Извадка от монолога на един темерут

Извадка от разговор в скайп.

Знаете ли.. настръхвам при срещи с  подобен тип хора.. наистина настръхвам.  все едно ме обвива някаква ледена пелена и дори ми е страшно от такова дебелокожие и такива коне с капаци. Днешната ми публикация почерпва теми от разговор, който вчера сутринта протече.. По-скоро това е  разговор между двама, от които единият не слуша другия. Ето го и долния цитат :

ami ne gledam nishto chestno kazano…………ne mi e i nujno………jiveia niakakuv normalen jivot ..ne jivurkam …….povurhnosta ili vutreshnosta na neshtata ne me vulnuva osobeno………….

Не гледал нищо.. той… не му е нужно…  а и защо му е нужно..

  Живеел някакъв?! Нормален?! живот  и не живуркал.

Не знам на читетелите на блога ми какво им  е мнението по този въпрос, но за мен това е точна дефиниция на именно живуркане и взаимно противоречене.  Може и аз да не съм права, може и аз да не разбирам, но хора, които не приемат другите, хора които лепват етикети насам на там върху всичко около нас и тях и които смятат единствено своето мнение за миродавно и единствено своето поведение за нормално.. направо са ме изпълвали със страх, избягвам контакти, не намирам никакъв смисъл от тях, освен, че само ме ограбват  и са като пиявици.

e ne mi puka na drug kakvo mu e normalnoto..vajnoto e az da sum normalen

И това са приказки на какъв човек.. по-долния цитат  направо ме закопа да си кажа честно..

Психология?!

Не практикува човека, но е завършил психология.. Психология ли психиятрия ли..  Все съм си мислила,че това е специалност, която  поне някакъв поглед ти дава над  нещата, извън тях  и вътре в тях.. а виждам нещо съвсем .. интересно. Не че може да ме учуди кой знае какво.. но рядко имам досег с подобни екземпляри. 

zavurshil sum psihologia……………malko ili mn znam kаkvo zachi normalen…………….ako edin chovek halucinira gluposti..ne bih kazal che tova e normalno…………………da niakoi idiot filosof moje d kaje ok toi e normalen………….dokato sushtia tozi lud ne mu rezne gurloto moje bi

Има много цветущи фрази, които в края на разговора повече на смях ме напушиха и се зачудих заслужава ли си да я пиша тази публикация и да отделям внимание на подобни плужеци.. които си имат живот.. които дори са успели в него.. и в същото време нямат нищо. Честно.. евалла.. той живее със себе си.. но това ли е цената..

За мен това човеченце, което живее извън бг със семейството си, тук е било много мачкано и унижавано, или просто е страдало от непоправими комплекси. Заминал е извън страната и животът е потръгнал.. но това е една от отвратителните породи хорица и мижитурки, които вместо да погледнат с усмивка и гордост на постигнатото и на това,че са доказали пред себе си,че са се справили.. те гледат със злорадство.. дори на себе си.. на това, което са били в миналото. Не знам как да го кажа.. това е представителна извадка на онези мижитурки мачкани и слаби, които в един момент постигнали спасение стават зли .. дано да се разбира какво искам да кажа. По-надолу ще сложа още цитатчета, които ясно показват още един интересен типаж на нашето време, нещо, което първо ме накара да се замисля. После да съжаля, че изобщо му отделих време.

istinata za men e che jvеia edin suvsem normalen jivot.ne se tormozia ot tova kolo mi e smetkata za toka i ne i pravia izlishni nervi

[2/10/2009 9:06:31 AM] Mihael каза: imam si jena i dete no jena mi raboti ne me ostavia az da se grija za vsichko

[2/10/2009 9:09:37 AM] Mihael каза: i dobre che ia imam v bg vs jeni kato rodiat i dai sao da gledat deteto i niakoi da m nosi……….pff mizerna durjav s pulni kruchm i ihora koito samo mrunka kak niamat pari i vse pulniat zavedeniata

[2/10/2009 9:11:55 AM] Mihael каза: calga  pianici ..strahotno e normalno che normalnite hora se mahat

Извинете.. обаче този човек дори не живее за постоянно на вън… сам е част от тази държавиЦа.. сам е извадка именно от нея.. да му завиди човек на късмета каква жена има, дето му помага да плати тока и човека благодарение на това не си образува нервиЦи 🙂

Аз самата имам доста парични затруднения, но въпреки това не мога да кажа,че живея зле.. дори много добре си живея, може и да не ми стигат парите, но като цяло всичко ми е наред. Отстрани може и да им се струва трудно на хората.. обаче аз за сега да чукна на дърво се оправям.

Преди време съм имала притеснения именно за ток, това преди да родя 😀

Обаче чак пък да ми се образуват непоправими нерви…. брех брех!

Честно, много интересна ми стана самата дефиниция за нормалност и нормален живот.. как на човека от нищо не му пука, от нищо не се притеснява ..  как за бога не живуркал… По-надолу човекът ме нарече темерут – като всички останали в тази държава.. щото аз не си слагам на сърцето разни други тревоги като това колко е скапан живота.. и така.. български манталитет съм имала.. в България всички, вика, темерути били 😛

Човекът  е много стресиран, ако се наложи жената да не работи, а той „само да носи“. В бг жените сме правели компоти само, а мъжът носел, ние сме се били правели на майки .

ako tr da visiram cialata durjava ste temeruti koito gledat samo za sebe si…………….strana ot hora koito jivurkat prosto

После поразсъждава човека колко лоши майки сме жените в България и колко добър и прекрасен баща е той.. защото е успял да осигури на детето си „забавления“ 🙂

vsiako dеte ima nujda ot zabavlenia..ti kak zabvliavash tvoito…v kushti v gradinkata kato klukarstvate s drugite maiki ili v mestnia mcdonalds vupreki che edva li imate takuv……………moito dete minalata sedmica bashe v disneyland v paris ..tova e detstvo, a ne gradinkata

Ето малко и част от моите думи, с които отговорих на този висшестоящ господин, който свръх много разбира от деца и от детството им. От това от какво те имат нужда, за да са щастливи 🙂

[2/10/2009 9:45:09 AM] kekla каза: аз не познавам други майки

[2/10/2009 9:45:18 AM] kekla каза: за да приказвам с тях в градинките

[2/10/2009 9:45:51 AM] kekla каза: и се забавлявам с детето си не бой се

[2/10/2009 9:46:08 AM] kekla каза: детето ми се радва и на едно шише да пуска в дупката топчета и да ги  вади

[2/10/2009 9:46:12 AM] kekla каза: и пак  му е кеф

[2/10/2009 9:46:19 AM] kekla каза: 😀

[2/10/2009 9:46:34 AM] kekla каза: а в момента

[2/10/2009 9:46:47 AM] kekla каза: се обажда по дистанционното и по един телефон и казва ало

[2/10/2009 9:46:52 AM] kekla каза: и като гледам му е добре 😀

[2/10/2009 9:46:54 AM] Mihael каза: ako ti biah dete shtiah da iskam da se samoubia…………i to shte stae temerut……….demek..mama obicha edin muj ne hodi nikude samo s nego estestveno…..offffff amamn

[2/10/2009 9:47:05 AM] Mihael каза: e dobre mu to ne e vidialo drugo

o a vie pravite kompoti domashno kak tova e strahotno nivo

И аз бях до тук.. нищо друго не ми остана, освен да си оплаквам младините и детето, на което не мога да осигуря живот, нетемерутирал.. и малко тъжно ми стана.. какво ми пука ще кажете.. ама тъжно ми стана и някак студено от това,че съществуват такива хора.

Не падам от небето, знам,че светът не е рай.. знам,че и ад и рай живеят на едно на земята, не съм  някаква наивница, която всичко вижда розово.. по-скоро обратното даже.. просто ми стана тъпо,че някакъв такъв ми е кацнал и ми пише подобни неща..

Ако не сте разбрали ние българите.. от които човека ясно се разграничи, правим компоти, ядем в макдоналдс, което е небивал позор за човешкия род.. но каквито сме назаднали дали изобщо имаме такова нещо като  Макдоналдс.. и не се грижим за децата си…

Тъпо ми е,че това не го мисли само този, това го мислят болшинството от хората около нас, не само тези, дето живеят извън  България, не само тези, дето все пак им е потръгнало в живота.. ма нима  най-големите страхове на човека  могат да  бъдат   случайно да не се  мине   да носи само той пари, а жената да отглежда детето и да си играе на професия майка.. ма защо  професия..  това не е професия.. децата нямат нужда от  родителите си,  те имат нужда от  Дисниленд… децата сами се гледат и  сами стават хора..  Важно е мама  да се  грижи за тате, за да не се  притеснява човека за  тока, защото  когато и мама работи, на тате му е спокойно,че не се е минал да се скъсва от работа докато майката   естествено нищо не прави и само чака на готово.  

Всеки има право на мнение, но не  и да налага своето на когото му попадне и да изкарва тези  с различно мнение заблудени идиоти 🙂 Смешното  е как аз не завиждам на дете,  чийто баща смята, че  му дава необходимото, защото  му осигурява забавления… и смешно е как той щял  да се самоубие, ако беше  мое дете. 

Срещнали се двама глупаци и си разказали приказка 😀

5 Responses to Извадка от монолога на един темерут

  1. Sway каза:

    о.О
    Е не, този е просто уникален екземпляр:)
    Не знам как да го нарека иначе, защото това за мен не е човек.
    Но тъжното е, че наистина е… Че има такива хора. Факт.
    За него явно за да има хубаво детство едно дете трябва да е затрупано с пари, водено на дисниленд и в париж?! Що не го ожали тогава горкия, защото той самият явно е имал отвратително детство.
    Според мен не е поглеждан от родителите си тоя човек, не е поглеждан и от жена, не знам коя се е вързала с него, съжалявам я.
    И него съжалявам супер много, момчето очевидно е мръднало… виж само колко несвързано говори на моменти, колко често набляга на думата ‘нормален’, сякаш да убеди сам себе си, че той е нормален 😉 което е толкова малко вероятно, колкото мен са ме водили в дисниленд като малка 😀
    И милионите точки между думите.. уау, какъв драматизъм, просто съм впечатлена 😀 😀 😀 Лунатик.

    Кекле, ти си страхотна майка. Искам да ти кажа, че детето ти е голямо късметлийче, че те има. И не се впечатлявай ама ИЗОБЩО – let it go, човек трябва да е толерантен и да съчувства на психично болните…

  2. keklanka каза:

    Ами… благодаря.. много си права за него.. просто в един момент хем ми се искаше да споделя случката, хем пък се чудех защо се хабя. Негово право е да бъде нормален или не нормален.. това, което ме подразни беше, че в очите ми навираше как аз съм част от едно общество, което не знам какво било.. той се опита да ми отнеме правото аз да имам собствено мнение. И знаеш ли.. когато каза,че сме живеели тука мизерен живот, аз помислих,че има нещо повече предвид.. а то просто се оказа,че говорел за финансовата част. Първо тръгна да говори,че съм разчитала само на мъжа ми да ми носи и че съм му била вързана за полата.. после като го светнах,че аз мъж си нямам и на практика само си гледам детето ме изкара,че на помощи съм живеела, като го светнах,че и такива не получавам ме изкара,че от майка ми и баща ми.. просто такива хора търсят оправдание за самите себе си в лицето на другите. иначе самият така наречен разговор приключи, като му казах,че няма да си направя труда да отговарям на глупостите му .. явно за съжаление е загубена кауза …

  3. вили каза:

    На някои хора всичко им пречи и за всяко нещо търсят само чернилката. Правилно – не е нужно да отговаряш на глупостите му!

  4. Bain каза:

    От психологическа гледна точка, ако аз разговарях с този, щях да му разбера адреса, и да го залея с кофа студена вода. Този е пълен кретен. Сигурна ли си, че не е някакъв зловреден пубер който си търси с кой да се бъзика? Не ми прилича нито на психолог, нито на възрастен. Възрастните психолози, пък и не само те, първо се учат да пишат на кирилица както трябва, защото така трябва да вършат доста повечето време. А дори и да нямаше кирилица, можеше да пише по-грамотно на латиницата >> тоя май не е на повече от 15 и само се гъбарка с теб, me thinks.

  5. keklanka каза:

    Хихихи, ами аз да ти кажа обикновено не се подвеждам, когато чатя с някой дето е малък и се представя за голям. Възрастта обикновено не ме интересува, дразня се, щотот си личи, когато някой се представя за нещо, дето не е.. може в живота да не е такъв за какъвто се представя в нета.. обаче като вътрешност да е баш такъв, тези не ги споменавам, но когато нещо е фалшиво то си личи. Но дори и да се е преструвал нашия темерут, такива хора съществуват и са факт 🙂 То не е за смях .. ама ааайде, относно психологията, човекът каза,че не практикувал.. учил я бил, защото му било интересно. Не щял да ме разбира, не съм му била плащала да ме разбира 🙂 иначе аз кофи със студена вода не разхищавам 🙂 Впрочем със зловредни пубери имам практика.. в речника им преобладават основно думи от рода на – на колко си, как е, piK 😀 А като ги майносаш знаят три думи само,които няма да напиша, щото тука глеам да се цензурирам 😛 С такива кретенчета дори не е интересно да се препираш и заяждаш, щото ти си изобретяваш просто блестящи словосъчетания като Говньо нещастен, ходи паси мравките и се научи да използваш тоалетна хартия (това ми хрумва на примависта :), а то си повтаря трите нецензурни думички.. просто щото други не знае. Кофти е, когато такива пубери порастат.. и не са се развили на никъде и като възрастни.. живеят нормален живот.. и не живуркат.

Вашият коментар

