Айде и аз да се запиша с новата година

Напоследък рядко пиша в блога ни. Не че нямам какво да кажа, просто съм изпаднала в някаква летаргия, дето не искам да раздухвам , или му се казва някаква мания по сериали. Минах през „Вампирски дневници“, „Свръхестествено“, „Сексът и градът“, „Анатомията на Грей“, „Частна практика“, „Отчаяни съпруги“, а на „Всички обичат Реймънд“ не му минава модата 🙂

Човек би си помислил,че не прявя нищо друго освен да гледам сериали..

Вчера се записах за пръв път на трудовата борса като безработна, търсеща работа 🙂 Не че се надявам да ми намерят работа, надявам се поне докато аз търся такава да ми текат някакви парички, че не ми се ще да си губя сланинките, които усещам,че почнах да натрупвам.. и Теди и тя 🙂

Изкара варицела малката, уж си загуби голяма част от апетита, а дупарата й е наедряла.. едвам е вързала 13 кила, обаче дрешоците й вече й окъсяха и станаха все повече на клинчета 🙂 Слава богу здрава е, премина през шарката като герой, в яслата си е като фурия, много й отиват куйруци, но за съжаление в стремежа си да се кипри и да се фръцка, куйруците не оцеляват върху темето й. Много обича да се оглежда на секцията, обича да танцува, вече и без мен, и естествено оформя характер и лека полека се отпуща да казва по нещо.

Животът си тече, дето се казва 🙂

Аз скоро ще ида в Шумен, за да си подготвя нещата за заветния държавен изпит, който естествено ще взема 🙂 и още мъъъничко и ще си кажа „чау“ с отвратителния Шуменски университет.. мда.. много чернилка се е насъбрала у мен и извира щом се спомене името на тази велика сграда и щом усетя как наближава времето отново да я прекрача. Хубавото е,, че ще отскоча за ден до Варна и да се видя с Бонбончо, навярно и през Велики Преслав ще мина.. Както и да е.

За работа, работи ми се нещо и то колкото да ми се запълва времето. Не ми се ще докато малкото е на ясла да вися постоянно тук. Ще ми се и да разкажа нещо по-пикантно, ама .. или не забелязвам, или нещо сетивата ми са сдали фира.

Вашият коментар

