За фикс идеята и бебеправенето

Вчера както си се разхождах от страница на страница от блогче на блогче… наведох се на разни мисли такива едни. Всеки човек навярно е различен, всяко усещане е различно.. но когато бебето се превръща във фикс идея, когато двама души не правят секс, не правят любов… а правят бебе? На това как му се вика.. бебето е наистина… то е.. бе айде да не го разисквам пак въпроса.. ама честно казано на мен това ми се струва чиста проба психоза и недай си боже да ме сполети въпреки,че имам вече едно отроче.

Честно казано все си мисля,че бебето е следствие, а не първопричина.

Нали за това сме уж хора, бе де да знам, може и аз да не съм у ред. Разбирам тази така наречена психоза да сполети вече напреднали във възрастово отношение двойки, които искат дете от много време и това не се случва.. ама млади хора…

То всяка връзка си е за себе си, всеки във своята си връзка сам избира какво иска.

Ама на мен това ми се струва.. как да кажа.

Аз ако съм един мъж, честно ще откача с жена, която обичам и същевременно ми налита не защото и тя ме обича и защото е палава и иска да си доставим удоволствие, ами ще се приближи към мен и ще каже:

“ Днес съм в овулация, айде да правим бебе! “

Ама аз добре че не съм мъж, щото мъжкото ми достойнство не да падне, ами направо ще ми спътъхне бе! Все едно ми казва:

“ Скъпи, дай си спермата. “

Ей богу.. ако аз съм такъв мъж и се съглася на това, по-голямо доказателство за любовтая ми надали..

И нали е сексът е част от любовта..

Бе може ли да се секся с някой аз и да гледам тавана и да си мисля:

„Не, в тази поза по-лесно ще стане детето, ама детето де, в момента правим бебе, дано този път да стане.. “

Ами как кще стане бе мама му стара, те и спермадозоидите и те се шашкат и се обиждат. И те чувства имат, те за това и бебето закъснява.

За това и много бездетни двойки, когато си осиновят дете и престанат да се психират , тогава бебо сам чука на вратата.

И така.. мисля си ги аз едни, правя си ги едни сметки. Аз да си кажа не съм попадала на майстор, до сега с нито един от гаджелъците си не съм поемала инициатива за секс, освен в един инцидентен случай, ама ако целта ми е единствено дете.. аз ще си фрасна една цепеница, за дасе освестя.

И така изводът е правете първо любов, а после бебета, нека от любовта се раждат бебетата 😉

E… не че моето собствено се роди така 😀

13 Responses to За фикс идеята и бебеправенето

  1. Any Minute каза:

    Това може би се получава при омъжените жени над 28 години, които поради някаква причина нямат все още дете и започват да се страхуват и да истрещяват. Бебето при тях става фикс идея, мислят само за това. Много случаи точно в това е проблема. Съгласен съм с извода, който си направила накрая на статията си „…правете първо любов, а после бебета, нека от любовта се раждат бебетата“.

  2. keklanka каза:

    И аз мисля като теб… всъщност това, което написах, беше провокирано от това, че става дума за момиче под 25 години. Наистина разбирам това желание да бъдеш родител… ама понякога си мисля, че прекалено силното желание е израз на нещо, което на теб самия ти куца нейде си в съзнанието. Всъщност темата е доста спорна 🙂

  3. Svetlina каза:

    В момента, в който решим с някого, че ще си правим бебе, смятам да си изтрия акаунта в Зачатие и да изхвърля всички календари – не искам и да знам кога съм в овулация, искам десетки пъти да прежияввам мисълта, че да – днес правих страхотен секс и евентуално е възможно от него да се роди едно дете от любов. Обаче това да тормозиш някого и да се нервиш и ти, да си вреш термометри, да си взимаш неплатен отпуск за овулацията… не е ли болест, бе, не трябва ли да се лекува?

  4. keklanka каза:

    Аз точно за това говоря, поводът за поста се роди докато чатих с г-жа Мицева, стори ми се някакъв странен майтап във форум уж здравомислещ човек да пита след секс да отива ли да се мие в банята, или да остане легнал, или да бъде на челна стойка.. Абе, джанъм, тя спермата нали е течна само в началото, бе! После става нещо като желе, ако щеш на една ръка застани и най-трудните пози на Камасутра направи, ама каквото е стигнало на момента до яйцеклетката, това ще е !

  5. вили каза:

    Има разни хора и затова ги има и такива жени, но наистина когато се психираш от фикс идеята да имаш бебе на всяка цена не се получава. По важно е да имаш с кого да правиш секс и той да е този, от който да искаш бебето. Но пък има понякога физиологични причини за невъзможността да се получи бебе и дори тогава с челни стойки и всякакви „подходящи“ за зачеване пози уви, нищо не става. Правете любов!!!

  6. Any Minute каза:

    Тази г-жа Мицева ми изглежда доста стресирана и незапозната с темата на забременяването и затова е потърсила съвет. Може и да е уплашена и да се самообвинява. За някои жени бебето е последния шанс да спасят брака си. Те не вярват на партньорите си и очакват да бъдат напуснати ако не успят да забременеят.

  7. keklanka каза:

    А.. объркал си се, просто Мицева ми правеше компания докато се дивях на въпросната психоза. Иначе тя си е много добре запозната с темата за забременяването, нейното бебе стана от воле 😛 и слава богу всичко й е наред 😛 Иначе за останалото си прав.

  8. anyminute каза:

    Радвам се, че с въпросната г-жа Мицева всичко е наред 🙂 . Малко съм се по-объркал за което се извинявам 😉 .

  9. turbo4 каза:

    А, това с овулацията се ядва и сме минали и през такива екстри, ама има и други моменти, в които се дзвериш и пулиш и не можеш да разбереш „естествения“ подтик на дългокосото същество 😉

  10. гробаря каза:

    Интересен постинг. Възнамерявам да се регистрирам и аз тук защото това място ми харесва. Извинете ме за първия ми коментар в вашия блог-бях воден от емоции. Ако позволите ще стана ваш редовен чичател ако не и съблогър!!!

  11. Мицева каза:

    не знам, на мен ми е ненормално такова нещо… то и аз съм куку де, ама до сега не съм се вманиачавала чак толкова много в каквото и да било… а съвсем не всичко при мен става от раз.

    разбира се, не съм опирала и до въпросния момент… но пък като се замисля… винаги съм била на мнение, че каквото и да искаме, не трябва да е на всяка цена…

  12. ele0nora каза:

    Зачеването на бебето е естествен процес, ако човек се абстрахира от фикс идеята бебе.

  13. keklanka каза:

    И на мен това ми е идеята.. айде… знам, разбирам наистина нуждата да имаш дете.. но така да се психираш и да правиш абсурдни неща.. аз самата много исках дете, но подтисках това си желание.. нямах на лице партньор 🙂 Но след като вече имам дете, да е живо и здраво.. нещата си идват на мястото..

Вашият коментар

