Сутрешни разни

Днес Теди най-сетне е на ясла и аз имам странното усещане,че съм свободна 🙂

В  същото време ми е тъпо, защото бях свикнала да е покрай мен. Но тази сутрин няма „Том и Джери“, няма „Ну Погоди“..  Има радио NRJ, едно кафе, което всъщност е от вчера, защото тогава така и не остана времеда го изпия.

Сама съм в къщата и съм надула музиката – стари летни хитове, а навън – дъждечко 🙂

Ще имам време спокойно да се лакирам днес и да оправя съседните стаи, където е голяма разхвърляция 🙂 Та така, имам добро настроение, изследванията на дечко са чисти и така. По-късно съм на курс по английски, харесва ми, но парите ми чувствително  намаляха и се надявам скоро да ми дойде някаква работа насреща, че то не се търпи. Имам една работа предвид, но вече малко скептично гледам, има разни проблеми там и дано тръгнат нещата скоро време, щото то на фотосинтеза не се живее 🙂

Снощи пък се „набърках между шамарите“ на едно петле,  което реши да раздава морал в собствения си блог и да обявява разни.. как да кажа.. неоспорими истини. Признавам, че малко ме ядоса по едно време, но в крайна сметка нали съм умно дете и реших да гледам малко по-навътре в нещата. Та си навих на пръста,че просто детето е скарано с околния свят, просто му е писнало да му дават незадоволителни отговори на въпросите, та сега пита колкото за спорта, но изобщо не слуша какво му пее радиото, защото не вярва в това, което ще му изпее. Мислех си, аз каква бях преди време, чудех се за моите гледни точки относно любови, брак, семейство, деца… преди Теди. Не се усещам променена, не се усещам някак на друг акъл от преди нея, променена съм в смисъл, че сега по-трудно изпадам в истерия и по-трудно допускам негативните емоции да ми повлияят. Чудех се как съм се променила в отношението си относно връзките, мъжете, и жените. И сега не правя разделение на половете, деля хората на човеци и не-човеци.  И често вярвам в това,че неразбирателството между хората се дължи на факта,че всеки говори на един език, но използва различни символи, които могат да се разберат различно от реципиентите.

Та така.. бях дървен философ.

Сега само мога да гледам иронично от страни, да се подсмихвам и да започна да пиша дълго дълго.. после да го изтрия и да реша,че няма смисъл да пиша някъде, където изобщо няма да бъда прочетена.. непредубедено, или от хора, които биха ме изслушали. Не говоря за конкретния вчерашен случай. Причината да престана да пиша в предишния ми блог беше, че големи хора се препираха и заяждаха като последните махленски цигънета и никой не слушаше другия, подлагаха на анализ всяка една дума, но не схващаха същината.

А животът си е живот.

Все пак той трябва да се живее.

Не е необходимо всичко да се дефинира, не е необходимо всичко да се  подрежда, не е толкова страшно да не знаеш имената на нещата и да си неподготвен, както всеки си мисли 🙂 Преди време и писането ми вървеше повече, защото се кахърях и много ритах срещу нещата в живота ми.. сега просто се отделих от тези неща, избрах да стана майка, избрах да повярвам в египетската поговорка: „Не идваш ли на този свят, за да прегърнеш едно дете?“

В същото време пак казвам – Теди не ми е центърът, тя ме лиши от много неща, обаче човек преосмисля приоритетите си.  и да, може често да не знам какво искам, но поне знам какво не искам.

В същото време съм за абортите, изобщо пък не съм съгласна с  хора, които  раздават морал и обясняват кое е правилно и кое не – и обвиняват хората, че са направили еди какъв си избор.  Абортът е решение, което всеки взема за себе си и всеки си носи последствията. Както и това да родиш също. Не мога да приема , че някой ще ми каже, че ако съм била направела аборт е щял да ми забрани коментарите в блога му и да ми забрани достъп. Не мога да се съглася,че абортът бил лесно решение.

Приемам мнението, но не и това някой да ми размахва пръст разбираш ли.

И Стеф, ако наминеш през блога ми някога, за теб говоря в случая (и нарочно не съм сложила линк към твоя блог).

В същото време мисля,че те разбирам добре и мисля, че знам защо избълва всичко вчера.  Някой ден може и да се запознаем и да си изложим фактите очи в очи 🙂 Тогава може и да се разберем с комуникацията.

Понякога някои спорове не бива да се водят в блогове, а очи в очи 🙂

Лятото ще идвам за няколко дни във Варна с дечко,  кой знае, може и да се познаем на някоя улица и да избистрим политиката както си трябва – на помирителна бира в Морската градина, а ако слушаш, ще те кача на някоя люлка там , една от касиерките ми е първа дружка и се ползвам с привилегии  🙂

3 отговора към Сутрешни разни

  1. krasi8201 каза:

    Свет, много си хаотична тази сутрин мило, май Тедка ти липсва, а за това, че писането не тече като по вода, както преди то си има своето обяснение , поне за мен. Няма грижи, има любов, трепети, неизвестност, ето ти и музата. Най-важното е човек да не съжалява никога за своя собствен избор, а аз знам, че ти не съжаляваш. За това какъв е изборът на втори или трети, то той си е само техен и никой няма право да ги упреква в него. Целувки и много интересно си го измислила, извади ми членски внос за клуба 🙂

  2. keklanka каза:

    🙂 Муза имам аз, ама като почна да си ровя из мозъка много бръмбари излизат, пък аз не ща да ги пускам на свобода,че кой знае какво ще стане, а и време вече нямам почти никакво 🙂 Благодаря ти, Краси. А Теди ми липсва, но по-скоро ми харесва, че я няма 🙂

  3. Bain каза:

    Абе, при положение, че си мъж, който не се е женил изобщо, камо ли да е бил близо даже до самия процес на правене на бебе, що си вреш носа, дет не му е мястото, не разбирам. Е, не ми пречи, но кекле, наистина си прекалено мила. Да беше казала „ще ти разбия двете колене с лъжичка за чай и после ще ги полея с плацента за да зарастнат накриво“, виж, това вече щеше да е добра идея. А ти, да поговорите, я виж ти, цивилизовано държание. Не те е срам, да се държиш добре с хората. Да не се повтаря повече.

Вашият коментар

