Първи кътник!

Абе може и да не е първи, знааам ли, ама случайно т’ва докато се опитвам да го храня и се нервирам, че тези дни отказва да яде, го видях.

Kой ли?

Него!

Брееейййй. .т’ва все едно не знам какво.. А аз тези дни се чудя що пак мрънка и поревава мъъъничко. Ама аз очаквах повече да реве.. ееееййй.. то за това се изкалпазани мъничето да ми рови по деколтетата и да ме скубе като не може да ми докопа тениската или потника 🙂

 И така, нашето момиче е вече голямо. Иии как ми стана няк’во хахаво.. и поисках да се похваля.

Щях да имам гостенин, но се размина.. какво да се прави.. Бях прибрала играчките, но пет минути по-късно по земята са любимите капачки от буркани на Теди, пластмасовата купа с цвете, което колкото и да се мъчи, Теди не може да откъсне, кутията от басейнчето, няколко 1.5-литрови бутилки, две от 10 литра, плюшени играчки.. салфетки.. шарена къща, думи нямам просто 🙂  Тези дни си умира от кеф и да се друсаме на леглото, което е с пружини. Слагам я на корема си и така и аз лежа и гледам филм и скачам с нея.. и т’ва се кефи, че и с ръце пляска..

В  момента пак нещо нервна имай ще я пускам да ме опасе и да ми шляпа с ръце по тумбито.. ааайде, това е за сега 🙂

4 отговора към Първи кътник!

  1. вили каза:

    Хехехе! Честито ви зъбче!

  2. anyminute каза:

    Честито, ама дали и е първото я потърси малко може и друго да се е запътило да излиза. 🙂

  3. keklanka каза:

    хахаха.. ти ме подбиваш май 😀 онзи ден бяхме на консултация.. аз си мислех,че тоз кътник й е деветия зъб, лекарката вика… има 12 излезли зъба и още 3 пробиват 😀 Ама това е то.. като не бъркам по на дечко устата 😀

  4. Bain каза:

    Happy кътник to you, happy кътник to you, happy кътник dear Teddy, happy кътник to you!

Вашият коментар

