла преди точно 6 години. От същото място мина един бивш колега, точно от онази предишната работа.. интересно. Ох, за много неща мога да пиша, толкова много, че за нищо не пиша. Ще изпусна половината рожден ден на Теди, явно след яслата и аз след работа ще го празнуваме с нея, или на следващия ден ще си допразнуваме. И на по следващия. Тези дни се заигра с една мозайка, дето се оказа с много кофти качество, та съм решила да й взема още една по-хубава и да се занимаваме с нея преди да заспи. Николай и той трябва да я позанимава докато ме няма. Утре ми е първият работен ден, тогава и ще обсъдим нещата за последно около заплата и работно време, още никой не ми говори за пари, но съм склонна да го отдам на бързината, с която се разви всичко, тъй като няма индикации за нещо гнило. Имам два комплекта шефове, не мога много да им хвана колая кой какъв е и от къде е, някакво партньорство 🙂 Та вчера имаше нещо като обучение, утре ме чака работа да пренаредя магазина както на мен ми харесва, да връзвам шалчета, да науча как се носи традиционната индийска дреха сари… впрочем ще почвам работа в магазин за дрехи идващи от Индия и сувенири също от там. Има много интересни неща, но и много боклуци в интерес на истината 🙂 Дано нещата потръгнат.

Теди сега спи, като стане трябва да измислим нещо да се забавляваме, да се разходим това-онова. Бай 🙂

2 Responses to Вече ще го раздавам работна

  1. Frosty каза:

    Честита ти работа!
    Надявам се да си доволна и от самата работа и от паричките! 🙂
    Успех!

  2. keklanka каза:

    Хах, благодаря :)За сега всичко изглежда повече от добре да не повярва човек 🙂

Вашият коментар

