Миленски ме надигна тази вечер и ме подсети…

Малко хора знаят, че по едно времe гледах  доста бразилски сериали. И яко се зарибих от тогава по музиката от там и по португалския език. По този повод пускам в блога ни няколко от любимите ни сериалски песни 🙂 В този период  на сериалогледане Теди беше 2-3 месечна и доста сме денсили под звуцитена по-бързите песни 😛

И сега една, която незнам включена ли е в сериал, но много ме радва 🙂

6 Responses to Миленски ме надигна тази вечер и ме подсети…

  1. anyminute каза:

    Аз латино сериали не гледам, но песничките са си хубави. Поздравления за избора. 🙂 Най ми хареса Tribalistas – Ja sei namorar, където португалския звучи много свежичко. 😉

  2. keklanka каза:

    То и клипът си е много свеж, много ме кефят цигънетата какви са сладурски и е супер усмихнато клипче 🙂

  3. вили каза:

    И аз не съм по сериалите, но песничките ми харесаха 😉 Любов, любов…

  4. keklanka каза:

    Хи-хи, пуснах аз от любовните, иначе има и съвсем прилични танцувални 🙂 Пусти сапунки, тоз португалски ми е супер хахав 🙂

  5. kalina каза:

    🙂 Кажи поне от кои сериали са песничките. Много са хубави.

  6. keklanka каза:

    Хе – хе.. той Милен ми три сол на главата и заглавия,че не съм сложила. Значи последната песен не знам да е включена във филч, а предните са от „Америка“ и „Студена кръв“ 🙂

Вашият коментар

