Мдааам, и теди расте и ще стане Еййййй, толкова голяма :)

Направо е учудващо,че ще успeя да си изпия кафето тази сутрин. Будни смеq както обикновено в 5ч. Теди успя да си обърне гърнето с жълта течност на килима.. просто картинка..

До преди малко съм готвила, май се понаяде. И почти всичко е свършено. Има много пране, но ще го натопя по-после..

Теди врещи като на заколение като я сложа в кошарата, а аз се изнервям мнооооого и реших да се кьопна тук и да си подращя. Пак си позанемарих ръкописния дневник, ма и фцааа съм!

След около час излизаме, защото сме на консултация при новата педиатърка и ще бият някаква ваксина на беборана. Днес пак ще я облека като момченце, сега пак сме в такава фаза 🙂

От ХЕИ отпускали някакви гадни игли, че се наложи да й купувам игла.. интересно. За пръв път ми се налага и даже се учудих доста като ми казаха да й купя игла, но като се поясниха,че онези от ХЕИ били по-дебели и боляли ми се изясни. Това ме навежда и на една мисъл дали казанлъшката щеше да ми каже за това.. не че е чак толкова важно, но пък ми хареса идеята дечецата да ги боли по-малко. Та се надявам да не плачка, както обикновено не плачка от инжекции и да е добре наддала и пораснала.. не сме ходили да ни проверяват тежината от 19 септември мисля, вече май и ще се разреждат посещенията при педиатър не знам.

Теди в момента мирува, играе си с двете стари лъжички за хранене и тук ми иде на ума да благодаря на Яна за онзи комплект за хранене, който ми подари, то ясно, че сме малко с по-големи разфасофки за купичките, но те си бяха Теди да играе с тях.. и тя верно си играе. А лъжицата е много удобна.. мдам, това е 3 или 4 която използвам и е най сполучлива, защотот уцелвам на Теди устата във всякакви хахави положения. Колкото и кротка да я водят, тя постоянно си виси на една страна, навежда се надолу, върти си таз глава няма да ви казвам как.. та на който му предстои захранване и  се интересува ще дам линк как изглежда комплектчето.. сега не ми се занимава 🙂

Сега съм малко на тръни, чудя се какви парцалки да си навлека, купих си една пола и нямам огледало да се видя на какво приличам с нея.. само в пробната се видях и сега на интуиция слагам един суитшърт и тва ще е.

Вчера си умрях от горещина, цял ден бях по къс ръкав и бира пих, и карах пила.. Да не се стряскате – който не знае как карам пила да му кажа.. Кола не мога да карам и не бих се качила мисля в кола, ако аз сама карам.. себе си 😀

Ама и простотията яко ме тресе.

Щях да я записвам момата на кухня тези дни, но само се назландисвам, тук има още зеленчуци.. както и да е. Трябва лека полека да се приготвям и да излизаме. Да ги натапям в течния перилен препарат дрешоците и да поемаме навън.

Днес може и по-рано да се приберем от разходка, но то е защото няма смисъл да се прибираме.. Май ще се наложи да я нацокам навън, вчера за пръв път от доста време го направих и тва пак недоволно.. като не заспа и се сърди, после в 18 часа вече беше се пренесла в страната на сънищата.

Ходих да видя баси що за чудо е тва Кауфланд. Колко време бях в Пловдив и не отидох. Ами не останах много доволна да си кажа, явно е като Т-маркет там – скъсват им задняка за малко пари, персоналът не може да смогне, хаос.. Да не говоря за плодовете и зеленчуците където са – имаше поне 5-6 кантара и баси всички обиколих докато намеря къде може да претегля шибаните броколи.. и тва още с влизането и се подразних. Хареса ми, че мога да си купя от там на дребно месце за пюренцата на бебка, друго ми хареса,че има доста интересни играчки за нея, ама трябва да стане поне на 4. Много яки креативни игри, много се изкефихме. Беба спеше и се събуди на сектора с играчките. Още не се е сетила да ме врасти да й купувам това и онова, тя просто се радваше на разходката на шаренкото, на куклите покрай нея, на плюшките.. та обичам да й показвам такива неща. Но по принцип, ако й купувам играчки гледам да са някакви да й развиват мисленето да речем. Тя е в такафа фаза, че почва яко всичко да копира и да иска да го прави сама. оня ден много ми се разсърди, че не й дадох сама да се среше.. бързах и за това не й дадох.. Иначе като ме видя да я реша, веднъж  ми взе четката от ръцете и почна сама да се мъчи.

Абе любознателно е детето.. чак ми е странно. И естествено, не знам защо да тупам, или да се вайкам,че нямам прахосмукачка.. де що намери нещо по земята и веднага отива в устата 😛

Айде.. отлит отлит

1 отговор към Мдааам, и теди расте и ще стане Еййййй, толкова голяма :)

  1. вили каза:

    Радвам се, че пишеш от време на време и сме наясно със ситуацията при вас.
    ЧРД!!!! Много здраве, яки нерви, спокойно бебе и нова любов! Късмет!
    😛 😛

Вашият коментар

