Античалгия и поп-фолк!!!

Значи днес ми беше втория работен ден, гледам да я карам усмихнато, такова ми се мамата, за да върша безполезни неща за никакви пари, но го правя само и само защото имам разни бюрократични проблеми и така ще си спечеля още няколко месеца, в които ще чакам по-добра възможносст. Както и да е.

Но по цял ден слушам гаден смотан поп-фолк, то, същото, не чалга, поп-фолк!

Леле, по едно време препатках, аз дето съм доста толерантна към тази музика и даже си мисля,че няма проблем да я слушам.. но не и в продължение на часове явно.. в момента се лекувам с Flowing Tears, Nightwish и Within Temptation, даже може и да си пусна последния концерт на последните, който гледах „Вlack siimphony“..

Харесва ми да си мисля за тази музика,  дори само мисълта е релакс..

Боже боже, ами то хората верно са си толкова тъпи, но онази отвратителна  музика хептен ще ги изтъпи, ако изобщо може да е възможно това , просто боже, онази музика възпитава такива „ценности“, чак ми се повръща.

Първо слушах едно , дето залага на комплексите на човек – виж ме сега бла бла, сега говори лошата, пък добрата нам ко нам що.. и ся к’во, като си лоша па голям праз!  Или като си добра.. какво ще рече това?

Друга повлекана си навирила носа нагло и викаа – ми пазете се от приятелки, явно си е модно и задължително да крадеш чужди мъже при това не само, че не си виновен при това положение, ами и приятелката ти е виновна, че мъжът  й бърка по чуждиите гащи..

Трета па викнала: „Аз съм жена и та обичам, ти що не ми обръщаш внимание и що ме мачкаш, ма не, аз ще ти се навра по-наблизо белким ма видиш, ма ти па не мъ виждаш, виж как рева и съм влюбена“.

А ма патко смотана заспала, мижитурко такава, на това ли искаш да приличаш ма, такъв ли пример да вижда дъщеря ми?!

Това част от  кампанията да спасим мъжа ли е? Жените да се преввърнат в п$$$ки,  дето са увиснали като сополи за някъв, дето дори не ги вижда или само получава ерекциия при мисълта,че някаква проста му седнала на крачолите!

Ми той те правел на две стотинкии.. и к’во аз с’я да рева ли? Да те съжалявам ли?! То е също като онази жаба, дето викала че вчера я изнасилили, днеска  я изнасилили и утре пак  щяла да иде (да я изнасилят).

Не простотия, ами не знам какво!

Вместо мацката с кръв на сърцето с чернилката събрана от грешките да си ссъбере парцалките и да си иде ако ще отхвърлена, но заедно със себе си, без да е някаква фъшкия в нечии крака, тая реве и се тръшка.. като една моя  позната :

„Ми не го обичам, ма защо той ще ме зарязва, аз требе да го зарежа!“

Ма патко, той не те оценява за 5 стинки, а ти се унижаваш и се мислиш за велика.. Аз нали знам какво е, нали и аз  обичах един дръвник  и ко стана, еба ми се мамата и съжалявам ,че му отделих толкова време и се надявах, че поне приятели можем да бъдем, като приятел се представи много по-смотано отколкото като гаджелък.. за любовник не говоря, там нещата като никой път вървяха добре.

 

Сори децата, ама аз съм перфектционистка и само заради единия секс се не живеее!!! И седнал ми ти оня кривозъб изрод да ми приказва за „моите нужди“ дето съм ги имала, че той загрижен бил.

Ми кажи си идиот смотан,че през оная ти работа минават моите нужди и си мислиш баш за собствените си нужди..  Ми кажи си го бе, аз да не падам от небето! Ма женен бил, искал да се крие..

Ми крий се бе, намери си някоя друга мома, дето ще играе на свирката ти и ще се крие барабар с теб..

Абе отврат, отврат!

До скоро исках да имам още деца, вече не съм сигурна искам ли, Теди да ми е жива и здрава, но друго дете не знам. Аз просто не исикам мъжки, повръща ми се от наглостта им,  простотията, тъпотията и всичко там. Мразя да дам и един косъм от косата си, и нищожна част от сълзата си на някой, дето не го заслужава.. Това последното вече за друг човек го миссля..

Мдам.. човеко, познаеш ли се, засилиш ли се да четеш , моля те не ми пиши повече, не ми звъни, не се опитвай да ми честитиш рождени дни, изобщо повече нищо не искам да знам за теб. За пръв и последен път дадох на някого да прочете нещо написано от мен, дори и не разбра за какво иде реч, защото беше зает да плачеш за собствениите си нещастия докато аз исках да бърша сълзите ти, но ти предпочиташе да ги изплачеш при хора, на които им беше досаден и ми казваха,че съм луда, че изобщо съм с теб! На тебе, нещастнико ти желая всичко най–хубаво, ценя въпреки всичко миговете ни, но явно те са били само мои.. не е все тая, но важното е,че са ми скъпи, но моля те не ми звъни, ако изобщо отново някога в живота си се засечем – не ми се усмихвай насреща все едно ти пука за мен, защото аз знам,че изобщо не ти пука, ти ако не минеш на отсрещния тротоар, аз ще го направя и ще се направя,че не съм те видялла.

.. както се случи и с Виталий.

Това е човек от далечното минало, много дъбър приятел, с който се сгаждосахме тайно.. както става известно аз мразя подобни тайни, те ме  обиждат. Първото момче, с което се целувах беше той.. и бях голяма, над двайсе години дори, беше  първото момче на което позволих да се докосне до мен и първото, на което не простих грешката, която допусна и не, не мми е нанесъл никаква непоправима травма. Бях преккалено порааснаала и доста сслед пубертета, за да се впечатля повече от необходимото 🙂 И сега нищо.. стана дуума за него, защото на Бонбончо, наша обща приятелкка  й забраних повече да споменава името му.. Нееее, изобщо, ама изобщо не ме интересува повече, да е жив и здрав, но  моля да ми се маха от очите, дори и бегло не ща да го видя, не ща да ги видя всичките онези, които ми се кълняха в ллюбов до гроб, с кървавии съллзииса ми ревали и които аз никога не посмях да изллъжа,че чувствата им са спооделлени, но ще си останат в сърцето мии.. и да, те наисстина продължават да са ав сърцето оми, но тааз любов, дето беше много истинска и водеща към смърт даже, любов, която не само че се изпари, но и следа не е останала, вече дори приятели не можем да бъдем..

Въпреки всичко аз продължавам да вярвам, но много трудно бих се заиграла на хоро с  мъжко.. о прощавайте мъжки, аз съм самотна майка, но това не значи че ме е присърбяло толкова,че примерно да приема,че съм нечия любовница.. О дааааааааааа, много съм горда и се гордея с  това! Въпреки,че ме мислят за комплексарка и задръстенячка.. Нека си мислят и нека ме предизвикват, защото стига да го пожелая от всеки бих успяла да направя изтривалка, не за удоволствие, просто ако ме предизвика достатъчно. Но айде стига моля ви се с тези простотии за любовта, има нещо друго много по-силно от нея, но никой нищо не говори за него, никой нищо не казва.. Говоря за онова нещо, което е много по-истиинско, нещо което видях в очите на Антония и приятеля й.. не знам как те го наричат, но то е нещо, което ме кара да продължавам да съм на мнение че то съществува и че тъпата прехвалена любов все пак може да бъде надмогната!

 

От къде тръгнах до къде стигнах..

2 Responses to Античалгия и поп-фолк!!!

  1. Bain каза:

    Ти си като златна рибка, мозъка ти просто не може да следва една и съща мисъл. Харесва ми как тръгваш от неприятния поп-фолк на работа и свършваш с любовните истории на тези около теб.

  2. keklanka каза:

    Всъщност ставаше въпрос за моите любовни истории 🙂

Вашият коментар

