Странно…

Това ми се случва много рядко, но ето че се случи.. кое ли?! ами да ми секне писането.. то не че няма какво да се пише, не че сега пък съм се наспала и мога да пиша.. не че съм си изпила кафето..

Леле,че несвързици.. ами не знам..

Сега даже на мен ми е някакво такова сякаш със затаен дъх чакам да видя какво ще се случи. Мина почти месец и и бебе Теди е на прага да чукне 11- те месеца, на прага сме да се преместим в Шумен.. Шумен.. май не съм споменала още, че ще си шия нов слинг – есенно-зимен, не съм споменала и случаят, поради който ще го шия, при положение,че наша Теди всеки момент ще ходи и по принцип не съм много за това детенце  да се носи като си има собствени припкащи крачета.

Сега дори няма да шия слинг, поради причина, разбираш ли това е бебе до сърцето и е за предпочитане пред количка например. Вярвам аз в тези неща, но все си мисля, че в количката на хайванчето му е мааалко-по добре, защото си ритка с крачета и не е пристегнато за мама си.. макар че и да си пристегнат за топла мама и това си има своите предимства.

Та.. идеятана тази работа е, че количката ми е трудно проходима, но няма да може така лесно да пребори многото стъпала на университета и да припка по-бързо от крачетата ми. Ето, че пак споменах университета. И Шумен. И бебе Теди 🙂 Дето вече никакво бебе не е.. ама трябва ли да сменям името на блога? Нееееее!

Та бебе Теди си е човеченце, я какво голямо станалоооооо! Много се разсейвам, ама това пък си е нашият блог и да не забравяме, че това е блогът на две разсейки 😛

След 5 дни отивам да кандидатствам за общежитие, където ме увериха,че влизам без класиране, ще живеем с Теди в Шумен и ще следваме последна година журналистика. Лекции едва ли ще посещаваме, ще си чукваме срещи с преподаватели, ще им се усмихваме и ще ги принуждаваме да ни дават задачки за вкъщи и самостоятелно да се готвим.

И пак тук преди време горещо се помолих на богове и дяволи да ме махнат от тук.. ето че още не съм издумала и нещата се сбъдват.  Освен това мноооого сме зле с парите, буля Пиклова на едно майчинство разчита, а то това майчинство пак си прави оглушки, смятат че едно мама и едно дете биха изкарали цял месец със 140 лева. Е.. аз изкарах.. ама кааак.. Посдухах се малко напоследък, защото съм решена да правя рожден ден на Теди, подчертавам да правя, защото татито му е все тая, само вдига рамене и толкова, инициативата пак моя, макар той да се постресна напоследък и да се заиграва със щерка си. А ине работи от около три седмици, уж всеки момент ще го викат наработа….

По едно време казваше, че е в депресия и не се прибираше по цели нощи…

Извинете? Може ли и аз в депресия?

Надявам се е ясно, че това е реторичен въпрос, но интересно е как някои хора си позволяват да изпаднат в депресия, аз добре че не съм нито свободна, нито изобщо имам някакво право ли да го нарека да изпадам в подобно неща.. а и как бих могла.. Съкровищницата е мояяяяяяя.

Но ми докривя, че това са последните му месеци с нас и той вместо да се осафери реши да е в депресия, видите ли големият самотен мъжкар волен ездач.. Хм.. посоката не ми харесва, дай да кажем за плюсчетата 🙂

Запознах се и с най-големият чичо на Теди и честно казано приятно изнанедана останах. Освен това още от как видя племенничката си не я пусна и не спря да си играе с нея. И не знам явно съм се променила и съм улегнла до някъде, защото се оказа  че с по-сериозни и някак улегнали хора нещата по-добре вървят. С чичото почти не сме говорили, но да си кажа честно има доста положително излъчване и въпреки не много приятните неща ,които бях слушала за него, доста положително впечатление ми остави, и заради това което направи преди да си тръгне. Честно казано изобщо не съм очаквала, че някой ще ми подари такъв миг и ме трогна. Явно Теди ще има рожден ден и то подорен от чичо й. Който ме дръпна настрани и ми каза,че ще се обажда докато сме в Шумен и ако сме закъсали ще помага.. той работи в Ирландия, кой знае кога изобщо ще го видя, но много ми стопли сърцето. Беше на гости тук и с прабата на Теди..

Много опасна баба, градска баба. Дето знае какво представлява танцът брейк 🙂 Която разказваше как по време на бомбардировките е бягала със семейството си и как нейната баба е била много опасна, защото сама имала бизнес и на онези далечни години.. ами смятайте, бабата е на 73, а нейната баба когато е живяла е имало две коли и автобус!

Та и те си заминаха – прабабата на Теди и най-големият чичо. Който вижте какъв мечо й подари.

Освен това разкарах един човек, дето макар и по нета беше почнал да означава доста за мен, нов един момент просто ми писна и не ми се играеше на котка и мишка.. но пак съм много благодарна, защото ми помогна в много трудни моменти, но за съжаление накрая нещо не се разбрахме. Вчера пък излизах с един нов фен от Казанлък и беше много хубаво, ходихме на Розариума, пихме бира и зяпахме катерички и един любителски филм за франция и на Тюлбето бяхме.. та голяма разходка се получи. В четвъртък пак ще излизаме и този път ще си взема фотото и ще нащракам катеричките, ма много са сладки 🙂 Малко набързо си приключих потока от писане, обаче Теди се събуди, свари да се изпишка в гърнето и дасе изака 😀

И ето че започва новият ни ден!

4 Responses to Странно…

  1. Svetlina каза:

    Добре че мечето не пишка 🙂
    Ей, ей, ей, още пишеш, само че сега пишеш по челото на Теди, не го забравяй!

  2. вили каза:

    Много ми харесва, че вече има оптимизъм в теб!!! Радвам се, че малко по малко нещата си идват на мястото. Когато една жена има дете тя порасва заедно с него и придобива ореола на вече зрялата жена! Ей, и не ни забравяй в Шумен, а пиши или се обаждай!!! 🙂 😉

  3. keklanka каза:

    О! Оптимизъм бол при мен, от де и аз не знам 🙂 Нямам търпение да заминавам, но то вече почти и не остана време 🙂 Относно нета, аз където и да съм повече от седмица без нет не вирея, в общеитието има нет за 5 лв на месец 🙂 как да не се възползвам, отново старото ми компи с хард 20 gb ще даработи, толково ми липсваше тази машинка, имам чувството, че отново се раждам 🙂 Всъщност оптимизъм липсваше, когато си представях живота с Николайчо, сега е друго.. целувки 🙂

  4. вили каза:

    И от мен целувки! 🙂

Вашият коментар

