Eдин горещ, горещ летен следобед

Когато е така горещо, че дори бебе Теди избеснява и когато една от бабите е все още на лице, за да поеме щафетата и да смени пейзажа на малката хайванка, на мен май не ми остава друго освен да надуя ретро хитовете на 90-те години и да се разпиша тук.

Остава все по-малко време докато се търкулне първата годинка от как станах мамма, от как бебе Теди се роди и с тази година се слага началото на едно ново начало.

Началото на моя нов живот.

Бяхме отново в Шумен тези дни и за мое голямо щастие, което дори и не осъзнавам се видях със Сашо. Кой е той ли? Това е може би единственият човек на този свят пред когото не се страхувам да кажа,че го обичам. Наричам го моето братче.. което братче не е вече онова мъжле. То си е станало направо мъж. Все още не съм имала възможност така да остана сама и да се замисля за малкото време, в което успях да съм с него и да го прегърна, за малкото време, в което просто можех да съм на една ръка разстояние от него и просто да знам ,че е там и дори и да не съжаля,че не мога да му разкажа всичко, което се случи с мен през изминалите три години или да го попитам на дълго и на широко с него какво се случи. Просто се радвах,че го усещам и че знам,че е до мен. Вярвам, че колкото и невъзможно да ми се струва един ден пак ще обитаваме едни и същи геогравски ширини и ще можем да споделим това, което споделяхме преди. Сашо.. най-накрая го видах и честно казано още ми е много хахаво. Пихме кафе, запознах го с бебе Теди и той много се изкефи,че когато опитите ни да я приспим докато нервничеше удариха на камък, когато я взе на коленете си тя заспа 🙂

Сашо много се гордееше със себе си 🙂 Е как да му секна кефа, Теди така е заспивала и на коленете на татко си, но не му казах.

И така той замина отново за Гърция.. новият му живот.

Ние се върнахме в Казанлък.

Николай тези дни няма да го има, така че съм сама и на спокойствие. Жалко,че съм на червено с паричките и не мога да си взема бира,но за това пък си върнах парите на голямата ми сестра и съм доволна, че нямам заеми. Друго какво. Видях една снимка на Николай и големия му брат и за пореден път се облещих как Теди прилича на татко си, само дето лицето й не e толкова кръгло. Ето и снимката 🙂

Дори са правили еднакви фидзиономии,на тази конкретно й оставихме името булдог – визираме обратната захапка.

Забравих да спомена,че се запознах с едно бебче много любопитно и ококорено, известно като божо-божо, сладур на квадрат, но то е ясно де , аз сигурно ще го наричам рижо – рижо, май ще бъде червенокоско като му порасте косичката 🙂

Та такива неща стават. Освен това преди време бях обещала да напиша историята си за моя поп каро, щеше да ми е някак трудно,но бях готова да я напиша, дори и сега съм готова.. обаче.. обаче не съм сигурна дали наистина това е свършила история. В любовно отношение по-скоро да, но затворена страница едва ли. Предвид новото ми положение скоро ще живея прекалено близо до този поп Каро, много по-близо от колкото преди живеех, когато бяхме заедно във всеки ссмисъл.. сега дори ще живеем в един блок.. не сме се карали, не сме се разделяли и сбогували.. но аз по непонятна за мен причина не съм вдигнала телефона и не съм му казала нито,че се разделям с Николай, нито че отивам да живея отново в Шумен за няколко месеца.. нищо. Може би е суеверие, вече е сигурно,че отивам и пак не се обаждам. То и това ще стане, само да се нанесем с малкото човече. Странно ми е преди, когато бях все още бременна колко ми е било тежко и трудно,че трябва да оставя това в миналото, а сега, когато има шанс да се върнат усещания, които съм захвърлила принудително, на мен не ми трепва никак, единствено съм амбицирана да си стъпя на краката и да свърша това, за което отивам в Шумен. И то не е само образованието, това ще е за мен и някакъм преломен момент в който отново ще намеря себе си и най-накрая ще се погледна и ще  захвана както трябва живота ни.. поне ще ни дам шанс. Ха наздраве 🙂

1 отговор към Eдин горещ, горещ летен следобед

  1. вили каза:

    Наздраве и успех!!! 😆 😆

Вашият коментар

