По повод един коментар..

“ Бъди строг  със себе си е мек с другите“ –  интересен съвет. Кратко, точно и ясно казано. Ама аз нали съм мислеща тиква, или патка, там каквото и да съм. Замислих се.

Ама че панацея е това..

Само дето буля Кекла го не вярва.  Поживях.. не много, само една трета от живота ми е минал, ама това да съм строга със себе си и мека с другите.. Правила съм го, не мога да кажа че не съм минала и по този път..

Хубу, ма вече нема танту за кукуригу.

Хубаво е човек да е строг не само със себе си, но и със другите. Това за самокритикатта и самоосъждането е необходимо, самоконтролът е необходимо нещо.  Обаче щом аз ще се контролилам и ще се самовъзпитавам, щом ще съм строга към себе си и ще приемам останалите за равни, то тогава действително трябва да  седим на еднакви столчета .

2 отговора към По повод един коментар..

  1. Bain каза:

    Това за еднаквите столчета ми хареса. А предполагам, че цялата поговарка е доста глупава. Хората като цяло не заслужават меко отношение, всъщност, ако го проявяваш към тях, най-вероятно ще загубиш. Всъщност, би трябвало да правиш обратното, защото в сравнение с тях, ти си единствената, заслужаваща добро отношение.

  2. deni4ero каза:

    Аплодирам! Правилно! Но не съм съгласна с Бейн, че хората не заслужават меко отношение. Виж, ако под това разбира меки столчета, да, може, не е полезно за гърбовете им, ама, иначе …

Вашият коментар

