Напоследъъъъък…

Често се записвам тук.. часът е 5.16 и си чакам кафето, Теди май се буди.. учудващо е как още не е   започнала съссутрешното си чуруликане…Чакам си кафето и ми е някакво.. Е, още не ми е.. вчера ми беше доста вкиснат и супер, ама супер отвлечен ден. От няколко дни не сме излизали почти и вчера се нагласих поне за 4 часа разходка.. ама нъцки. Позаваля дъждец и аз викам де съм хукнала, дай да се прибираме.

И така под домашен арест.

Иначе има една добра новина. Преди да тръгна за насам си заших още един слинг от по-плътен плат, който доста време избирах и намерих в някакъв забутан магазин, казаха ми,че е бархет и почти не се произвеждал вече.. бархет-маркет, не вдявам, ама ми хареса на пипане, шарките не толкова, ама вече и те ми харесват доста, обаче нещо му обърках размера, после пък се оказа нещо,че или халките ми са калпави, или плата не ще много да се движи.. И Теди като не ще да седи много в жълтия слинг.. викам си.. абе я да я пробвам пак в този.. И о, чудо – стана номера, при това доста бързо и на момата си й хареса, застана си на високо и на мен сякаш ми беше по удобно.. Та с този вече ще излизаме. Май-тай ще почака, може и без него да се мине на първо време. И да ме пита сега човек що не останах в леглото.. ами, щото момата вече не спи много стабилно и само ще ме използва за биберон залъгалка, а мен нещо не ме кефи идейката.

Вчера адашката имаше рожден ден и ми звънна.. хихи, тя на мен, то и аз преди това, ама нещо обхватът.. а тя като ми се обади, аз пък нищо не й разбирах, за това, адашке, четеш ли ме, не ме ли четеш, не знам, ама ще се разберем като ми дойдеш на крачета тук. Аз или както обикновено не бях в час не знам, но дали и 1/3 от това, което ми каза чух. Вярно,че Теди обикаляше ту нервно, ту весело около мен и ланкаше, ама не беше само тя виновата.

Не знам дали съм споменала, но преди около седмица Миленски (www.anyminute.wordpress.com) ми подхвърли една идейка, която сама по себе си звучи много добре, но аз нещо ..

Драпах, драпах за тук и сега пред възможността да се постарая да остана нещо се назландисвам. Възможността е да се стягам и като завърша да запиша докторантура.. Май докторантите и те имат право на общежитие.. Обаче съм пред много голяма дилема. Защото остана ли тук просто няма да има къде да оставям Теди, дори за минутка, а тя вече ще е голяма по принцип няма да е така зависима от мен. В момента има много голяма вероятност Николай да се върне тук… обаче аз може и да ми се смеете, ама от как разбрах,че едно време под носа на собствената му майка първи братовчед преспал с първата си братовчедка.. ам аз Теди не мога да я оставя при такива хора. Майка му изглежда свястна, ама ми е чижда, чужда ми е..може би само на Теди прабабата от Плевен ми е някаква хахава. Обаче честно не знам как изобщо някога бих я пуснала сама при тези хора. В Казанлък имам чувството,че нещо яко ме задушава, че не съм си на мястото. Ако успея поне да се измъкна и да ида на квартира извън в къщи.. нашите ще са ми наблизо и аз ще мога да им оставям понякога Теди.

И в Казанлък е голяма отрепия, но ще имам някакво подобие на личен живот. Много си обичам детето, никой да не си мисли,че се оплаквам нещо.. обаче и перспективата от работа, в градината и в къщи не ми допада. Аз сега живея нон-стоп с маймунка, обаче и за нея ще е добре да има една зелена къща с двор и животни и баба и дядо, където винаги ще е добре дошла и готина природа. Имам предвид, че останали тук може би ще се запозная с много хора още.. ако изобщо си намеря хубава работа.. тук положението е много гадно с намирането на работа…Обаче примерно след работа нямада мога да излезна с колеги да речем.. И колкото и да не ми се иска да се върна.. 

В къщи разполагам с етаж от къща. Цял, за мен и за Теди. Детската градина ни е комшийка, има няма 5-10 метра от къщата. Гората е на 10 минути, градина с цветя, люлка в нея за Теди, отзад животинки… което не ме кефи, хора, ама хич.. непрестанен източник на бълхи.. ужас.

Абе Теди хърка! Оле, ай стига бе и по това ли ще мязана татя си 😀

Пи.. за бълхите не се бях сетила.. абе да ги разкарат тези кози нашите, няма да е зле… иначе ако останем в района, Казанлък е на 10 минути  автобус. Ако останем в района, има възможност да закъснявам, майка си взима отпуска да речем и аз мога да ходя някъде, където не мога да взема Теди. нещо се размечтах. Също така, да не си помислите, че искам да бия шута на бебка. Разучила съм си аз,че и в Казанлък има куклен театър, също така има школа по изкуствата. Теди да се стяга за кръжоци и труд и  творчество.. хихи и аз ще намажа, иначе в тази школа май родители не допускат. Негатив е, че просто там ме стяга душицата, особено в Бузовград. Особено сега като се оставяме с нашия.. тва бабите как ще ме спират да ме разпитват, нашите и те ще мърморят, обаче аз сега нали съм злобна и как го каза един – по-ербап 😀 Заплашвам родителите си гък да не казват и мрънкат, щотот грабвам Теди и отиваме в Шумен 😀 За тях това е ужас, еле за майка ми. Бабите наоколо и комшийките направо им казвам, че си е моя работа и няма да им се обяснявам, демек майната ви. Сменям репертоара.. обаче колкото и да го мисля.. бълхи имало и в Шумен 😀 Ходели по детските градини при това 😀

И ето, че смених репертоара. Раздавам го на много силна, обаче да си кажа не ми стиска да се целя толкова на високо и всичко идва от паричките. Може и да проимам две дипломи за висше, обаче нещо съм некадърна да си намеря добре платена работа. Знам си аз какво кораво копеле съм и каквото и да работя го вземам на сериозно, ама не вдъхвам доверие на началствата.. мдам. А на мен ми трябва добре платена работа.. Таткото няма диплома  и за средно образование, а си намира работа за над 1000 кинта.. за какво си говорим. Ама него пък като го налегне мързела.. остави се. Ама аз не че се принизявам, просто вече нямам време тепътрва да се катеря на горе, защотот Теди е тук и сега. Ще видим какво ни очаква за напред. Таткото ще помага уж.. но аз просто не искам да разчитам на него, не му вярвам, аз и Теди с 250-300 на месец ще ни е зор, за това Кекле, вълкът сит, агнето цяло – нъцки.

Ще си налягам парцалите.

 Относно идванет оми тук.

Дори с комшийките си не се познавам , видях ги вече всичките, когато ги почерпих. и не знам на какъв език да им кажа, да спрат да ми говорят на „вие“! С нови хора не съм се запознавала, за един дори не се сещам. Старите.. добре че е Крис… от останалите никой нямам насреща си. Това е истината. Найстина денят минава бързо по центъра, по люлки и напред-назад, ама съм като вълче единаче. Всеки ме пита що не обръщам на Теди коша на количката с гръб към мен да гледа.. ами защото аз няма да мога да я гледам и защото ако и нея я няма, няма да има с кой да си приказваме и съвсем ще изкукуригам. Поп Каро все мрънка и ми развива теории, че ще идва на гости, или че е много уморен след работа.. иначе намира сили да пие бира след това.. ми това е мили деца… всички те обичат и всички са ти приятели 🙂 Днес, ако хвана на чалъм Емито и Павчо може да намина през тях.. но е малко вероятно, и те си имат доста задачки. От цялата работа излиза, че където ида ида е все тая.  Идеята да преподавам в университета ми допада и ми е интересна. Обаче аз тряба да мисля и за Теди… защото тук не вярвам,че ще изживее хубаво детство, аз може и да имам хубава работа, но друг е въпросът ще мога ли пълноценно да й се насладя..  До тук с размишленията…. денят дойде.

2 отговора към Напоследъъъъък…

  1. вили каза:

    Колко рано пак си станала! Аз съм наполовината си сън по това време. 😉
    Много е трудно сама, с дете, в чужд град и без някой на който да оставяш Теди.И Деси като беше малка е била залепена за мен, но и баща й е бил винаги до мен. Нямаше на кой да я оставяме и затова всякакви планове бяха винаги свързани с нейното присъствие. Така свикнахме и почти само на гости ходехме или идваха у нас. Не знаехме какво е кино, театър, ресторант, екскурзия…Винаги с дете. И сега сме така. Ще се справиш. По трудния или лесния начин пътят е пред теб. 😉 😉

  2. keklanka каза:

    Той никой път не е лесен, всичко си има и плюсовете и минусите. ако остана тук, или в друг град невярвам,че дори гости ще ми идват на гости. Виждам го, защотот едно,че имам качеството прекрасно да се изолирам от света, друго, че когато аз мога да приемам някакви гости, тогава хората си имат други задължения. Каквато и квартира да си намеря, тя няма да е многостайна,че в една стая да спи теди, а в другата да посрещам гости.. има време, щевидим какви дяволи ще ми се наместят в главата, все още съмпрекалено ненаясно с много, много неща..

Вашият коментар

