Ама то било уморително да се готви :)

Та, както вече доста хора са наясно, днес ставам на 28, празник няма да има, най-сетне се сбъдна до някъде желанието ми, но трябваше да минат няколко години и аз да усетя правилно нещата. Не си празнувам рождения ден, не мисля и да си го празнувам, но по принцип ако има кой да дойде, го каня да заповяда неофициално в този ден, както и в рождения ден на детето и така нататък.  От няколко години рождените ми дни не са мои рождени дни и все съм искала просто да са дни като всички други, без оня трепет или очакване. Не че съм разочарована или нещо друго, просто не очаквам нищо кой знае какво, само да няма лошотии. Днес ето най-сетне изгря слънце, сготвих първото си пиле с картофи на фурна, кексът обещаваше да стане прекрасен, ама от нетърпение остана недопечен. Чакам голямата ми сестра да ми кацне на гости. Тя днес е дежурна, но има няколко часа почивка и ще ми кацне. До сега се сетиха за мен толкова много хора, на които много, ама много благодаря и наистина се радвам,че все пак имам рожден ден, за да ги чуя всички наведнъж. Напоследък много говоря по телефона, ама съм си харесала основно Бонбончо и основно с нея поддържам такава връзка, с останалите поддържам основно чрез интернет, и слава богу,че го има този нет 🙂

Скоро ще ходя до Варна, за да се видя с някои близки до душата ми хора, освен всичко, аз да се похваля, че и Теди ми честити днес. Тя е малка още, не може да стане рано и да  пусне сама чешмата и да ме полее, но за това пък ме припика 🙂 Кой с каквото разполага в момента, с това ме поздравява. Николай и той рано-рано се обади да честити, за което все пак се радвам и въпреки  предишния ми пост, мога спокойно да говоря с него, без обаче да ми виси за щяло и нещяло на телефона и да ми говори тъпотии, както оня ден ми звъни в 8, за да ме пита как да си напревел кафе и дали водата в джезвето трябвало да заври 🙂 Разбирам, че е самотен човека, обаче той сам си го направи.. и аз си понасям последствията за постъпките, къде положителни, къде отрицателни.. тъй ще е тя.

Довечера очаквам две деца да ме навестят, Теди ще спи на долния етаж.. наистина нямаше да е лошо още някой да дойде, но в тези географски ширини трябва да се радвам и на това 🙂 Чак сега си пия сутрешното кафе, остава ми само да нарежа филето за мезе, което ще е и толкова. Подозирам, че ще остане доста пиене и ядене и ще има и за после.  Тъй че аз и като пийна малко винце ставам доста продуктивна от към писане.

Напоследък пък големи прикказки по скайп, много нещо с бай Венци от Сиатъл, даже и с един Ерик задочно от  Гватемала говоря, дето жена му го изгонила и временно живее при въпросния шемет Венци, сума клипчета изгледах как се кара кросов мотор и как се ремонтират счупени коли, видях и сладкия Кубрат, който макар и само на две и половина, роден в Америка и сега за пръв път е в България, говори перфектно езика ни.. не се оплаквам 🙂

Та тъй.. нахъсах се и свърших с повечето работа, голямата ми сестра закъсня, но тъкмо ако е гладна ще си хапне :).. бързах толкова, защото без почивка не може, сега може и да се радвам, че  хвърча, но не може без да се спра.. и за сега нито съм се изгорила, нито съм си спукала главата някъде..

В момента искам да си гушна малкото и да нареждаме конструктора влакче 🙂 Има още два часа докато я взема от яслата, а аз все пак ще имам гости и че пием червено вино 🙂 Ето какво сътворих до обед, това е първото ми пиле с картофи и гъби на фурна, може и да не е кой знае какво, но от как едно време се разделих с един Янко Парапланко, от тогава престанах да се занимавам с готвене, но пък по наследство съм майстор и много рядко имам сакатлъци в тази насока, проблем имам със стимулирането  на желанието да готвя, защото може за някого това да е нищо, ама за мене не е и ако готвя, трябва да го правя с желание и с идеята да зарадвам някой, който е важен за мен 🙂

До писане 🙂

Вашият коментар

