Вечер или късен следобед…

Няма 18 часа, а за мен вече е настъпила вечерта.. всъщност не само за мен.

Някакво ми е хахаво, не че е нещо ново.

Днес ми е супер убит ден и въпреки това шибаното време прекрасно.. а аз не излезнах и не си изведох бебката… Станали сме в 4.30, ама така е, като не ща да й създавам режим и тя сама да си го намира.. та нещо през целия ден не мога да отлепя, очите ми уж отворени, а не виждат.. все едо пелена и с Теди си говорих, ама все едно ни делеше тунел и всичко като в сън..

Тези дни се запознах с едно интересно дете .. Ангел май се казва.. толкоз ми е интересно, аз по правило не обръщам много внимание на имената, живеел в един град на половината път до рая бил.. та поводът да се запознаем е много прекрасен, повече от прекрасен – станал вуйчо човека и пиян залян Последен Мохикан, още в еуфория не ще да спи..

Той – снощен, а аз тъкмо станала по малките часове..

Малката Нона се е появила оня ден в 17 часа. Ето още едно скорпионче на света..

Ша ги разбием който не е с наааас, прайте и му сметката, лъвове с лъвове 😀

И мен пак ме налегнаха едни такива мисли… Момчето нафиркано, напушено, казва,че е рядкост.. нема значение, обаче мераклия да бъде татко, както сестра му е майка вече.. И аз така просто с присъщата си ироничност и сарказъм.. викам си и Лайчо и той преди време, когато още се лъгахме,че се обичаме ми развиваше теории как искал да е татко, правеше се на големия мъж – тогава му се възхищавах, а сега открито му се присмивам – то какво ли не прави времето…

Та човекът казваше как една пача не бивало да абортира бебето им, да го родяла, той щял сам да си го гледа.. Е, всички видяхме заложбите му.

Това пък ме подсети за друго.. все едно пък да родиш и износиш дете е малка работа.. Но ся да не омаловажавам факта, че човека докато бях бременна си ме глезотеше и каквото кажех ‘Зпълняваше мирно и гък не смееше да каже 😛 Ама идеята не беше да говоря за това.

Както си пишем сутринта по малките часове с Ангелчо и помислих, че нещо ще рече че детето ми пречи ли, там каквото беше.. забрайх и аз много се набирам някой да ми каже нещо такова за Теди.. може би малко хора знаят какво чудо бях преди време. Бъзиках се със себе си,че съм една ходеща депресия.. ам дори и не можех да ходя като хората. Та мили деца.. някои ме знаят като вечно захилена и скачаща и хвърчаща.. но отвътре все ми се мреше.. ми така бе, мреше ми се, някакв ишибани противоречия. Беше ми много, ама много трудно да живея, не щях , ама ми се налагаше.. много гадно понасях всичко.. кой за каквото се сети. И затова не мога и гък да кажа за сегашната ситуация. Аз може и зодия рак да се окажа накрая, но при наличието на проблеми оживявам.. или нещо такова. Сега наистина не е цветя и рози, не се убеждавам себе си, че съм силна и разни такива..

Аз просто съм си такава, аз просто като дадох живот на Теди, дадох такъв и на себе си.. вярно грешен, с грешен човек с кофти партньорство между нас.. обаче живот, такъв макар и не като в приказките, ма живот, който исках и искам да живея и то не само заради детето. Не мога да го обясня.. вярно.. вече не ми личи лъчезарността, вече не съм така летяща, нито откачена.. Е. това последното нее баш така.. обаче от вътре се чувствам много по-добре от преди. Не ме напъва да рева постоянно докато се смея, спрях да гледам с празен поглед, просто оживях. Вярно тъжна съм, но това не ми пречи да дишам, не ми стиска душата, не ме изгаря, много по-поносимо е от преди. В този смисъл явно от години съм подтискала и приемала философски това,че имам нужда да стана майка. За това и не взех мерки, когато въпросната беля стана с Теди.. казах си, каквото такова, няма да вървя срещу съдбата, понякога тази съдба я оставям на самотек да видя какво ще стане.. и то стана 🙂

Добър вечер!!!

3 Responses to Вечер или късен следобед…

  1. Bain каза:

    С възрастта идва и цинизма. Без да знам предисторията, тази история ми харесва. Винаги съм действал по две поговорки – „Каквото не ме убива, само ме прави по-силен“ и „Всяко зло за добро“. Мисля, че на моменти на всеки му се налага сам да си припомня точно тези две мои любими поговорки, струва ни се…

  2. keklanka каза:

    Фридрих Ницше вярно има много точни попадения.. както и това, че там където човек не обича, трябва да отмине 🙂 относно злото за доброто в моя случай не говорим за появата на детето, много ясно,че като го има вече може някой да съжалява че се е родило, става въпрос това как подейства на самата мен 🙂 а и още нещо.. аз си знам,че в един човек не живее само едни човек.. тъй че нема умиране тука, един ще отрепеш, друг ще изникне 😛 Едно време , нали съм много умна 😀 Реших, че ако смъртта съществуваше, светът щеше да е много по-лек, елементарен, но поносим.. та така.. няма такова нещо.

Вашият коментар

