Теди проходи!

Та такааа.. то не стана изведнъж, нито стана и тръгна.. от няколко месеца постепенно момата дава индикации, но от как дойдохме в Шумен почна по-сериозно да се подпира и да ходи.. но днес официално съобщавам,че нашето момиче вече ходи и направи три дължини из стаята без никъде да се подпира, което май го пишем за прохождане 😀 В събота се прибираме към Казанлък и ще инструктирам бабата да почва питката 😀 Прасешкото жертвоприношение в неделя ще е в нейна чест.. абе аз ако ми дойде музата що да не ви въведа в едно колене на прасенцее.. ама това е друга тема. Та честито на бебе Теди, което вече не е бебе, но край, прозвището ще си остане до дупка 🙂 Расте си, ланка, научи се за посочва с пръстче разни неща и да ме гледа в очите и да прави бели и да ми отговаря, ако й се скарам.. и така, хай честито и да не се удря много 🙂 

Що се отнася до мен, няколко дни нямах интернет  и днес минах през офиса да ги светна, че нещооооооо.. та пуснаха го нетя и ето ме и мен. Сестра и ми беше за малкко на гости и добре, че беше тя да ме поизкара малко навън, щото ааааз.. покрай нея беше интересно. Излизахме с един познат, да видя и аз малко различни физиономии, готино си беше 🙂 Мдааааам.. едната вечер поп Каро дойде на гости и доведе и един негов много добър приятел и беше доста интересно да ги видя двамцата. Пийнали, развеселени. С приятеля му най сетне се запознах, преди още като си имах история с Каро-то съм го виждала на снимки и все се бъзиках,че е бъдещия ми мъж.. и ето след повече от три години доживях да видя тоз моя бъдещ мъж в стаята си и да се запозная с него 😀 Владо беше много интересен и приказлив, абе аз живнах  да си кажа честно.. аа.. и да кажа, че анатемата върху поп Каро отпадна.. мина ми беса, то било хубаво да си пускаш бесовете навън.  Но и заради друго ми мина.. макар и веднъж в седмицата, нашия се сеща да се обади и да намине.. никой друг не го прави.. дори и Крис, която така и не ми дойде на гости от как почна работа.. та аз оценявам, че за едно поумряло нещо като мен има още кой да се сети.. щото то си е така, в Шумен се оказа голямо мъртвило… Но сега като наближи да се прибирам и ми е малко терсене.. то ще се чуе 🙂 Ами това е за сега.. нещо съм отвикнала да пиша, по-нататък повече 🙂

7 отговора към Теди проходи!

  1. Жени каза:

    😀 Това вече е наистина голямо Теди! 🙂

  2. вили каза:

    Е това е прекрасна новина! Браво на Теди! Тя е голямо момиче и махни от заглавието бебе Теди, а само Теди! 😛
    Радвам се за Поп Каро и Владо! Ей, хубави неща стават край теб!
    Снимки на Теди няма новички и май е време да направиш 😉

  3. keklanka каза:

    Сега като се прибираме… ще я наснимам и клипосам.. а Владо и поп Каро.. те са един човек 🙂

  4. вили каза:

    Леле, а аз защо мислех, че са различни? 🙂

  5. keklanka каза:

    Понякога аз така говоря за него.. и днес точно товаси помислих,че все едно говоря за различни.. апропо историята ненаписаната за поп Каро все някога ще я напиша… но все още имат да се случват неща в историята и…

  6. вили каза:

    Aз чакам. Срок няма. Днес е събота и ти си може би вече към Казънлък. Ако идваш насам ти знаеш, ще се обадиш. 😉

  7. Lady Frost каза:

    ехеее! честито на малката шавливка!

Вашият коментар

