Пия топло мляко

Това трябва да се запише някъде, защото аз изключително рядко пия чисто мляко, пък домашно съвсем не пия.. Всъщност от как се помня аз мляко не близвам, но от около година  започна да ми харесва. Та пия си аз млякото и чакам да стане време да водя Теди на ясла. Тази нощ тя спа при баба си. Аз трябваше да поуча за контролното по английски, но проведох кратък разговор в скайп, който доста ме озадачи и то не озадачи е думата, ама доста ми проповдигна настроението. Поговорката „Дето не го сееш, там никне“, май важи с пълна сила, защото получих предложение за работа и то точно такава, каквато съм искала да работя и която е направо и по двете ми образования. Учителка не искам да ставам, журналистиката, ако ме влече, то е в доста по-странични профили. В смисъл аз от край време съм си ориентирана към литературата, писането, измислянето на разкази и писане на есета, от както имам този блог и на разкази в картинки за живота ни с Теди. Но по принцип въпреки, че съм много боса в редактирането и въпреки,че някои правила са ми доста абсурдни, мисля, че имам свой поглед над нещата и ми се е искало да се занимавам точно с това. За съжаление, ако някой от четящите тук е наясно с този тип работа, редакторството е така да се каже последната спирка в журналистика и една от първите във филологията. Примерно, ако човек в дадена медия се е насочил към редакторство, здраво трябва да поработи, за да стигне до тази длъжност. Та на мен една бивша коежка, с която случайно се засякохме на държавния изпит, ми предложи да стана част от екипа им по повод новооткриващ се сайт и мога да работя онлайн. Още всичко е в процес, но да се надяваме, че нещата ще потръгнат 🙂 Плюс това аз много се радвам, че сайтът се отнася за втория ми роден град – Шумен. Мисля си тези дни, че след като вече завърших  второто висше и си взема дипломата, вече почти няма да ходя там, освен на гости за по 1-2 дни максимум, я има – я няма време. А сега може да се окаже, че някакси ще имам повече причини да се връщам там 🙂

И това ми беше извинението вместо да седна и да поуча за контролното снощи, да си довърша едни висящи топки, които бяха направени на половина.

Тази сутрин ми се спи, но станах рано и измих чиниите, после ще се къпя и ще сядам да чета.

Ма как ме мързииии 🙂

Айде добро утро на всички, аз отлитам да се приготвям и да водя Теди на ясла .

2 отговора към Пия топло мляко

  1. Svetlina каза:

    А така! Честито, моме! Аз казах ли ти, че висчко се нарежда накрая? Май не съм, ти от потупвания по рамото никога не си се нуждаела… Както и да е 🙂 Много се радвам, че ще си драскач и стискам палци и за контролното и стига чати само по нощите, че ми липсваш вече!

  2. вили каза:

    Хи хи хи… Хубави новини! От млякото ще да е… 😛

Вашият коментар

