Рожден ден, труд и творчество и много, много сняг :)

Така.. докато ходих из Другата България, много от финансовите ми средства се изпариха.  И аз се изморих.. но на 6 февруари тукашната ми приятелка имаше рожден ден, който нямаше как да пропусна.. И време да мисля за подарък нямах..

Пък аз през последните години всичко в последния момент правя.. Сега нито пари имах, нито подарък, а важен човек насреща. И викам, време е да си използвам ръцете. Та направих подаръка къде с подръчни средства, къде си помогнах с разни материали за украса. Предишния ден до късно нагъвах хартии, после на другия ден се ядосвах, че не ми се получават нещата и тъй.. накрая бях толкова уморена,че се пробвах да изклинча и да не ида на рождения ден – много сняг, Теди няма кой да я гледа и трябва бързо да се прибирам (рд-то беше в съседно село). Но като ми казаха,че ще ме закарат и върнат, нямаше какво повече да се направи. Та все пак отидох и се получи доста хубаво всъщност. Но както става напоследък, отново бях в перфектната комбинация между вино и кафе. Поне оцелях до след 24 часа и всичи се прибрахме живи и здрави.. защото както ще се види на по-долните снимки..  -честно казано не знам  как си познах къщата. Отдавна не съм виждала толкова много сняг. Дори с Теди ще излезнем днес с шейната и ще се радваме на бялото около нас.

Ето го и подаръчето на приятелката ми. За която още съжалявам,че не можах да отделя пари, дано да й е харесало, макар че окепазих някои неща. Но вече беше късно да променям плановете. Поне се зарибих да направя подобни бутилки и за мен 🙂

Вашият коментар

