Първи работен ден или 15х15 минути

След малко ми започва първия работен ден от има няма две години и половина 🙂

Днес денят е подвластен на  15х15, вчера също.

За 15 минути се приготвих да заведа Теди на ясла, за  15 минути прострях прането, оправих си леглото и сложих кафето, за 15 минути се лакирах с два пласта мръсно бял седефен лак, сложих си новите обеци на цветчета и един пръстен,  за 15 минути си изпих кафето, за 15х15 минути ще напиша тази публикация, ще се облека, ще се гримирам и на бой в града 🙂

Та си пожелавам късмет, да видим по-нататък как ще ми тръгнат нещата с пагонясването, но за там има време.

Малко ме е налегнало шубето, но за това друг път 🙂

Теди е влюбена в яслата си, в Шумен не ходеше с такова желание, днес награби да прегръща таман две лелки, а мен ме забрави 🙂

То при такива изблици как да не я хареса човек таз мойта мома 🙂

Дето много обича да яде сама и да си маже храната по главата като се наяде, ако евентуално е останало нещо в купичката й 🙂

Приятен ден!

4 Responses to Първи работен ден или 15х15 минути

  1. Lady Frost каза:

    Надявам се да е минал добре този пореден първи ден! 🙂

  2. keklanka каза:

    Хех, добре мина.. озовах се в работилницата на дядо Коледа :)Утре пак.. интересна работа беше де 😀 За пръв път откакто завърших училище се оказа,че работя заедно с момичето, с което бях на един чин 🙂

  3. вили каза:

    Успех и от мен! 🙂

  4. keklanka каза:

    А.. то е временна работа, просто си вършим взаимна услуга с комшийката ми 🙂 Но на мен ми е интересно, че ми внесе разнообразие 🙂

Вашият коментар

