Мечтите и надеждите

Тъй… ето, че времет си минава и почти изтича до заветното ни заминаване за Шумен, което ще станев сряда. Та сега съм самичка, Теди спи и аз се замислих за мечтите и надеждите, може би до голяма степен под влияние на една моя прелюбима песен, която пуснаха по радиото. Ето я нея и преводът й, за тези, които като менне са особено напред с материала по английски. Странно, днес пускат и Депеш Мод, ама за тях и вдъхновението, което ми носят – друг път. Сега за Dream on..

 

 

Мечтай

 

Всеки път когато погледна в огледалото 
всички линии по лицето ми се изчистват .
Миналото е изгубено. 
Изчезна като прах на сутринта.
Не е ли това начин? 
Всеки има дължимо за плащане в този живот.

Знам че никой не знае
от къде идва и на къде отива.
Знам че всички са грешни.
Трябва да загубиш, за да се научиш как де спечелиш.

Половината ми живот е вече написан.
Живееш и учиш от глупостите и от мъдростта.  
Знаеш че е така.
Всичко ти се връща някой ден.

Пей с мен, пей за годините
Пей за смеха, пей за сълзите
Пей с мен, ако е само за днес
Може би утре добрия господ ще те прибере (при себе си).

Мечтай, мечтай!
Мечтай мечтата ти да се сбъдне!
Мечтай, мечтай!
Мечтай докато мечтата ти не стане реалност !
Мечтай, мечтай, мечтай!

Пей с мен, пей за годините.
Пей за смеха, пей за сълзите.
Пей с мен, ако е само за днес.
Може би утре добрия господ ще те прибере (при себе си).

Та да продължа.. усещам,че доста съм както надъхана за предстоящите месеци, така и ме хваща страх, защото оставам сама и то с детето си. И тук основно само се оправях но имах сигурността, че ако закъсам има кой да ми помогне или да ми даде второ мнение по отношение на Теди и в същото време усещам, че ще се оправим 🙂 След три дни вече ще сме далече, ще поемем приключение, за малката може би първото 🙂 Дано да й се отрази добре тази промяна, както вярвам аз за себе си. Хваща ме и страх като си представя сума ти дребни неща и в същото време усещам свободата и освобождението на духа си толкова близо, ама толкова близо! Така да ми се искаше да си видя стаята в четвъртък, но ако бях останала щях или да се разболея или през цялото време да треперя да не ни сполети катастрофа. За пръв път пътувам в толкова ужасно време на дълго разстояние. Сърбят ме ръцете да се обадя на Владо, но се спирам, искам да се наредим, да оправя стаята, да запиша Теди при новата лекарка, да й купя люлеещата се играчка, също и дъска за тоалетна чиния и чак тогава може и да потърся гости.. сега може би наистина мисля предимно за малката, а после з асебе си, но това не е точно така, защото аз имам чувството,че здраво съм се срастнала с нея и нейната радост е и моя радост, както знам,че и обратното е така. Така че, за да имам някакъв мир със себе си трябва да осигуря такъв и за малкото Теди. Това сигурно е последната ми вечер, в която оставам сама, както сега. после ще съм сама, но без никакви други тежести на главата. Искам времето да се оправи и да заведа малката на Мадара и там да хвърля пъпчето й 🙂 Аз все се бъзикам,че моят сигурно там е хвърлен, но нейният искам да го оставя на това същото място, защото винаги е значело много за мен, особено съкровено и особено когато ходя там сама с мълчанието и мислите си. Искам да направя и Теди част от всичко това, от това толкова близко до мен усещане, искам и тя да усети с мъничката си душа какво е това място. Сега за Мадара се размечтах.. всичката мара втасах… 😀
Започнах тази публикация с идеята за мечтите, за това колко много възлагам на това заминаване за Шумен, макар ида е за няколко месеца само, колко много мисля ще е важно за по-нататъшния ми живот и за това как ще ми се проветри главата и ще поема напред. Имам събрана една част от багажа, на беба нищо не съм събрала, но това ще стане бързо 🙂 Хех.. нещо ми се изпариха мислите, може и да ми се приспа може ида е заради тъпата песенна Марк Нопфлър.. само една негова песен ми харесва и тя се казва „братя в армията“ или нещо подобно. Иначе другите му песни ме нервират. Та така. спирам за сега. Поздравче с любимата ми песен от началото на поста 😛

6 отговора към Мечтите и надеждите

  1. anyminute каза:

    Песента е страхотна и има доста смисъл в думите и. Надявам се в Шумен всичко да е наред с вас двечките. Да се пазите и да стоите на топло. Поздрави. 🙂

  2. вили каза:

    Различаваме се от животните, че можем да мечтаем – мечтите(така казват, но може и животните да мечтаят в студена зима за топла къща и месо), мечтите са това, което понякога ни дава смелост да продължим по дългия път нагоре.
    Продължавай да мечтаеш и заменяй всяка сбъдната мечта с още по-красива и прекрасна.
    Напред към Шумен и новия живот!!!

  3. Svetlina каза:

    Грешиш, Кекле. Не за Шумен, не за Мадара. Грешиш, че душичката на Теди е малка. Хич не е малка – събира теб, дългата ти коса и още хиляди неща, които изобщо не усещаш, че й даваш. Много се радвам за вас двете. Всъщност днес звучиш пъти по-добре от предишните уж несамотни вечери у вас.
    Айде, на добър ви път, пък може Владо да ви покани на гости, не да ви чака да се наканите 😉

  4. keklanka каза:

    Владо си няма идея, че се разделям с Николай, камо ли,че идвам в Шумен 🙂 И той е една почти приключена история всъщност, ама знае ли се.. относно душичката 😀 Вярваш ли, че когато го написах бая се зачудих мънича ли е и го написах заради все още малогабаритната външна обвивка 😉 относно топлото ще седим и много ще се чипкаме в коритото, токът и водата са на аванта 😀 Песента пак ще кажа ми е любима, любима ми е и една на АХАТ, ама за нея друг път, тя ми е една от депресарските песно, които всъщност в паднали моменти ми дават някаква силица 🙂 А животинките.. аз като се сетя за котката, ако не си мечтае за това, което Вили каза.. тя сама си го взима 😛

  5. Жени каза:

    Любимата ми песен на Аеросмит. 😀
    Желая ти реалноста за вас двете с Теди да е по-хубава от мечтите.
    Като каза за Мадара и аз се размечтах… ама за Пирин- това е моето място 😉

  6. keklanka каза:

    Била съм само в Родопите.. останалите са ми отдавнащна мечта да ги посетя, за планините говоря. Дано един ден си намеря мъжле планинар, или да се видя със свободно време и парички, за да мога да открия заедно с Теди красотите, които не съм имала щастието да посетя 🙂

Вашият коментар

