Честита коледааааааа!!!

За мен е много специален ден и за бебе теди също.. еле па за нея! Всъщност аз съм отвейка, обаче все пак денят е много важен… на този ден тя беше посята така да се каже и започна своето съществуване в мен.. преди вече цели две години.. и вече е голямо, голямо дете, на година и три месеца.. вече 🙂 Тази година в нейна чест подарих и еднакъв подарък на родата именно поради този факт, макар и да не го уточних 🙂 а именно подарих календар с нейния лик, по-долу ще видите снимките.. имаме още много подаръчета, обаче фотото ми не е със заредени батерии и за това снимки по-късно, а ето и календарът, който аз направих, макар и с готови шаблони, които издирих с  малко зор, но си заслужаваше 😛

oblojka1januari1fevruari1mart1april1mai1junii1juni1avgust1

 

 

 

septemvri3oktomvri2noemvri2dekemvri2

3 Responses to Честита коледааааааа!!!

  1. вили каза:

    Честита Коледа! Страхотна идея! Здраве и любов ти желая!

  2. justanimationhero каза:

    Честита Коледа и на теб! Благодаря ти за всички мили коментари.
    Между другото – малката е прекрасна. (:

  3. keklanka каза:

    И аз благодаря 🙂 относно коментарите, пишеш много интересно и си те чета редовно 🙂

Вашият коментар

