Мда..

Хванах малко почивка, пийнах бира и ето ме на хоризонта.. Теди е с баба си, гледкат се. Преди малко бях в Казанлък колкото да се отчета по повод една обява в две местни медии, които тръбят,че си търсят журналя.

Честно да си кажа не ми се почва веднага работа, но не е за изпускане шанса. Накиндилках се, излезнах. Главната редакторка беше много печена женица, обаче като чу,че имам дете на две и малко се дръпна.  По принцип по телефона не ме изкефи много, но наживо ми се стори готин човек. Вече си имат човек, който е на пробен период и ако има проблем с него, ще ми звъннат на мен 🙂 Но то е почти невъзможно предвид ангажираността ми с Теди. Обясни ми се, че трябва постоянно да съм на разположение, сакаш аз не знам това, аз мисля, че мога да бъда,  но както и тя каза, на първо място е детето.. въпреки, че ми е малко  странно някой друг да мисли за моето дете преди мен самата 🙂 То много ясно, че Теди е на първо място. В момента изобщо не ми се занимава с журналистика, освен, ако не е свързана с това да ми възлагат работа да отразявам това или онова, аз съм факир, уча се доста лесно и се вманиачавам.. обаче.. какво обаче.  Имам само 4 месеца да си търся работа и до това време не си ли намеря ще бъде голям прецак. Ще има да си търся и извън рамките на града. Имах мерак да съм военна, но мераците ми леко се попариха,  защото не съм съвсем здрава, а те късат още в началото и за дребни нещица. Освен това почнах да се съмнявам,че приятелчето, което уж щеше да ми помага нещо се чупи. Както и да е, аз  искам сега следващия месец още да не работя, а да ида на гости в Шумен или Варна, или другаде, просто да разпусна за няколко дни. Имам много напрежение насъбрано и ми трябва одушник, чувствам се супер много сама и самотна. Ето и днес почти невероятно ми се освободиха няколко часа,  а нямаше с кой да ги споделя на по бира.  Как няма да се радвам на Теди,  когато тя ми осмисля живота, когато тя прави дните ми изживени и пълноценни.. Ма силна съм била, ма героиня и бла бла..  колко по-гадно е един ден да мине все едно насила изкаран. Днес излезнах и просто бях сама, дори и с голямата ми сестра не мога да се засека, от месеци не сме се засичали както трябва, приятели нямам като цяло никъде, но в Шумен са мацките , във Варна е Бонка.. а тук е еба ти сушата.  Ще ми се да можех някакси да си почина, а аз повече се натоварвам .. тъпа работа. Иначе в медиите дано да ме имат предвид, макар че  ясно ми се каза да не възлагам надежди ::) Това никак не ме изненада, щеше да е доста изненаващо още от сега да ме почнат да работя 🙂

Вашият коментар

