Кекла и оригамите отново в действие.. леко принудително :)

Таз вечер сънувах цялата нощ много гаден сън.. на това смотано легло като не мога да спя както трябва  ще има да сънунвам още какво ли не.

Та.. както разказах онази вечер, малката ми сестра повися на гости няколко дни и аз й казах, че ще си правя абажур от хартия, както едно време в предишните ми стаи в общежитията и обмислям дали да не провися под него жерави, или топчета хартия омотани н хартиено тиксо. Преди имаше различни мнения от оглеждащи кое е по-добро.. на мен и двата начина  ми харесват, този с топките е по-бърз, а този с жеравите е бавен, но пък си носи там символиката.. те и топките могат да носят символика.. ама не знам каква.. както и да е..

И нашата като рече,че иска да й правя и на нея за неейната стая в Търново… всичко хубаво, ама то аз с кое по-напред да се занимавам, абажура лесен, ама как на тагадък в последния момент се правят миниатурни жерави, 20 броя?!

Ето как.. доста нерви и упоритост.. присъщи на буля Пиклова, която дори и да не се налага да се бори с мрънкането на сестра си, често прави нещата в последния момент все като нема на къде да мърда.

Та направих и на мен абажур.. много як стана, но нямам фото да покажа.. ако се поровя в нета.. има го като оригами, ама то не е същото като да се види на лампата… За това как изглежда знаят само познатите ми от времето 2000-2004 година.. та сега и в Търново от някаква стая виси нещо направено от мен. За това щях да разказвам..

Тази сутрин малката стана по-късно, ама още много ми се спи. Слънцето тук изгрява срещу прозореца ми… много е яко.. но ..

Теди вършее по пода.. готвя й сутрин като заамаена кашите.. че все миткаме от рано по пътищата.. че днес трябва да я запиша на лекар..

Най сетне.

Една седмица ще сме на червено с паричките, а  се наложи да давам още 4 кинта за тъпа адресна регистрация. Дето вече съм попълнила и университета й плеснал цена 5 лева.. Всичко са вдигнали осезаемо – такси и документи в унито, но стипендийте не ги променят от 8 години.. сладури. Дрислива работа..

Само разкатавки за записването на един шибан лекар… Но днес и това ще стане уж, дано онази врата, на която почуках и педиатърката, която видях да е готина. Аз като отидох в детската поликлиника, ами то цяял етаж лекари за дечковци.. свят ми се зави.. та така. Добре, че времето е прекрасно, но това по цял ден да мерим улиците..

Днес ще мина през един магазин да й потърся пантофки някакви за непроходили човечета. Свиди ми за нови със съмнително качество. А както е известно не съм от най-паралийките. Теди носи основно дрешки втора употреба, нови й подаряват и често още преди да съм ги изпрала почват да се нищят.. чесно нямам мерак да й взимам нови дрехи дори и да имах парици :P. Е имам два суитшърта подаръци от леля ми и леля Яна, които са много хубави 😛 и не се нищят, изпробвани са вече 😛

Относно непрохождането kашата още не й се ходи, инак като се изправи сама много се кефи.. ама  аз да я подпра не ще.. Предпочита тя да се подпре на мен и да се катери по мен. Със собствено мнение и то, неговата семка 😀 Освен това зъбите растат. Най-сетне симетрията ще се установи, вече забелязах и четвърти преден зъб на долния венец. Е, правете сметка, смее се достатъчно, за да й видя зъбите. Инак не може да й ги видя. Прилично си ме действа и врещи като магаре като й се приспи.. вчера ми разказа играта докато я разнасях в слинга из разни общини и кабинети и трябваше да попърня някакви тъпи документи. Преди си заспиваше направо в слинга. Сега бесня и врещя като за световно, добре че на едното място една жена ми допопълни единия документ..

Та такива неща.

Излизах и с бившата ми съквартирантка от втори курс, доста време бяхме заедно и ядохме пици.. и двете цяял ден от работа и хвърчане в 18 часа ядохме за сефте.. е тя била на диета.. то аз и да не съм.. Вече се навирам в кльощавите си дънки.. дан повярва човек.. носих ги до 5 месец бременна.. щото едно време пак заслабнах.. Туй то така действат дЯцата.. вталяват.. за това като родих не се втурнах да спазвам режими.. щото си знам,че рано или късно ще дойде фиаското.. а аз пак към хубава – и слаба,
 и с килца и двата ми вида си имат и предимства и недостатъци 😛

Айде хуквам по задачки 😛

П.П. Публикувам снимки на въпросния ми абажур, адашката ми беше на гости и го наснимахме, представям ви сега произведението си 🙂

dsc07480dsc07481dsc07479

8 Responses to Кекла и оригамите отново в действие.. леко принудително :)

  1. Lady Frost каза:

    Вталяват друг път! Мойто глиганче, сигурно щото е малък трътльо, та покрай него само дебелея! Като се качих на новия кантар и направо свят ми се зави! Хубаво си ме лъжеше стария, ама на…

    Пък може да ти минем на гости в Шумен, да ги видим тия прословути жерави.
    Гуш!

  2. keklanka каза:

    Може би трябва да кажа и че втЕляват 😀 Ни бой са, и аз дебелеех след като родих.. чак през последните два-три месеца почнах надолу, при това то от самосебе си стана.. а сега не е баш от самосеббе си.. но пак така 🙂 а понякога напук на статистиките вместо да слабееш докато кърмиш, то дебелееш.. тъй че въпрос на време е и ти да се вталиш.. или другото 😀

  3. Svetlina каза:

    Пилетааааааааааааааааа

    между другото можеш ли да правиш кълбо от еднократни чашки и кламери?

  4. keklanka каза:

    Ами не знам още, ако има от къде да изплагиатствам ще мога

  5. Lady Frost каза:

    ами то е сравнително лесно! някой път на кю-то ще се пробвам да ти обясня как се прави! но все пак само съм гледала и не знам доколко успешно ще е обяснението ми! 🙂

  6. вили каза:

    Придаваш уют на жилището си. Това е хубаво!! Снимки!!

  7. вили каза:

    Чудно, особено като се светне осветлтнието! Майстор си!!! 😉

  8. keklanka каза:

    Хе-хе, мерси.. едно време с гоблени и оригами си лекивах нервите.. май оригамите бяха първото… всъщност този абажур първо е правен с обикновен лист от тетрадка.. и изобщо не е трудно, има го как се прави в едни стари книги за деца, още от преди 89 сигурно.. сега не знам прави ли се нещо подобно и дали има на пазара, обаче същата тази книга съм я намерила в електронен вариант, щотот милата ми мама ми изхвърлила моята.. аргх! И Теди като порасте ще майсторим. Що чакам Теди ли? Ами с един куршум два заека.. вече не мога да си организирам така времето и ако ще се занимавам с подобни неща, Теди също иска да участва 🙂

Вашият коментар

