Дневник на последните събития

Малко да поразкажа..

От неделя с Теди отново сме в Шумен.. момата нямаше никакви проблеми с адаптацията, даже прояде. От малко време сме тук, но не съм се спряла на д-то си.. бях забравила какво фиаско е тук.. което всъщност не е лошо. Първо бяхме на лекар да ваксинират малката.. и честно много, ама много гадно ми стана, да не говорим за малката как й беше.. новата лекарка ми се струваше доста печена.. как да кажа, някакси й имах доверие, не че сега й нямам, но тази практика, която явно имат не ми допадна.. не че знам с другите педиатри как е. С Теди сме били по докторя само за ваксинации. Та това, дето не ни хареса беше, че й сложиха две ваксини наведнъж, при това едната е  онази гадната, дето мястото на убождането се подува и зачервява и се вдига температура, евентуално.

Ем то малко това дете бе.. айде една как да е, ядва се, ама две вече идват много и Теди много се разсърди, после много плака обидена и по целия път на връщане намусена, раздразнителна и със сълзи на очите.. Толкова гадно и гузно да ми стана.. не че аз съм виновна, ама все едно си бях. Лекарката ми се обяснява нещо си.. ама кой да слуша.

Казах,че искам да я пусна на ясла.. и лекарката рече,че според нея не е за ясла, а и нали има проблеми с някои храни, нам ко нам що, защо такова малко дете ще го пускам на ясла.. ма разбираш ли едва ли не каква майка съм.. ми аз ако имах избор нямаше да я давам на ясла. Прати ме на алерголог да направят изследване на детето какво му има и алергично ли е.. то след дъжд качулка, но айде.. в смисъл тази уж алергия я открих, когато малката беше на 8 месеца и от тогава има голямо подобрение.. обаче викам си айде.. да ида на алерголог, изследването платено било.. викам си няма да е кой знае колко много.. мислех си аз не за парите, ами,че горкото пак зор ще види. Отиваме като записах час и гледам,че и венозно това изследване.. лошо ми стана. Алерголоката ме изслуша и ми каза всичко онова, което и аз сама бях разбрала. Каза,че няма нужда от това изследване и няма смисъл да давам 100 лева.. ивъъъъъ.. че и сто лева, ам аз да не ги рина наистина. За едните глупости моята педиатърка ме прати.. както и да е.. то не биха били глупости, но в нашия случай ето и специалистката ми каза,че не е наложително и тя си ме подкрепи да пусна дечко на ясла, разбрах ме се да я захраня с детска кухня, все пак нали такава манджа ще яде и на яслата.. и така на мен ми отпада готвенето на обед..

Днес малко гадно времето, обаче излезнахме и не можах да взема на детото едни капки, щото се развали времето и бързахме да се връщаме, за да не ни хване дъжда.

Мисълта ми беше друга.. то на таз детска кухня не дават много манджа, евтино е, ама то и манджата е малко. Така или инче явно попаднах на хубаво ядене, или на гладно дете 🙂 Теди омете всичко.. а педиатърката й изрази съмнение, че не била готова, щото  била на специален режим на хранене и защо.. защото като ме пита какви десерти й давам, аз отговорих,че нишесте и кисел не е кусвала, ами й правя зърнени каши.. и ме погледна като паднала от Марс какви неща давам и как така ги правя 🙂 То си е нейна работа. И на мен не ми се щеше да пускам детето на ясла, обаче нямам избор.. повече ми се струва удачен вариант отколкото да търся човек да я гледа.  Иначе в Бузовград момата нямаше апетит, а и аз не готвех както трябва, все не мога да й уцеля темпаратурата на таз печка… така или иначе Теди последните дни хич не щеше да яде и в момента , в който дойдохме тук ела че ми трябваш.

 Та не дадох сто лева на вятъра, но се бръкнах пак и най-сетне я купих тази кана, с която се филтрира водата и на коята от месеци бях хвърлила око. Особено в Шумен голяма работа върши, защото водата даже и за миене не става, какво остава за пиене и готвене.. та изворната вода върви яко и доста осезаемо бърка сметките, пък и отзивите за тези кани са доста добри и така и ние с Теди с нова придобивка. 🙂

Вашият коментар

