Кой ще каже сега що е съдба :)

Темата на нощен бар нощни птици е Кеклето. Надяваме се Теди да не намаже и тя от Света на каръците,не за друго, ами малко е детето, трябва поне към него да бъде милостив живота и дан го тормози без време. и без това възрастта й сега е свързана с прохождане, падане, цицини и така нататък. И никой да не посмява да каже,че съм в сатурнова дупка или да ми направи забележка що съм иронична и се смея на себе си и повратностите на съдбицата.. О комши, как си? Ка стаа? Липсвам ти викаш 🙂 Не може така да ти се подигравам като си заправям рождения ден, не може наистина да съм толкова неебателна, нали? 🙂 и ти съдбице мила реши да ме разтресеш малко да не се самозабравям толкова. Е, поклон, отдавна не бях будувала по това време, не ме бий, ама и сега ми минава през малката Кекла (сори, това е моя блог), че съм дърто и точно когато ми пожелават честит рожден ден ме постига болест, разтрисане. ти много добре знаеш как мразя температурите, избива ме на рев, но днес – тази нощ се държа мъжки.. защо ли? Защотот съдбице, едно ще ти призная.. прати ми дете, което уж е слабо, а ме прави толкова силна 🙂 Благодаря ти. обещавам и че ще си почета рождения ден, повече уважение наистина, поклон и респект към теб. Дори не ти се сърдя, ще си помисля,че аз съм твое дете и по този начин леко ме пошляпваш. В момента не ме тресе.. освен това и температурата ми падна.. ама каксамо меразтресе, а? 🙂 Няколко часа ме друска, супер откачено усещане.. и знаеш ли какво, това ме подсеща за рождения ден на Теди, вярно нейн е, ама и аз се преродих и се надявам един ден и тя да ми честити раждането си и на тебе да благодари. Помниш ли.. и тогава ме разтресе по същия начин, никой не разбра защо така, лекарите недоумяваха, надупчиха ми заднята с инжекции, напукаха ми вените, всички за да разберат,че само две могат да изтържат абокатчето.. и никой не разбра какво е.. ама аз си знам,че това си била ти. Отдавна не ме беше разтрисала така. Вече е 1.47.. преди час и 40 минути вампирчо се обади да ми честити празника.. баси тишината.. тъй, честити ми, поне ме накара да се надигна и да видя какво за бога става с мееен.. Теди си пийна преди това горещо млекце.. яко а? 😀 Не се съмнавям,че си забравила как едно време си умирах от притеснение и питах мога ли да кърмя.. можело, само да не надвишавам 38.. ми да а аз я кърмих 38.9. , сега е… абе странно защо обичам да си меря горещото през 5 минути, толкоз ми е паметта на мене – 37.6.. е пада, а аз нямам един парацетамол дори. Та съдбице, след малсо лягам на земята. или да се навра в Теди. има ли смисъл да се деля, ние до преди малко спахе заедно.. ще заложа и сега на млекцето, казват,че е панацея и дано се размине. прексна ми се мисълта.. то от как родих сега за сефте ми се случва нещо такова… в 8 часа отиваме да търсим аптекаааа.. първо ще нахраня малчо и после на лов за аптека, поне не е неделя. И съдбице, толкова ли не можа на някого да кажеш дека в Шумен има денонощнаа аптека и има ли изобщо такова животно.. Толкова години и аз живея тук, не стана ясно.. странното е, че и шуменци не знаят 🙂 и така.. вно няма такова животно.. освен да си лягам. става ми хладно 🙂 спи ми се.. сорка, исках още внимание да ти отделя, обаче ми се затварят очита.. часът е 2.01.. а аз имам температура… – 37.3, тен кю!

3 отговора към Кой ще каже сега що е съдба :)

  1. Sway каза:

    Честит рожден ден!!! (=

  2. Жени каза:

    Честито и от мен! Много усмивки ви желая на двете с беба! (о:

  3. вили каза:

    Ти си станала караконжул. По нощите и будна!

Вашият коментар

