06.02.2009

И тази сутрин ме избива на писане сигурно е и заради кафето и това,че отдавна съм будна. Тези дни режимът ми съвсем откачи. Към 8 вечерта заспивам и се будя  към 12, после в 3 и като мине 3 гледам телевизия.. хиххи.. сапунки, зазяпах се в таз турската сапунка, дето я дават и си ме кефи, доста добре играят актьорите и както е направена европейски, така си носи и там характерни черти за турския манталитет, който също е близак до нас.. и просто правя неволни сравнения с нашия сериал  – „Забранена любов“. Който също ми е интересен, може би просто щотот си е нещо ново.. обаче актьорите са къде къде по-зле.. може би защото това и за тях е ново.. не знам. Но все пак айде да не давам акъли, щото аз какво ли разбирам от актьори.. карам си на усещания и така нататък. Но си е факт, че съм станала някаквва прекалено чувствителна ито понякога за глупости.

Тези дни избягвам да мисля и за онзи ужакс, който така нашумя и за ужасите изобщо около нас.. както се вижда съм се със редоточила над собствените си болежки и проблеми и радости в нашия микросвят. И това е моето/нашето верою, поне докато на Теди и дойдат вече още акъли по-различни от моите/.  Това ме убеди, че въпреки отделно мнение за глобалните неща да не ми е чуждо и да го имам.. аз не искам да практикувам един ден журналистическата професия.. и това ми е една голяма болка, щото вече съм си на години и трябваше да съм поела живота си в ръце и да имам правоначертана посока.

Имам един приятел тук.. приятел е малко силно казано, който ме познава поне мъничко и знае какво означава тази дума за мен . – ВСИЧКО ! Както и да е.. та той сам си предложи помощта и услугите да ми помогне като се върна тук и да ме свърже тук и там, за да се влея някак в живота и поне от части да започна от някъде. И ако аз съм тъпа и не достатъчно си налягам парцалите и човека сам предлага помощта си и ако наистина ми я даде, ще бъда много признателна и благодарна.. такива неща не ги забравям. В живота си съм имала много срещи и раздели, много разочарования от близки хора.. много ме е боляло и съм била обидена.. но не забравям , може би само за момент какво са направили теза мен – и доброто и лошото.

Лошото не може да се изтрие.. доброто също.

Това му е хубавото на миналото.

Че е минало.

Че времето не може да се върне.. както има лоши моменти и се радваме,че вече ги няма.. така има и хубави моменти, които се радваме, че ги е имало и тях нищоне може да отнеме.. защотот вече са се случили.. въпреки че в предишния пост засегнах и един друг аспект – как спомените вече дори не са спомени, как понякога спомените заличават изобщо времето все едноникога не е било.

Порастването.. това било порастването. Преди време казваха,че съм много зряла за годините си.. от тогава са минали 10.. вече не съм толкова зряла за годините си.. просто вече съм на години.. моля ако някой мине през тези редове да не се смее.. знам,че има и по-големи от мен и те ще растат и аз още ще раста и ще стана на още повече години.. но работата е там, че какво е значението и смисълът на зрелостта и порастването и не знам още какво от този род. Хахава работа. Прихванали са ме пак разни размишльотини и равносметки, а съм била в Бузовград само месец и половина. Скоро заминаваме в Шумен и там пък като ме грабне фиаското.. таткото на Теди все пак няма да идва в Шумен да бачка, то си беше ясно.  От една страна ми харесва мисълта,че няма да е там..

Днес приятелката ми Мария има рожден ден и ще идем с Теди отново да я видим и да й подарим подаръчето, ще се поразходим из града .. спирам.. нещо ми секнаха писаниците, а и дойде време за закуската на малкия човек 🙂

Вашият коментар

