Междинен пост

Съвсем изключих, че имам да пиша още един пост по повод едноседмичната си разходка из североизточна България.

Малко съм изнервена в момента, дано тенденцията е да спра да бъда изнервена.

П. както е известно (или не е известно), така и не ми се обади от както се видяхме и от както беше тук. Не знам защо си мислех, че ще се обади при положение,че от както го познавам постоянно е правил подобни неща.

Тъкмо научавам, че вчера е звънял на баща ми.. който ме пита не искам ли П. да ми дойдел на гости.

Тъпня пълна, май ме взеха за канарче.

Не обичам да използвам този израз – но вече съм някак дърта за подобни игрички и за подобни врътки. Наистина ми е дошло „до тука“ (правя онова характерно движение, показващо,че се давя в морето на глупостта)! Писна ми да се опитват да си играят на опитно зайче с мен, писна ми и аз да играя игрички и да бъде ту така, ту иначе. Сърцето ми вече не го издържа, банално ми е, тъпо ми е, убито ми е, гадно ми е. Изморена съм, безинтересно ми е, искам си най-сетне шибаното спокойствие и сигурност. Писнало ми е от думи, писнало ми е от хора, дето искат да им играя по свирката. Хора, съжалявам, знам, че имате право да искате да ви играе някой по свирката, но ако обичате, не се спирайте на мен, тъй като аз не съм в настроение. Време е някой да играе по моята свирка, никого не съм вързала, никого не моля, идва ли някой, нека правилата са ясни. Като не му изнася – Пътя, чантата и за хляб! Ако и вие не сте в настроение ако обичате прескочете ме, не ме забелязвайте, просто ме подминете. Аз не съм вече онова авантюристичмно копеленце, което ходеше светнало като крушка и не му пукаше какво му говорят. Все същата откачалка съм и не мисля, че няма да си остана такава, но моля, не ме третирайте като такава, каквато съм била преди. Човек все пак изживява някаква еволюция, човек все пак се променя, смея да твърдя,че аз съм доволна от своята си промяна, но обичам картите да са на масата и когато някой каже нещо да си го докаже и да си го следва.. иначе по-добре да си мълчи. Писнало ми е от драми, да ме занимават с глупости, писнало ми е да си губя времето, да се тревожа излишно, хорааааааа, пазя си сърцето, вие като не искате да ми го пазите, аз сама си го пазя и мооля без обиди и обвинения в жестокост.

Ясно е, че не говоря за хората, а за точно определен човек, който за съжление не е изолиран случай, за това използвам множествено число. Последните две седмици бяха трудни за мен, последния месец минах през какви ли не състояния.. и да?! Защо ми беше всичко това, тъкмо се успокоих и тъкмо стиснах зъби за поредния ден, за поредния месец, за това да хвана живота си в ръце без да включвам в псевдо плановете си други хора, и ето ти на! Пак гласове от миналото, на това отгоре по много тъп начин научавам, че вероятно ще се появят – чрез баща ми, че аз каква съм да ми звъни на мен 🙂 Всеки си вади заключенията, два остри камъка не мелят на едно място, особено когато никой не иска да прави никакъв компромис 🙂 В това вече имам опит, злополучен.

Скоро ще се похваля с нещо, което се опитвам да започна и което все започвам и все прекъсвам. Липсата ми на работа ще ме направи креативна. Интернетът отново започна нещо да ме дразни и не припарвам много в чатове. Тези седмици често се засичаме с Николай, идва всяка седмица, а утре даже ще излизаме двамата до Стара Загора, за да вземем подаръче на Теди за предтстоящия й рожден ден, или поне да се ориентираме какво да й вземем. По принцип в интернет намерих схема на това:

Ако не намерим това, което търсим, май ще поръчаме дани измайстори някой това. Онзи ден видях подобни мебели, но бяха направени за бебоци по-скоро, а нашето отроче вече видимо расте. Освен това мисля да си откъсна едни много специални шишарки от „Аязмото“, да се помотам и в един друг специален магазин, да изпием по бира и така нататък. Този месец поне ще е насиен с повече преживявания и случки. Ще кадидатствам за няколко работни места, на Николай родата ще се изсипе тук, и то времето ще мине 🙂

Вашият коментар

