Брей.. пък аз сънувах мъж

Ся.. сетих се, че таз вечер сънувах сънче и по едно време си го спомних. Сънувах някакъв човек.. ма що го сънувах и аз не знам. Непознат е бе! Непознат, да можех да го снимам в съня си и да го покажа тук.. ама не мога.  Не се сещам до сега да ми се е случвало, не може и тоз човек да съм го видяла някъде и несъзнателно да съм го запаметила. Знам какви шеги си прави подсъзнанието с нас.. ама този път.. то не за друго, но рядко излизам в цивилизацията и .. хахава работа. Ще ми се да го опиша този човек тук.. и Теди сънувах, че й дава бисквити 🙂 И още не се бях изнесла от тук. То аз и сега не съм се изнесла де.. но много странно. Човеек като изпадне в полусънни състояния, какво ли не му се присънва. Та с този имахме някаква аферка, но нищо особено, основно бяхме приятелчета.

Ако реша да се самоанализирам от позициятана психолог, самоуко аматьорче.. знам какъв е отговорът,  може би съм прекалено сама и съм си създала някакъм образ, който искам до себе си . Е баш такъв образ не искам де.

Та такива неща тази сутрин. Беба заспа преди да си изяде обяда, пак сме на тема на мама млекцето. Този месец е наддала само 40-50 грама и се подразних, това след 6 месец стана 8, 500 и от тогава не можем и не можем да я докараме до 9 кила. Не че има проблем, момата е добре, като я гледам готина е, ама .. все ми се струва,че нещо куца. Освен това е вече на 11 месеца и скоро ще навърши годинка. От 8 месец си седи все на едно ниво и не ходи. Не че искам да прохожда, когато тогава. Нека да се почувства сигурна и да й укрепнат крачоците, но все повече почнаха странични хора да я заглеждат и да питат ходи ли и да правят разни физиономии и да ме успокояват, че не ходи. Ма аз не ща да е успокояват бе! Аз не съм се стреснала, че да ме успокояват, и що ме питат, тя ако ходи аз ще кажа и няма да я возя в количка, ами ще я пусна да си ходи.  Това е като когато я родих и спряла да диша. Аз не разбрах,че спряла да диша и те там си работят и една акушерка идва при мен и ми вика – Не бой се, ще я оправим.. Ай ся пък! И аз пак не вдянах много, после чак разбрах,че за малко и аз да влезна в статистиката не както сега на самотните мами, ами на мамите загубили детето си – пуййй.. да не дава дядо Боже …

Та такива неща с наше Теди. Искам и да кажа колко много много много е сладка като спи, ама много бе! Т’ва спящото бебе е голяма работа. Ама като се събуди.. пак е много сладка 😀 Амаааааа…. много мрънка бе, ей на като мен мрънка тва дете! Аз се вайкам,че мрънка пък не виждам,че на мен се е метнало.

Научи се да казва „До“ и да вдига ръчичка.. Не че вдява смисъла на цялата работа, но си е нещо.. бреййй, една точка за мен 😀

В момента с майка ми май сме на фаза съревнование кой на повече неща ще я научи.. конкуренция му викат 😀 И знаете ли какво.. аз съм мърла, родителите ми се вбесяват оттова, баща ми се дразни, че не мета двора, майка ми че не разчиствам редовно хладилника и други такива.. ма какво ми се ровят , аз ако искам ще се изакам на средата на стаята… те за т’ва не е хубаво да живееш с рода, ама иди им го обясни. Майка все ходи се оплаква от мен на голямата сестра и на мен уж нищо не казва, щото уж да не ми се меси.. и накрая не издържа и пак почва да ми се меси. Накрая хем тъпче нерви срещу мен, хем в същото време пак си казва каквото й тежи.. бе мама му стара.. аз че сигурно ще се върна след Шумен тук, ще се върна… ама дай Боже да се видя с хубава работа, да тегля кредит и ако ще цял живот да изплащам апартамент в Казанлък. Честно не мисля, че ще оцелея да живея тук цял живот.. така хем ще съм наблизо до село, Теди ще ходи редовно на гости у баба и дядо, хем пък и ще съм настрани и няма да се чувствам все едно постоянно ме гледат под лупа.. но времето ще покаже 😛

7 Responses to Брей.. пък аз сънувах мъж

  1. Мицева каза:

    Тъй, Кекле, тъй! Бягай надалеч, ако можеш… С родата най-голяма любов е на разстояние и по телефона! Хихи! Цун!

  2. вили каза:

    И аз ти пожелавам надалеч да си! По-добре за теб като авторитет, но пък от друга страна понякога помагат в грижите и отглеждането. Абе, по-добре да не сте заедно. А мъжа хубав ли беше или мил и грижовен?

  3. keklanka каза:

    Ами не беше кой знае какво.. по-скоро като приятелче, ама мил и грижовенне бих го описала, хем близък и същевременно страничен. Хи-хи, така бих описала и моят поп Каро, който така и не описах.. сигурно защото скоро може да има продължение на историята 🙂 Присънилият ми се .. сега като се замисля повече дрехите му ми изплуват… странно беше.

  4. Svetlina каза:

    Аз ще се постарая утре да ти изсънувам и един мъж с топло мляко за бисквитките 🙂
    Кекле, аз още не съм се ориентирала в кой град да живея, ма що пък да не се позиционирам някйде по средата между Божката и Теди…

  5. keklanka каза:

    Ами то и аз не съм се позиционирала в кой град ще съм, но между София и Казанлък, разстоянието е по-малко от 200 км, така че ще си наблизо 🙂

  6. turbo4 каза:

    Еййй, загори-тенджера 🙂 Започна със съня, а къде отиде, та се не виде 🙂

  7. keklanka каза:

    Ха-ха-ха, стой и гледай, при нас е весело. А и в женския мозък е толкова много нещо,че човек едва смогва да се сети и да напише всичко що му е в тиквето 😉

Вашият коментар

