Поредна сутрин изпълнена с мечтания

Като по чудо Теди още не е станала и аз станах преди нея, но може всеки момент да ме прекъсне. Наближава времето, когато пак отпрашваме за Шумен и  лекинко започна да ме стяга под лъжичката, което е за хубаво де.. като си представя, че върнем ли се  пак тук.. и това ще са ми последните месеци встрани отповечето неща..

В момента си пия кафето от преди няколко часа, когато приятелката ми и нейното мъж ме изненадаха и остана от тяхното гости.. и се мъча да отлепя.. ама и ми е студено, което е странно, майка може ида е заспала ида не е ставала рано да пали парното… мдам, студен радиатор. Това са приказки за  събуждане. Чакай да помисля какво става напоследък.. шия гоблен като разпрана, а мислех,че дори няма да го започна, дано успея да го завърша до рождения ден на сестрата. Почти не сядам на компютъра, освен последните два дни, когато се натъкнах на някакви свръх интересни книжки за труд и творчество както им казвам за деца и такива с разни креативни игрици, подходящи за 1-2 годишни, та чак то 8-9. И така.. скъсах се да тегля. Смях голям, ама дори издърпах и една много интересна книжка за упражнения по писане, това направо ми иде да се амбицирам и руски да науча… и пак се размечтах мамка му да имам възможност един ден да си майсторя сувенири, гривни, колиета, къщички, моливници, кукли, да работя с  глина, солено тесто, пластилин и още сума неща, да се занимавам с бисероплетене, макрамета и.. пак подгрях.

Сигурно това ще ми остане мечта, но имам ли възможност всякакви такива неща ми действат доста добре и на психиката и на настроението. И не се срамувам да си кажа, че падне ли ми не бих работила, ама нищо, никакви кариери, нищо. Има ли от някъде да мипадат финанси само с такив анеща ке се занимавам,че и Теди ще въвлека. 🙂

E… за такивИ нещица си помечтавам, и това са едни от нещата които поподтискам в реалността, а и тя ги подтиска и се налага за съжаление да правя компромиси с тях, обаче ми остава поне надеждата ако един ден работя, съботите и неделите ми да са свободни именно за това и където ида живеем с Теди да си живеем в обичайния безпорядък, дето му казват творчески безпорядък. Аз си падам леко Мърличко и за това особено където живея ми трябва мъничко пространство, което да си поддържам. Многото стаи мъничко ме подтискат, някак си харесвам си само една  и останалите са като украшение и само грижи ми създават и ми  губят времето. Тъпо, ама е така.

И ето тук, ако си мечтая за някакъв  дом, то може би бих искала да няма отделни стаи, а само завеси и прегради. Естествено за децата ще има отделни стаи, но където аз живея, предпочитам да е на кътчета и ъгълчета. Примерно в един ъгъл кухня и барплот. Почти не ходя по барове, обаче апартаменти с такова чудо си ме кефят. В друг ъгъл спалня, в трети кът за игра, в четвърти за гости…. или нещо от този род.

 От край време не обичам стени, дори и това което изброих да се свежда само в една стая пак би ме устроило. Относно децата за тях мисля,че е хубаво да си имат отделни стаи и техни си ареали на действие така да се каже, защото и аз от опит знам как постоянно изникват такива моменти, когато човек просто иска да се осамоти. Ето до къде стигнах пак. Любимата ми къща в Шумен отново се появи пред очите ми, макар изобщо да не се вписва в по-горе описаната от мен картинка, защото  е голяма и предполагам с много стаи.. то и сега на горе се рути, а отдолу има много много работилнички и бараки и някакви такива дето вътре се развива невървяща търговска дейност. Но там пък е различно.

Сега като бях в Шумен, общежитието ми се стори тесничко, но като се върнах тук и пак настана голяма бъркотия и хаос , и не мога да насмогна на всичката домакинска работа, която на това отгоре е ненужна, защото  обирам само прахоляци някакви и чистя такава мръсотия натрупана от неизползване на местата и неживеенето им така да се каже. И за това и ми дойдоха тези мисли. Примерно от една къща използваш една стая, а в другите влизаш само за да чистиш, но аз пък не обичам точно с такива ненужности да се занимавам. А забравих да спомена, че в мястото където бих живяла може да няма гаардероби за дрехи, а една малка стая само за това… и момент с мислите , че малкото чиляче се надигна ! 

Продължавам само за малко, защото имам занимавки, а и скоро ще трябва да се приготвим с  малката и да идем на вън да видим какво прави Казанлък 🙂

3 отговора към Поредна сутрин изпълнена с мечтания

  1. вили каза:

    Ще видим гоблена, нали?
    Хубаво е, че имаш мечти! Който мечтае някой ден ще му се изпълнят мечтите. 😉

  2. keklanka каза:

    Гоблена го има в един много стар пост, но е само накартинка, зашит няма как да го снимам още наистина :)Иначе ще сложа снимка да.. и без това после ще го гледам у сестра ми само 🙂

  3. astilar каза:

    🙂 Мечтите ти са напълно осъществими. Питай патило. 🙂 И още една поговорка – „Внимавай какво си пожелаваш.“ 🙂

Вашият коментар

