6 не-важни неща, които ме правят щастлива

Това е само условно казано, защото аз съм на мнение,че всички неща, които ни правят щастливи са важни! Постарах се този път да участвам в такава игрица, макар да нямам особено много време и си мисля,че няма да мога да си събера правилно акъла, но ще пробвам 🙂 Всичко идва от тук – http://missby.wordpress.com/2009/06/26/6-things/, а поканата ми да се включа – от тук http://ljato.wordpress.com/?p=495.

1. Първото уж не-важно нещо, което ме прави щастлива, това е кафето, освен когато достигна до онова ниво, в което съм прекалила и от самосебе си идва няколкомесечна почивка 🙂 А кафето естествено е сипано в любимата ми чаша, дано още дълги годинки остане здрава и сръчните ми ръчички не я счупят..

p92600551

2. Второто  уж не – важно нещо, това е.. абе на мен тази задача ми е много трудна, за мен всичко, което ме прави щастлива е важно! Това е вече трети ден, в който се мъча да се сетя кои са тези неща.. просто не съм си давала сметка за тях. Второто нещо, което ме прави щастлива е, когато всяка сутрин излизам с Теди и по пътя тя мрънка да й откъсна цвете, ако аз не се сетя, тя ме подсеща. В момента сме на вълна сини цветя,

1

а се започна с великденчета, поне на тези долните аз така им казвам 🙂P3290188

3. Третото нещо е Интернет. С времето продължавам доста да чатя,  вече много по-често се ровя тук и там, намирам си разни ценни неща, научавам за други, игнорирам трети… Та така.

4. Чудех се трябва ли да го спомена това към нещата, но ще го спомена. Харесвам музиката в почти всяко нейно проявление. Харесва ми как ме кара да се чувствам, как във всяко едно състояние има подходяща музика, която да слушам. Музика за чистене, музика за философстване, музика зе секс, музика за готвене, музика предназначена да изстрадам нещо, музика за гмуркане в други времена, музика, която обогатява и те кара да навлезеш в самия себе си.. та без музика  не искам да живея.

5. Петото нещо е писането. Под каквато и да е форма – дневник – онлайн или обикновена дебела тетрадка, писането като творенето на различни разкази провокиране от различни възможни животи, случили се, или не, писането като рисуване….

6. Това шестото е.. хобито, за което рядко имам време. Под хоби да се разбира нещо, което правя ей с тези две ръце, нещо което ще сътворя. Във времето има доста такива неща, някои от които бях забравила и съвсем случайно ми припомнят. Като онези дървени човечета, които едно време издялках за една приятелка и които тя все още пази. издялках ги по време на скучна семейна „почивка“ в Доспат – момиченце и момченце бяха… шиенето на някакъв гоблен, правенето на кукли, бижута… такива неща.

Ето- написах го. Както казах мене ме чака още една подобна публикация. Тази написах трудно, другата също трябва да напиша, но много по-лесно. Не за друго, ами защото не съм се замисляла за тези неща, за тези малки ритуали в които участваме аз и Теди, или само аз. Те просто се случват. И ме правят щастлива.

2 отговора към 6 не-важни неща, които ме правят щастлива

  1. Яна каза:

    Аааа, и трябва да прехвърлиш топката на шестима 🙂

    Готиното на тази игра е, че другите ти напомнят, че има още неща, които те правят щастлив/а/, и още, и още… за които не си се сетила в момента, примерно, ама си казваш „лелеееееее, това откога не съм го правила, трябва непременно скоро“ и т.н.

    ЦелуФки от нас 🙂 и благодаря, че се включи!

  2. Svetlina каза:

    И хартиени жерави 🙂
    Знам, че не са отделна категория, но непременно госпожицата, облечена с чаршаф трябва да ги спомене 🙂

Вашият коментар

