2.10.2008

 

Измина първата ни нощ тук… в Шумен. Добре спахме особено след нощното пътуване, което предприехме снощи. Но може би да започна от начало. Това са разказчетата на дните, в които нямам нет и са все пак доста важни.. а и как няма. Та радвам си се аз на стаята – малка кухничка и въпреки гнездото от множество различни гадинки и мисълта, че ще спя с тях в една стая ,се заех на борба.. но дори супер кекла не може да се бори с водата, макар и зодия скорпинок да е воден знак. Оказва се,че китната ни стаичка е водно царство и има подводен.. оппа, подводен кладенец в нея, който постоянно бълва водица. Отивам си аз и вече ми се реве, при домакинката и казвам проблема. И тя се учуди, са ме настанили там, сетила се,че това е някакъв отдавнашен проблем и след два-три часа кекла ви ще висне с беба, като я нахрани при водопроводчика да идва да поправя, или да казва, ако не може, че домакинката да ни смени стаята. Мнооо яко. Та аз не съм довършила докрай с чистенето, обаче като газя в локви къде ти ентусиазъм, та съм се настроила да се местим в друга стая. Добре, че Криска не е на работа все още, та ще ми помогне да се пренесем. Научих също,че една моя бивша състудентка, с много интересна история, която може би някой ден ще разкажа имала второ детенце почти на възрастта на Теди, та най-вероятно и с нея ще се видя, поне ще се опитам.. нека първо да си намерим читав покрив над главата. Оо-ооо, да не забравяме и кой още срещнах. Поп Каро J

 Всъщност не знам трябва ли да го наричам така.. може би моя поп каро на миналото.. но Каракуджо винаги ще си остане 😉 Той сега е в период на изолация от околен свят, може би фазата, в която сестра ми беше преди време, когато не искаше нито мъже,нито деца.. нямахме много време да говорим, щото Теди се разпищя, много е изнервена, горката и трябваше да ставам. Надявам се сега като знае,че сме тук и той ще звънка да се видим. Не остана много очарован като му казах за раздялата мис Николай. Дори ме попита два пъти правилно ли е чул… много се ядосвал на такива новини,не сме ли мислели за тези деца… точно на него да обяснявам какво е Николай за мен и какво е правил някак не ми идва отвътре.

 Точно пък с него. Той знае,че не съм го обичала..

 Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готова и заради детето си и заради себе си. Дори аз инатливото магаре, дори аз вярвах,че съм способна да се настроя на вълна тати и дете.. хубу но тогава тати се отстрои от строя.. това не го бяхме предвидили. Нито татето, нито аз.. шегува се с нас животът. И макар да беше гадна раздялата, макар да беше гаден моментът, в който той ни остави в общежитието, това трябваше да се случи.. защото това не е просто раздяла за няколко месеца. Но на Коки какво да му обяснявам. Щеше ми се да чуя за него. Толкова, ама толкова ми е омръзнало да говоря за отношенията ми с Николай и какво ги е провокирало.. не че ме боли, просто ми писна.

 Искам да чуя за живота на другите, от който аз съм отсъствала, да чуя и да изслушам други неща. То Каракуджо предложи да останем да спим у тях, ако баща му не се върне, притеснявал се как ще спим с бебето в тази водниста стая.. Та успокоих го, че положението не е чак толкова плачевно и не мисля да оставаме у тях. Но той пак звънкал докато приспивах беба.. да каже, че няма да стане. Преди това ми обясняваше, че не е добра компания, бил уморен и скучен.

 Не искам така да говори за себе си, аз ако ида при него, няма да ида да правя купон и забавление. Аз просто искам да го видя, да видя колко е скучен J Просто да видя него. Едно от приятелчетата ми, които останаха постоянен елемент през последните ми години, като по никакъв начин не мога да определя каква точно връзка имам с него. Та като цяло ми се стори добре, работата добре му се отразява, поне според него, вече  е  на 30.. или сега ще стане, не съм сигурна, май приближава сега. Но още не се чувства поотраснал за други неща. Приятелите му са поели по свой път и съвсем други неща ги вълнуват.

 Чух и за една от мечтите му. И сега въздъхвам дълбоко, дълбоко. И отново се надявам, колкото  и да ми харесва да го виждам, когато дойда в Шумен, в един момент да не го заваря тук. Наистина той е един много постоянен елемент в района и все е самотен и все казва,че откача тук.. дано най-сетне животът и на него да се усмихне и да го прати малко настрани. Сега не знам точно как са нещата, но дано проблема му не е толкова сериозен, че да не рискува. Аз защото така съм рискувала, именно защото съм се отчайвала много от мястото, където живея.. а ми се струва,че той е много по-способен да се справи. Не знам.. прекъснах си мъсълопоточето, за да се изакам и сега с тази тема до тук. Вече е 6 и 48 и всеки момент Теди ще надигне главичка, ще я сложа на гърне, ще си попеем, ще си почуруликаме, ще й приготвя манджичката.. до колкото може в тази кофти ситуация.. тук ми се струва много мръсно и че все не го измивам както трябва, дано не й лепна някаква инфекция само,че ще стане интересно.. пази боже. После ще ходим на водопроводчика, после ще идем до пазара да й купя зеленчуците за обяд, че вчера горката я подкара основно на млечна диета. Ако имам време и до лекарката ще ида.. но нищо не се знае, ако се наложи днес да се изнасяме в друга стая, май само зеленчуците ще вземем и се надявам да се настаняваме някъде постоянно и да й изпера дрешките, за които не можа да остане време. Много се обзаведе момата от тук и от там.. не са нови неща, но пък са маркови повечето, от прекрасен материал, абе да имаше чалъм и аз да имам толкова дрехи.. трябва да се науча да пазарувам и за себе си такива готини дрехи 😛 обаче трябва да се пере. На ръка. И имам чувството,че тук всичко бавно съхне.. само да се нанесем в суха стая, ще преживея да няма мивка вътре, за това пък ще е по-голяма стая и едното легло като го къшнеееем.. но няма да сме на първия етаж.. бе ще се оправим. Тук започнаха и да ми се радват и на мен, и на Теди и ще ми помагат. Момичетата от апартамента са готини, не успях добре да ги разгледам, Теди вдигна апартамента на главата си.. но както е тръгнало няма да сме много време заедно още. Едното момиче ми предложи кашони и аз ги отказах.. но май както е тръгнало… след малко ще стане ясно J Та това е за сега, мили деца. Днес е втори октомври, 2008 година, сутрин е. Първата ни сутрин на мен и Теди в големия град J

 

11.45

 

Правя обяда на Теди, която заспа. Чакам да освободят банята от известно време, за да й изпера дрешките, днес времето е хубаво. Иначе.. Чакам към 14 часа да дойде водопроводчикът. Пак. Уж за да пооправи повредата, но като цяло трябва да се местим от тази стая, защото явно проблемът ще си остане.. Може и в друг блок да идем. Не знам, довечера ще търся кметът на блока да ни даде обяснение, що аджеба настанява майка с малко дете в такава подрискана стая. То и аз очаквах мизерия, но това не го очаквах. Да плувам. Добре, че Теди се поуспокои вече, заспа си и дано повече спи за да подсуша наоколо. Ходихме на пазар с нея и накупих това онова, тук е ужасно и не може да се почисти нищо както трябва и ме е страх да не й докарам на момата някоя зараза. Внимавам да чистя добре, ама как като постоянно джвакам, под смотания балатум има езерце и няма какво да правя тук. Дано това да е последния проблем от такъв тип. Може и в друг блок да ни преместят.. Не знам и за добро може да се окаже. Та до тук с това. Почвам да губя търпение за шибаната баня, бях забравила какво е да не можеш да се добереш до мивката с вода. Тъпото е,че сега не разполагам с време не знам до кога ще спи детето, че да посвърша нещо… айде до после.

One Response to 2.10.2008

  1. Svetlina каза:

    Той знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готова
    Той знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готова
    Той знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готоваТой знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готова
    Той знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готоваТой знае,че не съм го обичала..

    Но не знае, че наистина бях готова да го заобичам, може би няма представа, че дори на това бях готова
    Кекле, гуш.

Вашият коментар

