Хартиените мъниста на astilar :)

Както е известно на доста хора, дай ми на мен да се занимавам с „Труд и творчество“ . Но още по-голяма страст ми е да ми дават идеи за нови неща, или от нечии чужди идеи, аз да си доизмислям мои си. Та темата на вчерашния ден беше „Хартиените мъниста на Ралица“ –  http://astilar.wordpress.com/2010/05/22/paper-bead/. Благодаря отново за хубаввата идея, след нея се сдобих с тези две герданчета, които обаче се оказаха плод на повече усилия от колкото ми се полагаха 🙂 Резултатът ми хареса, но производството не е за промишлени количества, защото пръстите се изхабяват 🙂 Друга идея от нея са кусудамите, които също се правят бавно, но явно покрай повечето тренировки, сега направо мога да се включа във фабричното им производство 🙂 Ето ги и двете герданчета, които ще нося това лято 🙂

Докато нямах интернет доста се бях отдала на подобни занимания, но откакто се заех с английския някакси не се бях сещала много-много, а и парите ми значително намаляха, та и този месец не успях да си купя нови бои за стъкло и други необходими консумативи. Както и да е. Освен и аз да издам някои неща, а именно как може да си направите нещо подобно: (но по-нататък, сега Теди ме работи :))

2 Responses to Хартиените мъниста на astilar :)

  1. Svetlina каза:

    Ооо 🙂
    Това го знам 🙂 Надуваш балон
    обикаляш го с прежда, мажеш го с c200, утре го пукваш и готово 🙂

  2. keklanka каза:

    Хи-хи, добре, но има и друг вариант – мажеш то вместо с с200 – с нишесте 🙂

Вашият коментар

