Странно ми е…

Не съм писала  от много време, или поне така ми се струва.. и силите ми тези дни леко кръшкат. Не знам.. Теди спи следобеден сън и на мен ми е някак кофти от сутринта. Сама съм в къщата. Някакси е странно. След седмица отивам уж за последно в Шумен, дано да е за последно и най-накрая да разчистя пътя. Николай се изнася към 10 септември, нашите ще са на почивка и като се върнат от там ги чака изненада. Последен напън мисля е настал.

Сънувах ужасен сън, много ужасен. Сякаш ми се губят около 10 месеца от живота и в един момент го осъзнавам. Стоя с едната си сестра на полянката зад детската градина. Теди е поотраснала, а аз изведнъж се сещам,че съм била бременна след нея и нямам идея кога съм родила и къде по дяволите е детето. В същия момент питам сестра ми къде е детето, аз нали бях бременна и тя ми казва само, че са и казали колко много съм викала и крещяла от болка, когато съм раждала. Аз само си спомням как три дни след въпросното раждане се будя в някакъв друг град и говоря с майка ми по телефона за детето и тя ме уверява,че всичко е наред, че то се налага да поостане в болницата, но е добре. Аз всъщност съм в София и се виждам с Влади и му разказвам колко е странно,че съм родила, а още не съм си видяла детето.  Това са единствените ми спомени и някакъв смътен ужас какво всъщност се е случило в някаква нощ. Страх защо не помня нищо и за какви викове всъщност говори сестра ми, която не посмява да ми каже друго. Посред нощ е, а аз в един момент се оказвам вървяща и при това съм вече на средата от пътя между Бузовград и Казанлък.  Осъзнавам къде съм и притеснена се връщам да говоря с майка ми. Питам я какво става и къде ми е детето, тя казва в дом за психичноболни деца. И аз питам какво е станало и тя казва,че имало трудно раждане и лекарска грешка. То било се родило побъркано, но лекарите ми го побъркали основно.

Още съм като в паника, целият ми ден горчи, бях полузаспала когато го сънувах това, все едно наистина е станало. Пази боже….. Знам какво би могло да значи, но картинката ми е меко казано ужасна. А Теди никъде не се появява в съня, знам само че за нея помня,че я имам.

Предполагам какво може да означава съня и това да няма нищо общо с реалните картини от него, но начинът на подсъзнателното ми виждане на проблемите, които са пред разрешение и неразрешени, може би страховете всъщност това да не е краят на мъките, а тяхното начало… много гадно проявление. Отвратително ми е целият ден и ми се реве все едно наистина преживях съня си.

Днес говорих с Крис да остана у тях като идвам в Шумен, но не мисля постоянно да съм там. Не ми е удобно, кофти отново. Притеснено ми е, че ще съм далече от Теди и в същото време предполагам,че ще е интересно преживяване първото ми отделяне от как я имам. Пише ми се нещо… не знам. Може би просто ми е притеснено.

2 Responses to Странно ми е…

  1. Bain каза:

    Sanity is meaningless. It’s in madness that we are truly tested.
    В превод означава: „Разума е безсмислен, само в лудоста ние наистина биваме изпитани.“ Ще рече, че всеки си има тези моменти на объркване, моменти на лудост и загуба на почва под краката. Това е момент на изпитание, и въпроса е как ще реагираш на него. Дали ще издържиш или ще го оставиш да те завладее? При всички положения, аз печеля.
    И преди да попиташ – не, не се случва при мен, но аз съм изключението, което потвърждава правилото.

  2. keklanka каза:

    Първо отдавна ми е ясно,че опция като предаване и завладяване от гореспоменатите от теб неща – няма. Второ изобщо не те питам случвало ли ти се е, така и така няма да си го признаеш :)Почвата под краката ми не е изгубена, изморявам се, но почвата си не я губя. Дори и моментите на изпитания да ме тормозят, те по-скоро ме амбицират, като цяло ме водят по-скоро напред, отколкото да ме дърпат назад.

Вашият коментар

