Новината на деня

Бейн тука ме запали отново по въпроса с  мъжките ::) Тъкмо се връщам от кафе със сестра ми, в което стана въпрос точно за мрънкащите и отвратителни мъже. Та исках да споделя и тук последната простотия излезнала от устичката на свети Николай.. Не знам споделяла ли съм как нашия сладур системно и уж неявно се опитваше да ми понижи самочувствието, да ме изкара грозна, отпусната и дебела, бъкана с  целулит.. е за това не съм разказвала навярно, но тези дни, когато беше тук се присетих, защото сладурчето отново ми припомни за тях.  Влиза онзи ден човека в стаята и учуден казва:

– Я, ама ти тези дънки много си ги изпънала. (Разбирайте : „Пораснал ти е задняка и дънките са залепнали за теб“) И не, не си внушавам, това е добре познат сценарий, че още преди да си отвори устата знам какво му се върти в шибаната глава.

И аз отговарям:

–  Ми да Николайчо, залепнали са, щото са ластични.

– Тъй ли, не знаех, че имаш такива ,ама на мен така ми харесваш. (Този израз за харесването го има във всекки случай, когато му парирам атаката и  го „насера“ с някои крилати фрази изключително подходящи за особата му, а и „на мен така ми харесваш“ следва да изрази ти сси дебела, ама нищо аз така те харесвам“, тук не говорим за теглото ми, което всъщност е под нормата в момента точно, но на нашия не му пречи да се „пробва“)

Всеки път, когато ме изкара с някакъв недостатък и после добавя, че на него му харесвало, мразя толкова плитко поставени психологически атаки и слава богу, че на тема външен вид не съм чак такава комплексарка, още повече на това добиче да се засягам, тъй като и като човек  и като тежест на мнението не представлява кой знае какъв авторитет.

Поводът да започна да пиша са недоизказаните неща, как много мъже упражняват психически тормоз върху половинкките си и изпитват някакво перверзно удоволствие от това. Аз примерно не мога да се засегна от Николай, но не мога да кажа,че жалките му опити, не ме вбесяват. Последната капка, до която още не бях се докоснала се случи онзи ден, когато беше на гости и която аз си преглътнах, тъй като си починах от малката и нещата леко минаха и заминаха. Аз поне като изкарвам Николай лош баща му го казвам в очите, а той когато има забележки и на тази тема към мен го прави уж между другото. Та за щастие по-скоро, Теди започва да развива обич към това създание..  е, баща й е. Това, което малката ми сладурка може, а мен ме отблъсква по обясними причини е да се гушка в баща си, да изисква вниманието му и то упорито, да се катерив скута му, да го прегръща и да го целува. Дори и аз да не смятам,че той заслужава това, то си е мое мнение, аз него не го понасям, но Теди явно го заобичва и й е хубаво. Той не я отблъсква, ай да имаше късмет да го направи…, за сега всичко е оки в отношенията между двамата :). Това Теди да демонстрира обичта си се случва за първи път и новото в нещата е, че на наши пич му порасна работата. Те нали не се виждат по принцип с нея, веднъж два пъти максимум в месеца. И нашия изтърсва :

– Оле, горкото, как ще издържи без мен още две седмици! (Съжалително гледа към малката) – и добавя с псевдо умислен и неразбиращ  тон – Много се изненадах как въобще не плакка за теб, когато я остави за две седмици! Найстина много се изненадах.

Не стига,че тоз идиот, две години не му обърна внимание натова дете, сега изведнъж вижда как това дете въпреки всичко го обича и е способно на такава обич, която аз, простете, не мога да имам.. и на нашия му порасна „туй то“ па почна и да си го мандахерца!

Не да каже, че се радва, че момата така го търси, не да каже, че се чувства супер готино! Той тъпака му с тъпак се слага като най-незаменимия човек в живота й, на това отгоре мен ме изкарва, че съм никоя в очите на дъщеря си! И всичко това пак индиректно, уж между другото. Че и нахалства да ми дойдел на рождения ден. Добре, че се пада в работен ден и  няма да се изтърси.

Та тъй, друг път пак ще пиша 🙂 Теди е на ясла вече, впрочем май имам една непубликувана чернова, трябва да я публикувам 🙂

2 Responses to Новината на деня

  1. Bain каза:

    Бейн искрено се извинява, че те поставя в такива положения. А Николай… Що го слушаш, бре? От скалата от едно до десет си с минимум две единици по-добре изглеждаща от него, дори да да беше два пъти по-тежка от тоя глупчо.

  2. keklanka каза:

    Идеята тук не е в това дали или не съм по-добре изглеждаща, а аз слава богу съм.. идеята е, че се опитва да ме манипулира,че разбираш ли хем казва нещо и в същото време на мен уж само ми се е сторило ::) Иначе благодаря ти 🙂 Горното го написах след един чат с теб :)И след едно кафе с голямата ми сестра, където обсъждахме всички тези неща:)

Вашият коментар

