ШШШш, алооуууу, на кой ще правиш ти забележки!

Ей, те т’ва Кекла голема работа, ама и не дава дума да се издума за критика, еле па как си облича детето.. и то баш от кой.. ще му се и невиди и попа Каро.. Ма вие вЕрвате ли ми, че действително и следа няма вече от него, че не ми трепва трепващото и грам, че не ми се реве и грам.. както преди ми се ревеше.. ей ма на свободна.. ма не че се редят на опашка мъжките.. ма и аз не съм се юрнала нататък.. ей богу само това ми липсва – нов сюндюк на главата..
Ама да си кажа сега що съм издразнена.. то не е само, щото съм в период на гости от Червеното Братство.. или Сестринство.. все тая.. Разбираш ли, Теди днес се изби да ми лази по нервите.. ма те т’ва й е работата.. остави се, но на мен ми е лошо, като парцал се чувствам, тека като реката, а дечко си иска разходката… и се прежалих.. само три часа навън и успях да си оклепам панталона, но поне се отчетох да ми е мирна главицата.

И бесня т’ва бесня.. не спа цял ден, инак нерва го тресе..

Абе джанъм, на ти цица, нати гуш, кеф ти да пълзиш из стаята, кеф ти да се навираш и пипаш какво ли не, кеф ти да щракаш по клавиатурата.. ма кат’ ти се спи заспивай, бре амсалаче…

Е заспа т’ва нашето.. сравнително рано, нямаше 19.00ч. и аз викам най-сетне и моето време дойде и почнах да си правя вечеря… Не щеш ли компа спря и ми се стори,че и лампата.. питам Лайчо по тела що ета.. и той – бушон сигура.. вика нашия по тела Хипаря да помага и да сменя бушон..

Хипаря идва – с мокра коса от банята, росен пресен весел.. чичко Тевичко не прощава братче.. ама сладуууур.. т’ва от една време като ги видя така поразвеселени къде от бирка, къде от други разни, ми са едни сладки и Светулки бе.. ми радвам им се.. Почти не съм попадала  на грозно изглеждащи опиянчени.. ма това е друга тема… Смени той бушона със зор… и се оказва, че проблемът не е бил в  никакъв бушон, а разклонителя се прецакал..

Мда.. после ще разкажа и още за Света на каръците.. вчерашната сутрин.

И докато Хипаря се мъчеше да оправи бушона.. и на него му беше за сефте, Лайчо го напътства.. , се обади не кой да е по тела, ами поп Каро, сиреч Каракуджо… Мънка си както винаги нещо под носа, кой разбрал разбрал.. Ми да и аз бързо говоря и ми направи забележка.. ма аз като му правя да не си говори на носа.. Много взема от дума, ааама ха! Видял,че ме нема в скайп… ми нема ме, па и да ме има ко?! Аз си пиша сама, като пиша нема кой да чете.. загууубена работа.. но разбираш ли на къде се завъртяха нещата. Аз казах,че ще изкарвам Теди и може и с него да се видим утре да речем.. но си знам аз,че няма да му е до това, мисля си,че не изгаря от желание и само от някаква учтивост се прежалва да се обади. И той.. ма времето ще се разваля, демек да не изкарвам детето.. Викам му ти хубаво казваш, но тя не признава само дъжд да не вали и да не е чак страшно и излизаме. И той ми изръсва, че ще я разболея, че не съм я пазела, че ме видял оня ден как не съм я закопчала и ошапкила като имало вятър. Ще съм видела като се разболеела..

ШШш.. алоооу, ти на мене ще ми казваш аз как гледам Теди и че не я пазя и не я обличам.. ма като хвана тоягата..

Намерил той, много загрижен се завъди.. аз се притеснявам, че я обличам много, той седнал да ми държи сметка. И аз се ядосах, казах му да си има дете и него да си гледа, да не ми дава акъл на мен за моето.. Ма вбесих се.. Сега да ме беше емнал за нещо, в което аз знам,че не се оправям.. ама да ми седне едва ли не да ме изкарва безотговорна майка, ааайде пътя,чантата и за ‘ляб! Ааамаха, големия разбирач по деца се извъди, та така.. Майносах го и така свърши разговора.. Мен още ме държи, не много, но достатъчно. Ей богу, баш от него.. каакто и да е.. точка, както казах, вече не ми трепери на треперещото, много време отделих.

Днес пък Лайчо ново двайсе.. да сме се били изнесли тримата с него на квартира, да се бил прибирал при детето си след работа.. още един луд с номера си! Абе ей, амсалаци недни, вие и от разстояние ли сте решили да ме нервирате,бре?! 

К’ви ми ги ръси и тоя.. отказах категорично и отговорът беше – толкова много ли ме мразиш.. баси. Ми да баш толкова много те мразя.. Как така изведнъж му дойде тази идея , при положение,че аз настоявах преди още да се изнесем, а той не искаше.. ма това е друга тема.

И като се изнесем разделени да живеем заедно, ко?! Снаха ли ще ни носи на мен и Теди.. той щял да се прибира от работа при нас.. и аз па ша седя, ще му пера наакания гъз и мръсните чорапи и ще му се радвам.. ма тъпо, тъпо, та вдлъбнато. Лееесно нема се размине, сега да го видя какво ще прави. Сега ще се наложи да се потруди да си замъкне задника където е да си види детето, щото като му беше под ръка го поглеждаше основно под мой натиск.. ма на ти ся пич! На ти ся и на теб!

А вчера как ми започва сутринта… Както обикновено в 6 часа бебе Теди се буди с чуруликане. До тук добре, викам тази сутрин рано рано ще я очипкам момата. Хубу, но в този момент – прас! И крушката в банята изгасва… и така.. неам крушка там. Решавам да сваля тази от коридора и да сложа нея. Отвъртам я – още е гореща. Обаче тя не се отвърта и металната част остава във фасунката, а стъклената се отлепила.. Оп, вече имам от три крушки само една. Викам компито свети, ще сложа нея в банята. И таз клушка пари. Свалям тениската и хващам крушката с нея, а по гащи и сутиен свалям крушка.. Трябваше някой да ме снима. Та свалям я и без да искам я залепвам за рамото си, не знам как стана, обааааче сега имам две рани от изгорено – от тази крушка. Викам си пак –  Хубу, важното е, че се отвъртя както требе и отивам да я слагам в банята, и нещеш ли, Пиклова изтърва крушката и тя на парчета. И ся? Ко прайм?! Уж стъкла не влезнаха в стаята. Въртях се аз в бяс около час докато отворят магазина и купих три крушки. Викам Теди ся ще те къпя. Връщам се аз, но водата спряна – ни топла вода, ни студена. Е те т’ва майтап някакъв. Но до там. По-късно водата дойде и се очипкахме двете. Дори и канала на мивката в стаята се отпуши с еди препарат.. ако още не съм се похвалила, специалистка съм по запушване на канали и по наводненията. Странно, че сега миналата стая не я бях наводнила аз.

Та такива ми ти работи. Като цяло гледам да не се давам на неволите, но съм доста изнервена и въпреки всичко се кефя.. Мда,  тук има пространство. Направо си го има.

А  Коки дан’ ми са меси, щот’ ще забравя времето, когато заради него си оплаквах младините и съм имала невероятно щастливи мигове, много мразим да ме изкарват безотговорна майка.. кой го каже ще си пати, тука Кекла колкото добра, толку и пуска скорпинокът в себе си в действие! Хау!

5 отговора към ШШШш, алооуууу, на кой ще правиш ти забележки!

  1. вили каза:

    Аз минавам, чета, даже и кафе пия при теб. Невидима съм, затова не ме виждаш. Но знай, тук някъде съм….

  2. keklanka каза:

    аааа.. знам знам 😛 Благодаря за компанията, и аз пия кафе.. беба заспа, изкъпана и аз вече може да си допия кафето.. и аз като теб направо като ритуал го възприема кафето.. все още не е почнало да ми влияе зле и се радвам. панякока си правя пауза от 2-3 месеца 😛

  3. Lady Frost каза:

    хех! не ти е скучно Кекле!

    Ама споко! И мен все ме гледат странно, че „не си обличам детето“. Ама ако знаеш какви куриозни гледки виждам по градинките всеки ден! Ама най-култовото беше една мама по къс ръкав, а бебето (колко Божката някъде голямо) с дебел космонавт, вълнена шапка, качулка и увито в дебела пелена! Виж за тоя детко много се притесних, че може да се разболее, ама за Тедката хич не се тревожа, знам си аз че много си я пазиш!

    Брях, твоя Лайчо с големи претенции бе! Тия мъже или самного тъпи, или тебе смятат за тъпа… ама май е първото!

  4. вили каза:

    И аз знам една мъдрост. Както си облечен ти така трябва да е облечено едно бебе(дете). Деси като беше бебе, бабите в квартала в летните жеги ми правеха забележки, че е боса без чорапи. Така, че доверявай се на себе си и с едно ухо слушай съвети. 😉

  5. keklanka каза:

    Абе аз знам,че един кат повече трябва да носи от теб детето.. но лятото определено от мен беше по-леко облечена.. де да можех и аз да хукна по боси крака.. така де да ме возят така в количката.. 🙂

Вашият коментар

