Спомени за един рожден ден..

Първо се извинявам,че няма почти никакъв снимков материал, това беше най-шантавият рожден ден, на който съм била, още повече, че беше и на детето ми. Което горкичкото надали усети празника и беше щастливо, щото от приготовления, за него време не остана. Бабите бяха постоянно покрай него, но направиха такава олелия, че на малката маймунка й дойде много. Обаче й се отвори парашута да я пуснат да лази по земята на воля, дори по едно време заразхвърля с интерес занимателната пирамида

, която леля й Яна й подари и на която аз също много й се радвам.

В момента издирвам изпод легла и дивани, де аджеба е топчето и две от частите й.. после ще снимам това чудо.

Та да разкажа аз.

Много, много исках да дойде и адашката, позната на много от посетителите на блога ми като Светлина. Наминах вчера през блога й и установих,че й нейната не е лесна и като говорихме по телефона сигурно е изпитвала усилие да звучи добре, горкото. Обаче така да исках да си я гушна и Яна и Антон да потвърдят, в нейна чест бебе Теди имаше жълт чорапогащтник и оранжеви терлички сжълти ленти. Та ленти.

Адашката, беше желано гостенче, сега ще те чакаме с бебе Теди в Шумен, където на ушенце да кажа вече знаем къде ще живеем 😛

Също така да кажа, семейство Мицеви много ми напълни душата, какво да се прави.. и вчера докато пътувах в колата като си ги припомнях и сантименталната ми уморена душичка доста се развълнува и аха да прокапе. То аз съм кораво копеле, ама нали не бях спала през нощта и ми бяха поотслабени ангелите.

Тати Антон е толкова спокоен и такъв един мълчаливо успокояващ и грижовен към Божо, думи нямам. Много добър тандем са си тримцата с мама, която вече спира да кърми , но то мъника е такова лакомниче… идеята ми беше, че сега вече си казвам,че съм видяла как един татко кърми и е много, много красиво и сладко, и топло да слушаш в тъмното тишината и как мъничето гълта ли гълта и спира да скимти.

Известни са ми тези факти, щото рожденичката и Божо ги оставихме да спят в една стая.. и те си организираха концерт сладурите 😀 От едната страна Антон кърми, от другата аз… Яна и тя кърмеше с бутилката.. бе направо видях какво значи това да си близък с детето си и не е задължително да цоца от теб… Аз все се одрямвах, докато моята мома цокаше и не можех да им хвана траекторията кой се занимава с Божо, и дори аз заспивах на моменти с малката и после се връщах сред гостите. А те гостите бяха малко по-малко от предвидените, но пък бяха наши хора и добре че беше сестра ми, голямата. Голяма част от организацията дължа на нея, щото аз съм жив зян, добре че нареди масата и се грижеше всички да си имат едене и пиене.. а само прескачах от стол на стол и ръсех глупости на различните гости.

Тъй сега като се сетя беше много хубаво.

И пак да каж,че аз такова по-голямо събиране направих заради Антон и Яна, преди няколко месеца споделиха, че им се идва на рд и аз подпалих.. викам нема мърдане, а и беба заслужава… и ни ма бийте, ама в залисията половината от гостите надумкани с едене си заминаха и не помирисаха тортата.. голем майтап… само последните мохикани ядохме и духахме свещичката 😛

После ще пусна снимки на прекрасните подаръчета, които получих и пак да кажа, семейство Мицеви направо са се престарали подаръкът им е  УаУ! И сега аз обещах да не бия Яна,че толкова много неща е приготвила, те нали са за Теди, ама наистина все хубави неща бе, знае тя знаааее 🙂 Много, много благодаря наистина, нямахме много време да говорим, но за мен наистина много означава,че на този празник бяха с нас. Те бяха с нас и когато бях в началото бременна в Пловдив и също няма да забравя как се разхождахме и се качихме на Альоша 🙂 имам и снимка оттогава, мязам на крокозъбел, там съм и с таткото на бебе Теди, който по онова време можеше да понесе да се грижи за мен, но вече двете с мацката много му дойдохме, но това е друга тема. 

Други много важни за мен хора са бъдещите кръсници на Теди, всъщност само момата ще е кръстница, защото мъжа й не може, помак е и дори и да не е набожен няма как да стане и той кръстник. Но те много обичат Теди, Мимка, бъдещата кръстница е с малката още от преди раждането, и с мен също. Тя е единственият човек, с който изобщо съм контактувала през последнита година и половина и ако не беше тя не знам как щях да издържа. Всеки път излизаше с мен по консултациите, като родих често идваше и винаги мъкнеше понещо за малката. Ей това момиче не можах да го убедя да се спре, чак неудобно почна да ми става от подаръчетата 😛 Пожелавам й скоро и тя да си гушне малък дечко и да не се стряска 🙂 Миро, мъжа й, също е голям сладур и е второто дете близо до нас от скоро. И той е влюбен в Теди, както и в другият й годеник – племенникът на Мимка. Но за успокоение на сватанаците – Яна и Антон, които бяха очаровани как Теди глади с опакото на ръчичката Божолечко ще кажа, че племенничето на Мимка си го отнесе 😛 Теди беше любопитна какво има в окото,че се върти така и какви са тези работи белите в устата.. но вече Теди си има бели работи в устата и знае дори да ги използва 😛

На рождения ден дойде и един от чичовците, брат нататкото – Владо. Но не моят поп Каро, чиято история така и не разказах, а брат на таткото на Теди , който също е влюбен в момата. И й подари първите обеци.. 

да видим аз кога ще се реша да й пробия ушите. На клипчето е показан на снимка и другият чичо Боян. Това е едно специално признание от мен, за това, което направи преди да замине оттук 🙂 А Владо е голяма скица, кефи ме т’ва дете, с едни рошави коси, и му казваме Хипаря и той така много се кефи на малката. Като идем в Шумен сигурно ще се виждаме 🙂

Други гости бяха Ралица и Костадин, те са по-близки с Николай, но и на тях много си се зарадвах, и те  

са сладури 🙂  и Ралица и тя мн хубаво подаръче подари.

Изобщо гости, гости, гости, пийване, ходене в стаята за хранене на мъниците и така неусетно стана време за разтурванена сергията.

Вчера сутринта заминахме за Шумен и след няколко гадни опашки се сдобих с кухня, на първия етаж в четвърти блок. И с Теди вече знаем къде ще живеем. Този път тя не идва с нас и по-добре. Времето беше ужасно, много катастрофи по пътя, а на връщане мъгла и дъжд.. даже Николай по едно време ми каза какво да правя и как да застана, ако видим,че ще се бутурясаме в някого или хвръкнем от пътя… така че смятайте. Добре ,че му имам доверие като шофьор, тука нямам забележки и въпреки, че не съм доволна в много отношения от него, когато ходим в Шумен и сме само двамата почти не се караме и дърлим, много е спокойно и нема напрежение.. но то е и защото аз не си казвам много неща.. но няма смисъл.. важното е да гледаме напред, нали така 😛

Ето ги и останалите подаръци:

9 отговора към Спомени за един рожден ден..

  1. вили каза:

    Страхотно!!! Честит да е едната годинка на Теди!!! Да е здрава и засмяна, да е щастлива и късметлийка и опора на мама! 😆
    Страхотни подаръци!!!! 😉

  2. anyminute каза:

    Честит рожден ден на бебе Теди!!! Да си жива и здрава, и все така да радваш мама. 🙂

  3. Svetlina каза:

    Пу за мене оранжевиет гащи!!! И нищо не каза за онова червеното на точките 😦 Какво е? 🙂 🙂 🙂
    И адашката няма шанс да мине през Шумен и да не ви дойде на гости, пък има и още един подарък за снимане. Седи ми на шкафа и чака 🙂
    Кеклеееееееееееееееееее, що не си ми казала за върщането от Шумен? Недей така, трябва и на мен да се каже как да стоя в кола, трябва и аз да знам как се чувстваш, трябва и аз да търся топчета под дивана!
    Да вземеш да сложиш и една снимка на рошавия батко 🙂 И още нещо – признай си, че в колата не се карате, щото слушате приказки 🙂 Айде де, признай си, че си си взела мъж-метъл-приказкослушач :)))

  4. RMPG каза:

    Маратонките ми харесват. Малко закъснях, ама не мисля, че е фатално.
    Честит рожден ден на бебчето!!! 🙂

  5. keklanka каза:

    А.. не си закъснял ти, аз сега от три дне се ядосвам що ми се затри пожеланието към малката, а не мога да го направя в пауър пойнт със звук, какво да се прави боооса съм с тез програми бе! Иначе благодарско за поздравите! Маратонките аз ги избирах 😛 Това са й първите обувки, въпреки че още не може да ходи и използва кракато си за да докопа това, което не може с ръце 😛 Адашката, ако имаш късмет може и да те заподная с Владко като идем в Шумен, нали и той е там 😛 иначе в колата добре се чувствах, дремах, а топчето го намерих под леглото, останалите части от играчката нашата госпожица ги набутала предвидливо под печката 😀 Ама тя не знае, че аз съм по-голяма калпазанка от нея 😀 намерих ги. В колата не се караме щото сигурно знам какви приказки да разказвам и нашия няма усещането,че го експлоатират горкия и той е повече рокер отколкото метъл… и вече не съм си го взела, пиши го бита карта, все пак сме разделени вече трети месец 😛 адашката, това на точките ми е модерната завивка, дето е оцеляла още от 6 клас и дето 6 години си я мъкнах в Шумен и сега пак ще си я замъкна.. с таз завивка се завиваха Яна и Антон и когато снимах подаръците още се разхождах по пижама 😛

  6. anyminute каза:

    На мен пък ми харесаха шапката с двете котенца и розовите чорапки. 😉 Може да е още малка на една годинка, но тя е усетила, че този ден е бил по-различен от останалите. 🙂

  7. keklanka каза:

    Хи-хи, усети тя лудницата 😀 На този ден не се радва особено много, защото беше голяма олелия, бабите се суетяха постоянно, не й даваха спокойствие, тва малкото беснее и им вика на бебешки да млъкнат и да я оставят на мира, а бабите още повече дюдюкат. Мама хвърча като муха без глава и се лута като неориентирано пиле в клетка, беше лудница. Но големите повече усетиха рд-то, до година вече ще е достатъчно голяма за детско парти и ще й спретна наистина празник, дето тя ще се забавлява също. Тя и на рождения ден се забавлява, защото където я бях заточила имаше мегдан да пълзи по земята, нещо, което в моята стая не става. Сега в Шумен пак ще има този късмет надявам се, повече да пълзи из стаята, отколкото да виси из кошарите 😛

Вашият коментар

