Хъъъррр

Часът е 5 и 13, а аз вече и памперси смених, и сложих на гърне някой тук, и леглото оправих.. сега и кафето чакам.. и ме нема на света, докато едно малко дяволче си щъка наоколо и се чуди какво е туй нещо, дето виси от панталона на мама.. какво е какво е.. колан е. И как ли не я прередих тази стая, какво ли не препречих и т’ва пак отива за сяда извън килима, а вече не е толова топло..

Божкей, глупости пиша, едва гледам, белким ще се разбудя като пиша.. знаам ли.., Шоши си чуролика, айдосва нещо си, приказва нашето, на майка си мяза и тя все ланка, ама напоследък ланка само с главата си..

Верно бе сега се сещам, дори съм зарязала и дългите всекидневни разговори с приятелката ми от Варна.. абе мама му стара, аз нали на госту щях да й ходя 😛 Този месец сметката за единия тел не е така висока и май за награда или ще отпрашим за Варна, или най-сетне ще купя на Теди т’ва люлеещо плюшено меече, което ще ми изтормози главата.. ама и глупости.

В университета нищо не става, днес отивам да видя до къде са я докарали и дали има светлина в тунела.. не че не ми харесва и така да си живея като сега.. поне има начин да се откъсна на спокойствие от всичко и да се подготвя психически за връщането ми и другите красоти белязващи новия ми животец. Ама и изпитите ме чакат, замъкнах и Теди на това отгоре.. не че й е зле де. Не мисля, че не се чувства добе може би и на нея не й се нрави намалянето на контактите с хора .. знам ли, уж сме в калабалъка, а вече сме си отшелници..

Та.. Вчера се засякох с Каракуджо на пътя като се прибирахме от разходка. И ми стана много хахаво, момата почти не го е виждала, щото той когато идва на гости, тя все спи. И той нашия й подава ръка и казва – здрасти и тя също си я подаде. Това става за пръв път от как сме тук, момата ми е малко чапрашик и се прави на чук още от 2-3 месечна. Аванта пуска на който си реши, колкото и да я разсмиват и дори да й е смешно, се усмихва на когото тя си реши. И тук колко пъти ей така и не подава ръка.. сега обаче нашата от раз 🙂 Както каза поп Каро, ами надушвали се били хубавите хора.. ми така са те везните 😀 Иначе аз нямам много познания над тази зодия, само с Владо съм имала повече близък контакт и въпреки,че още си го обичам, мнее.. мерси 😛 Някак си имам други занимавки , за да бъда мазохистка. Поне ми е спокойно. В това отношение. Пуснах си скайпващ режим, може и да се появи някой и да се заям с него. Може и да не я напиша тази работа с профилите на различните хора в интернет, но дори и да не я напиша, ще я публикувам тук.. дано още имам мерак след време, че знам ли какъв вятър ще ме задуха. Тъъмна Индия.

Пф.. и двата ми телефона са с паднала батерия, не че някой се е засилил да ми звънка де, отново животът ми навлиза в старите коловози, колкото и да е тъпо, отново почнах да забутвам телефоните на всевъзможни места, които немога да открия.. па и защо ми са, като не ги използвам. Имам тук една бивша съученичка.. по неведоми пътища и тя се озова в Шумен, ожени се… както и да е.. та не знам нея защо все я пропускам, ще взема да й се обадя тези дни..

Пфф.. Теди ме задърпа пак да чаршафлъците, цица търси, напоследък т’ва диване почна съвсем съзнателно да си рови по мен да си ги търси. Но поне вече си изяснява какво иска 😛

Вашият коментар

