Вчера ходих на кино :)

Беше скучен филм, името не го хванах, защото леко закъсняхме.. обаче си беше хубав ден, общо взето излязох, защото имах голяма нужда от това, исках да изкарам малко време със сестра си, да се помотам и пофръцкам из Казанлък, а междувременно не бях се замислила да си оплакквам очите с мъжко, ама и това успях да свърша.

Всъщност излизането започна с едно състезание по Тае-Бо, на което щяхме да присъстваме с голямата ми сестра. И присъствахме. Дойдохме и за да гледаме една приятелка на каката ми, която е треньор мисля, тя правеше упражненията, а другите ги повтаряха, все тая. Интересен спорт  е това.

Напоследък гледам „Сексът и градът“ и доста ми повлия, хубаво е да се вживявам там, някак си много отпусккащо ми действа, а и като гледам героините и ситуациите, в които изпадат е някак готино, защото и най отчайващите случки всъщност изглеждат не толкова отчайващи. Оптимизмът преди всичко. Това за сериала го казвам поради факта, че се замислих за половете.

Примерно ако съм някой по-задръстен младеж  и нямам късмет с жените, или пък съм сваляч в начален стадий,  но има сблъсък между това аз за какъв се имам и за какъв ме имат  женорята…,отритнат и така нататък, бих се записал на Тае-Бо, пълно е с  момичета 🙂 А ако искам да си оплакна очите в мъжки същества, които повечето изглеждат прилично, то тогава ще ходя да гледам състезания по Тае-Бо, защото публиката е предимно от мъжки пол.

Но на кого ги говоря тези, общо взето ми беше забавно и весело, което е един път. Хареса ми да се отпусна и да клюкарствам, да се шегувам, да гледам колко жалки опити имат някои хора да свалят момичетата и не само по какъв дървен начин го правят, но и колко нетактични могат да бъдат, дори и да обиждат с дебелашккия си хумор. Само дето на една жена, на която искаш да й влезеш в гащите едва ли би й казал,че е тежичка повече от нормалното.. загубени хора, трябва да се поучат от нашия експерт по свалките Бейн 🙂

Как е възможно светът да е пълен с толкова убитаци, направо нямам идея.. ако има някое мъжко, дето чете тези редове – моля те, душко, не си и помисляй да си носиш пенсионерските дрехи, подарък  от баба, бозавите плетени пуловерчета на вълнообразни линии, чертички и Кончета Вихрогончета.

По-добре си навлечете размъкнатите дънки и протритата тениска, уверявам ви определено ще изглеждате по-секси… а и ако имате шкембИ, пак  ви моля, обличайте си дрешки, дето няма така да ви го подчертават. Или сланинките ви да излизат извън дънките.

Абе аз вчера Тае-Бо ли гледах или разни мъжки?!

Имаше интересни съдии.. женски спорт, съдиите са мъже.. мдам, бяха прекалено готини за мен, аз се пазя от красивите мъжки, просто ако си позволя да ги пипна, то ще е само, за да проверя дали правят изключение от останалите по правило красавци.

Бяхме точно срещу съдиите със сестра ми и малко ги пообсъдихме и сестра ми сподели,че й харесва някой, аз веднага познах кой е той ::) И нали за да не се цепя от колектива и аз харесах един 🙂 Обаче  избягвах да гледам към него 🙂 По принцип обичам да си плакна очите, пичът беше готино дете наистина, малко дребен за моя вкус,  просто като тип говоря, малко повече мускули, но не прекалено 🙂 Не обичам горили с дини под мишниците и таралеж в гащите, все си представям как такива хора като ходят по голяма нужда , не могат да използват правилно тоалетната хартия. Пробвайте с две дини под мишниците да се обършете отзад и ще разберете за какво говоря ::)

Мдам..  много ми се флиртува, обичам да контактувам много с лица от срещуположния пол, но ако загрубеят нещата не съм чак толкова очарована, не знам кога ще бъда очарована, но в момента просто съм като събудена за живот и слава богу ми е весело и щастливо 🙂 Е.. мина и замина състезанието, иммах две фаворитки от там и двете влезнаха сред наградените, едната даже спечели и тази, която спечели се окказа,че има бебе около година, евала та на каката ::) все пак не гледах само мъжките 🙂 Имаше и разни танци, едната танцьорка беше голяма сладурка, много чаровна и пластична, това ни даде повод да изкоментираме как е възможно стройни и изваяни тела да са така дървени като танцуват, а това момиче, което не може да се каже,че беше с койзнае колко перфектно тяло да излъчва такава страсст.. Всъщност то не е чудно, потвърждава една друга моя теория за красавците, без значение от пола им ::)

Като свърши състезанието заминахме на кино.. обаче не ми хареса много, любовна история, фантасмагории.. предпочитам обаче фантасмагориите на „Здрач“ или разни други не чак толкова затормозяващи неща. Филмът беше много шантав заради един елемент, който би бил интересен, но само ако не беше вплетен в подобен тип сюжет, все едно е изрязана част от  сериала „Герои“ и пренесен в някаква любовна история. Тъпо ми беше, нямах търпение да свърши филма, да пия бира и да си изям хрупките, защото ми беше неудобно да шумоля в киното. Като стана дума за сериали, напоследък яко се зарибих по няколко ::) Единият вече го споменах, другият ми безспорен фаворит е „Вампирски дневници“, излиза всяка седмица по един епизод в торентите, до сега има само 5 епизода, но си е зарибявка голяма, особено когато чакам премиерата на „Новолуние“, която наближава.. а с нея и рождения ми ден.. хихи 28,  вече съм „Ееееей толкУ голяма :)“ Но сериалът си го бива. Друг сериал е „Истинска кръв“, в него пак има вампита, но не са чак толкова очовечени . Там има един готин вампир, рус сладур ::) Май си падам по подобни герои, както по подобен начин установих, че Гам Гаджет е удивително привлекателен вампир.. за съжаление загина геройски в първата част на Twilight saga.. „Първа кръв“ освен с вампири се слави и с други митични същества, което е по-интересно всъщност :). Следя редовно и „Анатомията на Грей“, много ми харесва, но не ми действа толкова положително на настроението като „Сексът и градът“. Има си филми, на които трябва да си изревеш сълзите, щото някак там е по правилно да се случи, когато не вярваш, че си струва за нещо от  живота си да се разцивриш наистина.

Не мога да обясня състоянието си, но когато ми трябва одушник, по-хубаво е да се разчувствам на някой филм, от колкото заради нещо в живота, там някак не става да се размеквам, то става, ама като не идва от вътре.. А историята с четирите приятелки, макар да не съм привързана кой знае колко към женското приятелство е някак много свежа и най-интересното е, че ми подобрява в пъти настроението, отдавна не съм била толкова нахилена, което може и да не се дължи на филма.. нямам идейка.

Впрочем скоро трябва да гоним автобус с детето. Времето е облачно, ама днес с Николай имаме среща в Казанлък, първата ни от как сме се разделили, не броя рождения ден на момата. Та аз трябва и занимавка да си намеря, дано само не завали.. иначе трябва да търсим къде да идем да се скрием. Това е за сега ::)

2 отговора към Вчера ходих на кино :)

  1. Bain каза:

    Само внимавай секса и града да не ти повлияе, както влияе на някои други – когато прочетох за подвизите на майка ми в стил „Саманта“, бях… Изненадан. Доста забавно беше, да, но на някой друг надали би му се сторило така. Хихи.

    Впрочем, пуловерчетата и този тип неща подарък от баба се използват от най-добрите от свалячите, всъщност. Някои от тях се обличат нарочно така, за да затруднят шансовете си – повече предизвикателство, както се казва. Други, вече след двадесет годишна възраст, го използват по друг начин – в опит да провокират майчински инстинкт, обикновено тези дрехи са придружени от тъжни истории за тежко детство, което би накарало доста жени да притиснат „горкото момче“ към „щедрата си гръд“, както обича да се изразява Радегар. За всяко нещо си има причина. Да не говорим, че тез работи от бабите са бая удобни… Мен на моменти ме хваща яд, че не ги нося…

  2. keklanka каза:

    Някои баби знаят как да плетат, като тази на Теди примерно и понякога дори приемат идеи как да се оплете нещото.. естествено след изплетени и необлечени неща.
    И не да казвам голяма дума, но това мрънкащи мъже.. пази боже, да ме пази господ! Има ли по-голяма напаст от тази! Аз когато мрънкам и се оплаквам после се „самобичувам“ и се упреквам, ма това мъж да ми ммрънка, не говоря за някаква форма на истинска тъга, а за едно досадно мрънкане и постоянно недоволство и каканижене, ей богу повръщамм.. Свети Николайчо не знам как още го търпя и сега само повтарям като почне да се жалва как тежко живее, че само два дни е тук ки после съм свободна :)И аз едно време много, много се умилявах на тъжни и онеправдани мъжки, но момичета, видите ли оплакващ се мъж бягайте надалече, още повече, акко и вземе че се разциври!
    А ти, къде си прочел за подвизите на майка си?Стана ми интересно къде пише подобни неща за майка ти например..
    А пуловерчетата съчетани с добре НЕпремерена простотия, липса на всякакво чувство за такт и глупост едва ли са най-добрия начин да влезнеш на някого в гащите. Особено пък да седнеш да говориш за наднорменото тегло на тази, в чиито гащи искаш да влезеш.. та тъй.. това че аз не съм Василиса прекрасна и не съм идеална не пречи да имам мнение по въпроса нали ::)

Вашият коментар

