Пф… тази сутрин ми е малко по-тежичка…

Но слава богу,че се познавам.. мамка му, чак аз не съм много сигурна защо постъпвам или се държа лошо или странно така,че хората да се видят в чудо около мен.. чак ме е яд на себе си и в същотот време продължавам да го правя. Явно имам повечко проблеми не от колкото си мислех, защото аз съм си наясно.

 Все трябва да се набъркам в нещо си.. ако не е лайно, то аз ще се постарая да го направя такова.  Още от едно време знам колко често хората правим една грешка, която ни коства много важни неща, а именно.. ако има щастие, бързаме да си го отнемеме сами, не за друго, ами защото то така или иначе ще си иде, н0 така по-малко ще боли. Пълна глупост.

Що се отнася до моя милост, то аз вече отдавна не го правя.. вече не оставям дори да се сбъдне някоя нищожна възможност за евентуално щастие.. понякога не съм склонна на рискове, не и докато не се чувствам достатъчно стабилна и предпочитам да не рискувам това което имам, елементарно чувство за самосъхраненние го кажи или друго. То и сега нещо подобно се случи, за пореден път, айде за втори през последните 1-2 седмици. Дори не си заслужава дда го споменаввам, но си е индикация отново за шибаните ми емоционални проблеми, които отново трябва да почакам да минат, защотот знам от какво ще минат и то определено няма да дойде бързо 🙂 Тъй че търпение.. Освен всичко това, в този пост не му е мястото, но така или иначе Теди си е свързана с мен та.. айде.. в друг пост ще го напиша, че има още новинки, дето не им е мястото тук…. това току ко беше.. нещо си , дето така и не го написах.. мамка му, дори не искам и да го напиша.

6 Responses to Пф… тази сутрин ми е малко по-тежичка…

  1. Bain каза:

    Леко неясно написано, но ми стана ясно, че си забъркала някаква каша. Е, с вайкане нищо няма да стане. Играй го арогантно, прави се, че е чужда вина. Всеки си има тежките утрини, но все пак, ако не можеш да намериш други страни – поне си калена в още едно отношение, да?

    *Вдига тост*

  2. keklanka каза:

    Ами не се стигна до никакви каши 🙂 Но аз както обикновено се самоанализирам. Не съм сгафила, може би просто държанието ми бе изтълкувано грешно, а аз пък съм в такова положение,че на никой нямам намерение да се моля или извинявам и бла бла. Никой не мисля,че е виновен, за арогантно се държа.. в предишните си поставе споменах за нещо, как също съм ядосана много на света около себе си и смятам,че всеки ми е длъжен и има да ми връща. Може и да е грешно.. просто това чувствам. Единствено Теди не влиза в тази категория, поне не все още 😀 За калеността пък в подобни ситуации, които нне съм назовала, калена съм, рядко се случват, но не и за първи път, в момента в който усетя,че леко губя контрол над себе си, просто се спирам.. нали съм пич или да 😀 има си хора, които са заслужили да се размеквам, който не е заслужил.. нека си го заслужи, ако му стиска и му се занимава.. като не му се занимава.. пътища бол 🙂

  3. Bain каза:

    Това изказване определено ми харесва. Да не говорим, че от арогантноста може да има огромна полза в някои случаи. Скромноста краси човека когато няма какво друго… :Р Забелязал съм, че ако човек е мил с подчинените си, те много често няма да изпълняват както трябва задачите, които им се дават – просто няма да го вземат насериозно. От друга страна, ако е арогантен, циничен, и като цяло, гадняр – нещата ще работят както трябва.
    От обратната страна – ако един работник не се обажда много, върши каквото му кажат, рано или късно ще го претоварят с работа, при това почти без да му обръщат внимание. Но ако е арогантен, и въобще се държи като най-големия професионалист сред тълпата, държейки се малко по-човешки единствено с най-големия шеф… Еми, ще си пробие път нагоре.

    Да живее арогантноста. Наистина, за да имаш скрупули в отношението си към някои, първо този някой трябва да си го заслужи. Много вярно, един би казал.

  4. Svetlina каза:

    Аз смятам, че съм заслужила да се размекваш 🙂
    Честито ти Възкресение Христово! И на Теди 🙂
    Тая вечер нямам сили да ти прочета всички пропуснати публикации, обаче силно се надявам утре да намеря някоя, която казва, че обичаш света, зоологическата градина, миризмата на дъжд, маргаритките, магазина за гоблени на Казанджийска, оризовата хартия, червените гащеризони, ръчно направените гривнички, шефа си, шефа си, света 🙂

  5. keklanka каза:

    Ама адашкееееее 😀 Май като пораснеш по заблеяност на мен ще се метнеш! Ами то тази публикация с маргаритките очите ще ти извади, мари, баш последната ми е точно такава и ти от всички да попаднеш точно на тази, в която ми е скофтено 🙂

  6. Svetlina каза:

    :))))
    Бе, девойко дългокоса, аз нали обичам семейство Пиклови, нали трябва да изчета всичко, що съм пропуснала за 3 месеца безнетие 🙂 Ще ти проверим и маргаритките. ЧАй само да ис доспя първо 😦 Ставах да пращам мъжа на работа, сега смятам да ходя да си сънувам хвърчила и заблеяни шматки 😉

Вашият коментар

