Теди знае

Тези дни съм нещо много изморена, а уж нищо особено не правя. Даже съм си позанемарила заниманията.. може би и на мен ми растат зъби,че през нощта изобщо не спя добре инякви нерви ме тресааааат, сигурно ме хваща предзаминаваща треска .. знам ли… на това отгоре тези дни ми е много смешно заради нашето Теди, дето аз все се притеснявам как ще я отучвам от лоши думички.. Но сега ми е още смешно. Тва малкото нали все си мрънка, не реве, ами мучи и мрънка.. та вече за трети път през последните 4 дни мрънка в много интересно съчетание.. мрънканиците й са в няколко основни гами :

Де, де , де дееееееее, деееййййй

Маааам, мааааам, маааааааам. – това в комбинация с правене на балончета от слюнка.

Ба ба ба ба

мба мба мба.

аба аба ба.

Та напоследък почна и да си прави комбинацийки и гледай ти какво се получи :

Дееееееййййййййбааааа маммамаммаааа мууууу!

6 отговора към Теди знае

  1. turbo4 каза:

    Виж, колко бързо детето е прозряло същината на живота Кака Теди е разбрала, какво предстои и се е изказала 😉

  2. keklanka каза:

    А-а, Теди на кого е кака? 🙂

  3. anyminute каза:

    Пробвай да я запишеш с диктофона на телефона си. После може да я пуснеш в блогчето си, за да се насладим и ние на таланта и. 😉 Да сте живи и здрави, и продължавайте със сладкото блогче!

  4. turbo4 каза:

    Кака Теди си е кака. Принципно 🙂
    По земята са де народили много мъничета след нея 😉
    Идеята с диктофона е интересна и си заслужава 🙂

  5. keklanka каза:

    Ами.. аз нямам диктофон, чудя се сега като отивам към Шумен дали да не замъкна фотото, за да си я снимам, а и клипчета да й правя, тук в сайта имам сложено едно нейно, където даже и танцува 🙂 иначе идеята си е добра наистина 🙂

Вашият коментар

