4.10.2008

 

Вече съм доста по-спокойна.. нищо, че пак съм в таз смотана стая… поне ми обещаха,че ще ме изнесат от тук, но ще стане в понеделник. Ще гледам да оцелея, надявам се само времето да е хубаво и с Теди ще си висим навън и ще си се моткаме. То вече се събуди хайванчето и си играе. В добро настроение стана, чурулика, както прави вкъщи, сега й правя закуската… Та сега е по-късно. Направих я, поизяде я, посука, аха да заспи, ама нейсе. Пии.. поне успях да се изкъпя, но не успях да си изпия кафето.. ама не може всичко да е 6 все пак.. то за можене може, ама аз не съм от тези богоизбраните хорица, на които е възможно да им се случи.. то требе да се верва, ама да викаш неволята все не става, тя все не идва J

 В момента малкото дзвер обикаля кошарата и не врещи като магаренце. И слава богу, аз използвам да се окафеня. Днес може би пак ще идем на пазар да й купя морковчета за пюрето и да й измисля нещо още за хапване.. може и рибка да взема, че тя обича, дано има малки разфасофки и аз ще се облажа, че тези дни почти нищо не съм яла.. хубаво,че ще ми станат кльощавите дънки на Миранда, но се опасявам, че ми намаля млекцето, а Теди още не е готово да се отбие. Освен това имаме затруднения при записването й на личен лекар и още не мога да се докопам до направление за алерголог. Вече почна да помрънква, но честно не знам какво да я правя.. още е рано мамка му да излизаме, навън е мъгла… хихихи, бях забравила какво е да имаш врабчета по терасата. Нашата е с решетки и двама врабчовци са кацнали и си търсят манджички. Съжалявам, че нямам фото, но при тези условия, кусур е фотото.. хихихи, божкей преди от вкъщи не можеш да ме избуташ, а сега и мен не ме свърта тук, не можем да си полазим с бебка и по земята сега. Само на едно малко легло се подвизаваме. Вчера бяхме на гости на една приятелка и Теди доста се раздвижи, и порита къде във въздуха, къде по земята. Видя и Рори, котето на Криска.. да бе това ми беше приятелката, и друг път съм писала за нея, госпожица Братшоу… тя пак се сдобрила с нейния Николай.. ама и тя една… Само предава фронта , колко ми се оплаква и каквото съм слушала за него, не е цвете, ама на.. казал й бил по телефона,че я обича, а до сега не й го бил казвал и тя готова.. Крис, ако четеш, сори душата.. дано аз да се бъркам, дано ти преди просто да си говорила от афект и този твой гаджелък, който живее в Лондон да не е такъв, какъвто го описа ти J аз съм добро дете и ти желая доброто, хареса ми да те виждам как се радваш, когато му пращаш снимката си и той отвръща, че си много секси.. Това ме навежда на едни мисли..чудя се това ли е цената за тъгата.. Първо си много щастлив и ентусиазиран, летиш, просто не стъпваш по земята.. но после се заплащаш за всичко, но хубавите неща никой не може да ги отнеме, минали са, но са се случили.. та такива неща.. отивам при бебка, че мрънкалясва, не много сериозно още, ама с тенденция J

 

 

 

 

 

Вашият коментар

